Lolquote:
Hahah. Ff kaiken tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke keer weer he.
Hhah.quote:Op zondag 16 november 2014 16:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He RaymondK, vertel eens waar je vol van zit. Dan voel ik me even geen vreetschuur
"Je ziet er een beetje pips uit jongen, eet je wel goed? " Maar dan in het pools.quote:Op zondag 16 november 2014 16:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah.
2kg mosselen met bord patatjes, vermicellie soep 2 kommen, stuk draadjesvlees, 550 gram roomijs vd jumbo![]()
Rare combo. Ich weiss, maar had ik gisteren mee gekregen van moeders die soep en die vlees.
Dit is 1 maaltijd?quote:Op zondag 16 november 2014 16:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah.
2kg mosselen met bord patatjes, vermicellie soep 2 kommen, stuk draadjesvlees, 550 gram roomijs vd jumbo![]()
Rare combo. Ich weiss, maar had ik gisteren mee gekregen van moeders die soep en die vlees.
DAMN!quote:
Ik heb er in ieder geval nog nooit behoefte aan gehad.quote:
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog nooit behoefte aan gehad.
Ben echter wel benieuwd naar ervaringen van anderen die ze gebruikt hebben, als die hier aanwezig zijn.
Hoezo werkte het voor hem? Wat deed het?quote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Timmos had deze gebruikt : http://www.bodyenfitshop.(...)pped/?sqr=fatburner& werkte goed volgens hem. Maar ik zit een beetje in dubio of het werkt of niet.
Die ervaringen ben ik dus ook benieuwd naar
Hij had 1 tot 2% vetverlies per maand. Meer dan dat ie nu zonder had geloof ik. Wacht ik trap hem hierheenquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo werkte het voor hem? Wat deed het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |