Dat ben ik toch alquote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
dan probeer je tog volgens mij wordt je arelaxed van die shit
quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.
Die ervaringen ben ik dus ook benieuwd naar
En dan vast de stengel van de plant he, boefjequote:Op zondag 16 november 2014 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg die ripped een keer cadeau bij een bestelling en heb er eentje genomen, hele dag zo'n plantensmaak die omhoog kwam
"Zie ik er uit alsof ik zo klaar ben"quote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef stinkie het volgende:
verdomme wil ik wat vragen zit de dieetclub weer hier
Ray, kun jij een shirt laten drukken met de tekst "NEE, ik ben niet bijna klaar"
5 minuten ongestoord trainen. meer vraag ik niet
wat een beta actiequote:Op zondag 16 november 2014 17:43 schreef stinkie het volgende:
verdomme wil ik wat vragen zit de dieetclub weer hier
Ray, kun jij een shirt laten drukken met de tekst "NEE, ik ben niet bijna klaar"
5 minuten ongestoord trainen. meer vraag ik niet
quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
waarom laat je geen shirt drukken met ''weet jij waar mijn motor is''?
omdat ons rack zo staat dat je met je rug naar de zaal staat. Wat mij prima bevalt.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat een beta actie![]()
mij spreekt niemand aan, als ze naar me toe lopen geef ik ze 1 blik, done... bitches...
waarom laat je geen shirt drukken met ''weet jij waar mijn motor is''?
still betaquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat ons rack zo staat dat je met je rug naar de zaal staat. Wat mij prima bevalt.
En wij hebben alleen mocro's in Gouda. Ik ben de enige met een 30cm tampeloerus die een hayabusa aan kan
Ik ga zo toeterend rondjes rijden op het Hofplein, ik pik je zo op.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn supertrots op het feit dat we als halve-finalist van het WK 5-0 weten te scoren tegen freaking Letland. Voetbal blijft bijzonder.
Is goed, ik pak m'n vlag er vast bij.quote:Op zondag 16 november 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ga zo toeterend rondjes rijden op het Hofplein, ik pik je zo op..
/would smash, don't care what age he isquote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
haha skkltje traint zeker zn bene niet
and who was chest?
Hey G.R.Sapstengel.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
/would smash, don't care what age he is
notsrs
quote:Op zondag 16 november 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
still beta
kom vechte dan sukkeltje
jup.quote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey stinkie ben jij dat op je UI?
Can confirm.quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup.
Jij ook? Volgens mij lijk jij wel op zo'n zak botten
Sandrak, been there done thatquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman SEX / Waar swingers online ontmoeten
Dat is toch wel het mekka van de krachtpatsers/-sport?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Had een totaalruptuur gehad na een bevalling, was niet correct gecorrigeerd, ze stond al op voor een operatie om het goed te herstellen, had sex, went horribly wrong. Ik weet niet hoe het psychisch gesteld is met de man
Ik wilde typen: "Knap kut", maar bij nader inzien toch maar niet.Het lijkt de F4F wel...quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef MsMessy het volgende:
Godver het lijkt hier wel het turkentopic met al die kutmongolen die die domme grapjes over mij lollig vinden. Tief dan lekker op naar dat topic stelletje klapjosties, kunnen jullie allemaal samen lachen over MsMessy. Ik zie er echt oprecht de lol niet meer van in.![]()
Ik neem wel een Fok!pauze
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind die c_c wel een leuke user. Er is nooit een schaarste aan kinky verhalen met haar erbij.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Roberta Pedon?quote:
En daar kom je nu pas achter?quote:
Al gegoogled op Roberta Pedon?quote:Op maandag 17 november 2014 10:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat een irrelevante vraag Cor. Daarnaast zit ik (gelukkig, zo blijkt) niet elke dag op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |