Alleen jammer van die robotkop.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.
Je mag mijn hanguiers wel leegmelken hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
Uiteraard. Mix van whey en casseine.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
wat is deze
LIF / Bodybuilder vs. Strongman levensstijl
Ik heb wel vit D voor jequote:Op maandag 17 november 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh goed dat je het zegt, ik moet weer met de vit D beginnen.
Eerst maar eens gezond gaan etenquote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij loopt al veel te lang met volle ballen rond. Laat je eens legen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
inbe4 deucestengel met ik wil je wel een wheyshake geven nomsayin
intermediate fuckingquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deucequote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
intermediate fucking. Om de 8 uur.
Met nadruk op de "oa".quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deuce
Nah bedankt. Ben voorzien.quote:Op maandag 17 november 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
En Jaqenhgar mits zn vriendin het toelaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |