Alleen wat photosjopquote:Op zondag 16 november 2014 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu een chick zonder siliconen in de OP plies.
zieke paarden krijgen de kogel, toch?quote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om zo'n body dysmorphic disorder te hebben
Wel sneu dat er een programma van gemaakt wordt, terwijl ze gewoon een shitload aan therapie nodig heeft. En die arme kinderen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kut om zo'n body dysmorphic disorder te hebben
Inderdaad ja, als je al die verhalen hoort. Snap ook wel dat ze veel eet als ze vroeger eigenlijk gewoon uit werd gehongerd door een nare stiefmoeder o.a. en allerlei geestelijke en lichamelijke mishandeling.quote:Op zondag 16 november 2014 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel sneu dat er een programma van gemaakt wordt, terwijl ze gewoon een shitload aan therapie nodig heeft. En die arme kinderen.
Niet eensquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens. Nat Geo. Taboo. Tof programma wel, de aflevering met de man die een intieme relatie met feestballonnen had is m'n favoriet.
Lekker soppen op roberta?quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef JaqenHghar het volgende:
En uiteraard stond de tv nog op 24kitchen,
http://www.24kitchen.nl/chefs/kasia-vermairequote:Op zondag 16 november 2014 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie is kasia en hoe high waren haar/zijn ouders bij het uitzoeken van een naam?
oh nee das een saaie kop. Ainsley is wel een baas tho.quote:Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/chefs/kasia-vermaire
Word er ook niet echt warm van. Wel zelfde bouwjaar als ik heb.quote:Op zondag 16 november 2014 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh nee das een saaie kop. Ainsley is wel een baas tho.
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naarquote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef fathank het volgende:
Wat keta met je doet? Master of the universe.
Sara la Fountain heet ze.quote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef JaqenHghar het volgende:
Die Ijslandse kan ik niet vinden helaas.
gewoon lido met cokequote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naar
Gewoon doen.quote:Op zondag 16 november 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt nog steeds gebruikt in de anesthesie, en hoewel het spacen redelijk gelimiteerd kan worden, doen ze het nog steeds wel veel. De meesten vinden het prachtig, maar sommigen flippen 'm echt hard. Zo nieuwsgierig naar
Mag wel over mij heen squirten iigquote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n naam moet ze wel squirten.
Zou lesbisch voor worden.quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n naam moet ze wel squirten.
Wie?quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deucestengel, zou je Donna geven?
trianglequote:Op zondag 16 november 2014 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gina mag me echt in een rear naked choke nemen tot ik flauwval
the last sniff, untill you go outquote:Op zondag 16 november 2014 01:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mmmm nog beter lekker met die stevige benen om je nek
die komen nu ook harder aan?quote:Op zondag 16 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Note to self. Speciaalbiertjes komen altijd harder aan dan je denkt. Piemels.
quote:Op zondag 16 november 2014 10:25 schreef Deuce92 het volgende:
Nee drankje vriend. Ik zou Sap er nog van af halen.
Lang niet gehad zekerquote:Op zondag 16 november 2014 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Note to self. Speciaalbiertjes komen altijd harder aan dan je denkt. Piemels.
Ja.quote:Op zondag 16 november 2014 11:06 schreef Beach het volgende:
weinig
via deuce of montelly zeker hier gekomen?
Oef Allison Stokkequote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 16 november 2014 11:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.
Ben je nog moslim. Heb je je al besneden? Heb je al een baard?
Hey Deucequote:Op zondag 16 november 2014 11:07 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon drie keer roepen vriend.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
1.70. Dat zou niet werken..quote:Op zondag 16 november 2014 11:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij is ondertussen flink breed geworden.
quote:
Zeg het eens.quote:Op zondag 16 november 2014 11:07 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon drie keer roepen vriend.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
Hey Weissman.
En fat tittiessssss.quote:Op zondag 16 november 2014 11:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lang en vol? Mmmmm lekker veel om lief te hebben.![]()
:$ :$
Das niet duurquote:
Jij weet dat ik een chick ben.quote:Op zondag 16 november 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics. Anders denkt iedereen alsnog dat je een man bent
Inbe4 Montelly/McNulty die mij DM't of ik pics heb van jouquote:Op zondag 16 november 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True.
ben een dikke mysterie. Dik haha.
altijd m'ladyquote:Op zondag 16 november 2014 11:33 schreef Beach het volgende:
[..]
hey seto
bedankt dat je mijn back hebt
quote:
Montelly is zo obvious. Omg.quote:Op zondag 16 november 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Montelly/McNulty die mij DM't of ik pics heb van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |