Aardige tieten, IMHO.quote:
Dat momentum van die bar als hij er onder duikt.quote:
Het lijkt erop alsof Google de meeste (en beste) foto's wegfiltertquote:
Die krachten op zijn armen ook, wtf.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 12:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Google de meeste (en beste) foto's wegfiltert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplankje is aanzienlijk beter.
Doe niet zo opgefokt man. Ik zal je 1 ding vertellen, het ligt niet aan de knoppen, oké?quote:
Pffff wat een genotquote:
Eens. Het is al enige tijd geleden dat ik op Roberta Pedon gefazocht heb, maar op de foto's waarop ze jonger is heeft de zwaartekracht haar werk nog niet gedaan.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.
Alleen jammer van die robotkop.quote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hanguiers. Die van kaasplanken is aanzienlijk beter.
Je mag mijn hanguiers wel leegmelken hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
Uiteraard. Mix van whey en casseine.quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag begonnen met IF, vanochtend al de kettlebell gerockt. Moet ik al aan de wheyshakes denken jullie? Wil wel genoeg eiwitten binnen krijgen.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:18 schreef Weissman het volgende:
wat is deze
LIF / Bodybuilder vs. Strongman levensstijl
Ik heb wel vit D voor jequote:Op maandag 17 november 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh goed dat je het zegt, ik moet weer met de vit D beginnen.
Eerst maar eens gezond gaan etenquote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?quote:Op maandag 17 november 2014 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij loopt al veel te lang met volle ballen rond. Laat je eens legen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
inbe4 deucestengel met ik wil je wel een wheyshake geven nomsayin
intermediate fuckingquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Intermediate Fucking, Intermediate Farting, ...?
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deucequote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
intermediate fucking. Om de 8 uur.
Met nadruk op de "oa".quote:Op maandag 17 november 2014 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
je kan dm verwachten denk ik van oa sapstengel weissman mcnulty en deuce
Nah bedankt. Ben voorzien.quote:Op maandag 17 november 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
En Jaqenhgar mits zn vriendin het toelaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |