Die twee? Dat was 's nachts en die waren ook nog dronken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij stonden er afgelopen week een paar studenten te demonstreren, heb je dat gemist?
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
Ik ook, compleet... maar gelukkig ben ik me ervan bewust en praat ik pas tegen het paarse konijn als anderen dat ook doen (pro-tip)quote:
Terechte klacht wel. Ik zie liever zwarte piet maar van de bank af komen er voor is mij te veel moeite. Ach, wel leuk om te zien dat mensen toch nog voor iets op komen toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Maar dan he, en daar komt de klacht, dan gaat het om een kinderfeest, en dan, dan ineens komen we los... beschamend ... zowel de pro's als de anti'sman man wat een kutgeneratie
Ok, is die er dan? Want als er iets is op het malieveld moet Yes'r optreden om nog een halve paardenkop te trekken...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat jij zo ver weg staat van het protest en de lobby tegen het huidige overheidsbeleid zegt meer over jou dan over het land.
Hallo WIJ hoeven ons niet aan te passen, en ja ik ben racist en heb liever dat ze vandaag oprotten dan morgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenheel triest.
Ik ben serieus geschokt... met je "gastheer" ....
Hoe ga jij je kinderen opvoeden? White Supremacy? Want wij hebben ze toevallig wel even als gast en derhalve zijn ze ons eeuwig wat verschuldigd?
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen als zo'n opstelling voor jou legitiem is? Vind jet het gek dat er dan een tegenreactie komt? Onderwerping is dus de norm?
Compleet geschift ben je
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Je past je altijd aan, dat is menselijk. En nee, je hoeft niet je eigen tradities opzij te zetten, dat is niet wat ik vraag. Maar je kan niet in naam van een protest van een paar mensen complete groepen kleineren, dat is iets heel anders dan je aanpassen...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Hallo WIJ hoeven ons niet aan te passen, en ja ik ben racist en heb liever dat ze vandaag oprotten dan morgen.
Nee wat er nu gebeurt is dat je iedereen met schoenen bij voorbaat kleineert, zonder na te gaan of zijn ook hun schoenen niet uit willen trekken en bij voorbaat aanneemt dat ze dat niet doen en ze dus maar redeloos gaat beledigen, dat is wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.
Dat is er nu aan de hand met het hele zwarte pieten gezeik. De visite gaat uitmaken wat er in ons huis gebeurd.
Dit gaat allang niet meer over een protestje, jij woont zeker in een uithoek van Friesland ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je past je altijd aan, dat is menselijk. En nee, je hoeft niet je eigen tradities opzij te zetten, dat is niet wat ik vraag. Maar je kan niet in naam van een protest van een paar mensen complete groepen kleineren, dat is iets heel anders dan je aanpassen...
Centrum Rotterdamquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef hoas het volgende:
[..]
Dit gaat allang niet meer over een protestje, jij woont zeker in een uithoek van Friesland ofzo?
De ouderen? Die worden op dit moment juist wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat komt: de regering is er alleen voor de ouderen, en verder is de tendens dat de gekwetsten altijd winnen. Zie hier.
Dit dus, dit is een protest waard, niet of er wel of geen zwarte pieten zijn... man manquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
De ouderen? Die worden op dit moment juist wegbezuinigd.
Ja mevrouwtje, ik weet dat u dement bent, maar er is geen plekje meer voor u, uw zoon die 100 km verderop woont moet maar eens per week een kijkje nemen..
Liefjequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:42 schreef Gewas het volgende:
Ik kwam naar dit topic omdat ik me aangesproken voelde door de TT.
Simpel. Niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Simpel. Niet.
De multiculturele samenleving is een farce. Of een utopie, zo je wilt.
Dat werkt nergens ter wereld en het heeft nog nooit ergens ter wereld gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Want dan kunnen het weer vinden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer januari is
Nee, dan zijn de feestartikelen lekker afgeprijsdquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Want dan kunnen het weer vinden?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de feestartikelen lekker afgeprijsd
Nee dat doe ik helemaal niet. Ik maak de regels duidelijk die in mijn huis van toepassing zijn. En wie zich daar niet aan houd gaat eruit. Degene die zich gewoon gedragen mogen blijven ongeacht de kleur en afkomst van de schoendrager. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van het hele pieten gebeuren, een blanke vrouw is. Maar aangezien die het dus niet eens is met de regels in nederland. Moet ook zij lekker in een land gaan wonen waar er regels zijn die haar meer bevallen,quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee wat er nu gebeurt is dat je iedereen met schoenen bij voorbaat kleineert, zonder na te gaan of zijn ook hun schoenen niet uit willen trekken en bij voorbaat aanneemt dat ze dat niet doen en ze dus maar redeloos gaat beledigen, dat is wat er gebeurt.
Gastheer. Sukkel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Zoveel debielisme in een post. Wow. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik helemaal niet. Ik maak de regels duidelijk die in mijn huis van toepassing zijn. En wie zich daar niet aan houd gaat eruit. Degene die zich gewoon gedragen mogen blijven ongeacht de kleur en afkomst van de schoendrager. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van het hele pieten gebeuren, een blanke vrouw is. Maar aangezien die het dus niet eens is met de regels in nederland. Moet ook zij lekker in een land gaan wonen waar er regels zijn die haar meer bevallen,
Ik geef echt geen zak om wat jij vindt, net zo min als mijn mening voor jou van belang is. Wat mij schokt is dat er onder het mom van pro- of anti- zwarte piet hele groepen mensen collectief worden gekleineerd...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik helemaal niet. Ik maak de regels duidelijk die in mijn huis van toepassing zijn. En wie zich daar niet aan houd gaat eruit. Degene die zich gewoon gedragen mogen blijven ongeacht de kleur en afkomst van de schoendrager. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van het hele pieten gebeuren, een blanke vrouw is. Maar aangezien die het dus niet eens is met de regels in nederland. Moet ook zij lekker in een land gaan wonen waar er regels zijn die haar meer bevallen,
Een monoculturele samenleving ook niet, maar die is er nog nooit echt geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Simpel. Niet.
Dat werkt nergens ter wereld en het heeft nog nooit ergens ter wereld gewerkt en het gaat ook nooit werken.
Zeker niet de afgelopen 2000 jaar in deze regio...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Een monoculturele samenleving ook niet, maar die is er nog nooit echt geweest.
Daar zit nu juist de fout. Ik geef wel een zak om wat jij vind en daarom ga ik ook het gesprek met je aan. Als jouw mening mij niets deed dan zou ik niet eens tegen je praten. Maar ook jij, zoals je dus aangeeft, vind alleen je eigen mening belangrijk. En door zulke mensen eindigen we schreeuwend op een plein. Mensen die wel naar elkaar willen luisteren gaan met elkaar in discussie en vinden een oplossing.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geef echt geen zak om wat jij vindt, net zo min als mijn mening voor jou van belang is. Wat mij schokt is dat er onder het mom van pro- of anti- zwarte piet hele groepen mensen collectief worden gekleineerd...
Dat is afschuwelijk, zie je dat zelf niet?
Waarom denk je dat ik dat niet wist? Alleen in je ondertoon probeer je mensen al weer te kleineren, mij in dit geval, waar komt die drang vandaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef danny081 het volgende:
[..]
Daar zit nu juist de fout. Ik geef wel een zak om wat jij vind en daarom ga ik ook het gesprek met je aan. Als jouw mening mij niets deed dan zou ik niet eens tegen je praten. Maar ook jij, zoals je dus aangeeft, vind alleen je eigen mening belangrijk. En door zulke mensen eindigen we schreeuwend op een plein. Mensen die wel naar elkaar willen luisteren gaan met elkaar in discussie en vinden een oplossing.
En ja er worden mensen gekleineerd door deze discussie. Dus als iedereen gewoon zijn bek had gehouden dan was zwarte piet gewoon die jongen die pakjes brengt door de schoorsteen waardoor hij zwart is geworden. Maar omdat een of andere debiel het met slavernij vergelijkt is het dus nu zo dat de donkere medemens zich een beetje ongemakkelijk voelt. Even een leuk feitje tussendoor. Er zijn in de slavernij meer blanke slaven verkocht, dan zwarte maar daar hoor je niemand over. En waarschijnlijk wil je een bron hebben omdat ook jij dit niet wist. Wat ik je niet kwalijk neem. Maar google het maar. Nog een extra leuk feitje is dat dit ontdekt is door een donker persoon.
Ach ik studeerde in 99 af, dus ik ben inderdaad niet heel erg op de hoogte, maar als ik kijk waar ik recht op had en jullie nu, dan vraag ik me af hoe jullie dit hebben kunnen laten gebeuren ....quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:03 schreef pijltjegooien het volgende:
Studeren onbetaalbaar
Misschien moet je eerst eens opzoeken wat de plannen van het leenstelsel inhouden ipv te roeptoeteren.
Ik heb mijn stufi ook nog gekregen en ik ben ook niet voor de plannen. Maar onbetaalbaar valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach ik studeerde in 99 af, dus ik ben inderdaad niet heel erg op de hoogte, maar als ik kijk waar ik recht op had en jullie nu, dan vraag ik me af hoe jullie dit hebben kunnen ....
Kan zijn, maar ik wens iedereen dezelfde kansen toe als ik had.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:08 schreef pijltjegooien het volgende:
Verder vind ik het 'vroeger was het zo, dus moet dat zo blijven' een drogreden.
Die krijgt iedereen ook wel. Als je geen werk hebt hoef je het niet terug te betalen, anders max 4% van je inkomen. Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ik wens iedereen dezelfde kansen toe als ik had.
Lees de OP, ik neem aan dat dat zonder slag of stoot wordt geaccepteerd, zolang zwarte piet maar zwart blijftquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Die krijgt iedereen ook wel. Als je geen werk hebt hoef je het niet terug te betalen, anders max 4% van je inkomen. Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
Ik moet serieus hardop lachen want jij doet juist datgeen door voor mij te bepalen dat het een ondertoon is. Terwijl ik alleen maar wil zeggen dat dat een feit is dat niet veel mensen weten. Waar ik nu wel degelijk achter ben is dat je een persoon bent die niet de stukken tekst pakt waar je het niet mee eens bent en met tegenargumenten komt. Je gaat een discussie uit de weg door van onderwerp te veranderen en het op een persoonlijk vlak te gooien. En nogmaals, dat is precies wat de anti en pro pieten ook doen. Want waar de discussie nu precies om gaat weten ze allang niet meer. Er worden geen argumenten meer gegeven maar inplaats daarvan gaan ze maar tegen kinderen zeggen dat sinterklaas niet bestaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat niet wist? Alleen in je ondertoon probeer je mensen al weer te kleineren, mij in dit geval, waar komt die drang vandaan?
Hier idem dito, het interesseert me niets, en ik heb een gelover thuis.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:23 schreef snakelady het volgende:
Ik ben niet voor, ik ben niet tegen, maar ga niet doen alsof het iets traumatisch is voor kinderen.
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier idem dito, het interesseert me niets, en ik heb een gelover thuis.
Wat me wel verwondert is het fanatisme van de voor en tegenstanders, het zich gelegitimeerd voelen complete groepen als minderwaardig weg te zetten op basis van deze discussie...
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Stel je voor dat Philae op de kont van Kim Kardashian had kunnen landen. Dat was pas knap geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Met instagram voor de foto's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Misschien had Philea een facebook account moeten hebben, dan gaat het misschien leven
Hoezo, genoeg donkeren die pro zijn en genoeg blanken die anti zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef Aberella het volgende:
Wauw ik ben het eens met een slaap_zak topic
Vast niet, want zij hebben toch geen hypotheek omdat er geen vaste contracten meer vergeven worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:14 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
Zoals Geert op Moslims haat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wij haten elkaar toch nog wel he?
en dan de derde hard lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lekker tegenwoordig
Dat spijt me oprechtquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:47 schreef Pharkus het volgende:
Door heel de consternatie zijn mijn aardappeltjes verpieterd.
Ja maar ik wil jou de piet niet toespelen. Het is mijn fout dat ik niet oplette.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat spijt me oprecht
Kwam het omdat ik een keer een serieus topic had?
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Jaze hadden indedaad beter in hun apenland kunnen blijven en dagelijks 30km lopen naar de waterput en terugquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt rakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef White_Stripes het volgende:
Extreem terechte klacht.
Ik begrijp het gewoon niet. Iedereen maakt zich verschrikkelijk boos om zwarte piet, pro en anti, terwijl de halve wereld in brand staat (isis, rusland, ebola etc.).
En dan is Sinterklaas natuurlijk een uitgelezen moment om je recht te halen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt raken
snap je het oprecht niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan is Sinterklaas natuurlijk een uitgelezen moment om je recht te halen?
Nee, ik snap oprecht niet dat je, welk kamp je ook staat, je een kinderfeest moet verzieken om je recht of gelijk te halen....quote:
Oh je bent serieus in de veronderstelling dat ik eee fuck geef om die brood en spelen-shit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik snap oprecht niet dat je, welk kamp je ook staat, je een kinderfeest moet verzieken om je recht of gelijk te halen....
Echt totaal niet
Maar onderwijs me, leer mij het nut van je als een mongool op te stellen op een dag dat kinderen in het middelpunt horen te staan en niet jij met je mening...
Waar geef ik een fuck welke kleur piet heeft dan? in welke reactie, lees ze allemaal....quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh je bent serieus in de veronderstelling dat ik eee fuck geef om die brood en spelen-shit?
Maar dat is dus exact waar ik het over heb, terwijl jij als slachtoffer van de eussr door het leven gaat en iedereen zich over jouw rug verrijkt, schreeuw jij moord en brand of iemand wel of niet roze smink op zn bakkes smeert
1-0 ministers of truth
brood en spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waar geef ik een fuck welke kleur piet heeft dan? in welke reactie, lees ze allemaal....
Waar ik een fuck om geef is dat er een feest is verziekt vandaag met arrestaties en zut om zoiets onbenulligs, daar geef ik een fuck om
Ja wat doe je nou stoerquote:
je snapt het oprecht nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou stoerik heb een kleuter van 4... moet ik zeggen, dat is voor het plebs?
Wat lul je nou dom
Laat dat kind kind zijn, met je mening
Daarom dat die oudjes door de pis het verpleegtehuis rondkruipenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat komt: de regering is er alleen voor de ouderen, en verder is de tendens dat de gekwetsten altijd winnen. Zie hier.
Volgens mij zijn ze er in de VS toch aardig ver mee gekomen. Dat land is enkel ontstaan uit multicultiquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Simpel. Niet.
die kneuzen wisten niet eens wat het leenstelsel inhoudt manquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij stonden er afgelopen week een paar studenten te demonstreren, heb je dat gemist?
ja verdomme wat doet de vs het goed zegquote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Sparafucile het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er in de VS toch aardig ver mee gekomen. Dat land is enkel ontstaan uit multiculti
Verlichte geesten laten het dan ook niet mee wegen wat er voor of na dit leven is. Dus waarom je sterfelijkheid als een vrijbrief ziet om een ander het leven zuur te maken begrijp ik niet echt.quote:Op zondag 16 november 2014 10:51 schreef James_R het volgende:
Wie heeft überhaupt ooit bedacht dat racistisch zijn iets slechts is?
In deze tijd mag je niet eens meer fatsoenlijk discrimineren, terwijl wie is dan precies die ultieme macht waarnaar de mensheid zich moet vormen alvorens aan het ideaalbeeld te kunnen voldoen?
Als ik nou toevallig zin heb om een tyfushekel aan negers te hebben, dan mag dat toch gewoon? Uiteindelijk gaan we allemaal dood, en niemand weet waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan, dus hoezo denken die verlichte wereldverbeteraars te weten hoe alles zou moeten horen?
gr
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Figuren die denken dat Nederland HUN huis isquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.
Dat is er nu aan de hand met het hele zwarte pieten gezeik. De visite gaat uitmaken wat er in ons huis gebeurd.
Dat mongooltje ziet alle allochtonen als 1 persoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg donkeren die pro zijn en genoeg blanken die anti zijn.
Dan nog ben ik ervan overtuigd dat het besef niet te willen discrimineren uit een persoon zelf moet komen. Met het opgeheven vingertje wijzen en betweterig doen, zorgt er bij veel mensen alleen maar voor dat ze hun kont tegen de krib gooien. Dat zie je nu in het oog van de zwarte pieten discussie ook : Het verdeelt mensen eerder, dan dat ze elkaar vinden in de discussie.quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verlichte geesten laten het dan ook niet mee wegen wat er voor of na dit leven is. Dus waarom je sterfelijkheid als een vrijbrief ziet om een ander het leven zuur te maken begrijp ik niet echt.
Welke apenlanden waar 30 km gelopen moet worden naar een waterput, komen deze mensen dan vandaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jaze hadden indedaad beter in hun apenland kunnen blijven en dagelijks 30km lopen naar de waterput en terug
quote:Op zondag 23 november 2014 19:19 schreef James_R het volgende:
Dan nog ben ik ervan overtuigd dat het besef niet te willen discrimineren uit een persoon zelf moet komen. klopt, ik ben ook zeker niet eens met de werkwijze van de groep die zich tegen Zwarte Piet heeft gekeerd.
Imo. is het negeren van racisme dan ook een veel betere optie dan op elke slak zout te gaan leggen. Nogal ongenuanceerde statement. In dit geval geen van beiden.
Je hebt het weer aardig voor elkaar, wat vindt Annabel hier nou van?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou stoerik heb een kleuter van 4... moet ik zeggen, dat is voor het plebs?
Wat lul je nou dom
Laat dat kind kind zijn, met je mening
je hebt een punt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ok, dat we leven in een tijd waar mensen liever weggekropen achter hun smartphone een geïsoleerd bestaan leiden had ik vrede mee.
Dat we het pikken dat studeren onbetaalbaar wordt en dat oude van dagen zo ver uitgekleed worden dat het de schaamte al lang voorbij is zonder een protest, zonder een demonstratie van enig kaliber, het zij zo.
Dat we accepteren dat mensen sterven die gered hadden kunnen worden voor de kosten van een paar uggs en dat we blijkbaar kiezen voor die uggs, zonder een kik, zonder enig verzet... het verwonderde me, maar niet meer, ik vind het prima.
Maar dan he, en daar komt de klacht, dan gaat het om een kinderfeest, en dan, dan ineens komen we los... beschamend ... zowel de pro's als de anti'sman man wat een kutgeneratie
Annabel woont op zolder en is zogenaamd huursterquote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Gelser het volgende:
[..]
Je hebt het weer aardig voor elkaar, wat vindt Annabel hier nou van?
quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Annabel woont op zolder en is zogenaamd huurstermijn vrouw weetniet hoe ik de huur ontvang
Ik heb liever niet dat ze met andere mannen praatquote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is snel, kun je ook nog praten?
Ja hoor liefje, wat wil je weten dan?quote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is snel, kun je ook nog praten?
Slaat Slaapzak je en waarom loop je dan niet weg? Ben je soms gestoord of zo?quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ja hoor liefje, wat wil je weten dan?
Nee hoor, slaapzak is heel lief en ik mag bij hem wonen in zijn lege zolderkamer, dat is toch liefquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Gelser het volgende:
[..]
Slaat Slaapzak je en waarom loop je dan niet weg? Ben je soms gestoord of zo?
Annabel, ik zet zo de wifi uit hoor...quote:Op zondag 23 november 2014 19:34 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Nee hoor, slaapzak is heel lief en ik mag bij hem wonen in zijn lege zolderkamer, dat is toch lief
En soms wil hij wat terug, en dat snap ik wel, zo'n lelijke kale ouwe vent wil ook wel eens wat
Ik heb toch 4gquote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Annabel, ik zet zo de wifi uit hoor...
Zal ik je komen redden? Kan wel een aanhangertje regelen en anders kom ik wel stiekem door de schoorsteen glijden.quote:
Nee ik hou van Slaap_Zakquote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zal ik je komen redden? Kan wel een aanhangertje regelen en anders kom ik wel stiekem door de schoorsteen glijden.
Nee.... dit is ware liefde jonguhquote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Gelser het volgende:
[..]
Hij staat naast je met een geladen revolver?
Ok, dan nu maar weer terug naar het onderwerp. Velen zijn geroepen maar weinigen zijn uitverkoren of zo iets, is Annabel blond?quote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee.... dit is ware liefde jonguh
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die twee? Dat was 's nachts en die waren ook nog dronken.
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:14 schreef Barachem het volgende:
Moet je maar niet van die chineze neprommel kopen.
Überhaupt vaporizen...
quote:
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneuquote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Barachem het volgende:
Dat van de softdrugsjunkie die huilt om zijn niet-rook roken machine...
ben je nou vroeg wakker of laat op?quote:Op maandag 24 november 2014 05:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneu
Vroeg wakker... ik begin om 7 uur met werkenquote:Op maandag 24 november 2014 06:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je nou vroeg wakker of laat op?
Noem je mij nu madelief?quote:Op maandag 24 november 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga terug slapen dan madeliefff voor je helemaal wakker bent en niet meer kan slapen
Kan wel, kost wat meer moeite.quote:Op maandag 24 november 2014 06:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan mobiel niet multiquoten maar jij bent ook lief hoor
Ja maar dan moet ik quoten, alles selecteren en kopiëren, dan terug en weer quoten, dan plakken en typen. Vind ik dan weer te veel moeitequote:Op maandag 24 november 2014 06:39 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Kan wel, kost wat meer moeite.
Ik kwamquote:Op maandag 24 november 2014 06:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan mobiel niet multiquoten maar jij bent ook lief hoor
ik doe dit wel vaker en slaap dan gewoon nogquote:Op maandag 24 november 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga terug slapen dan madeliefff voor je helemaal wakker bent en niet meer kan slapen
Zing eens een slaapliedjequote:Op maandag 24 november 2014 06:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe dit wel vaker en slaap dan gewoon nog
Kwijldoekjes paraat, we kunnen rijen sjeffeurquote:Op maandag 24 november 2014 07:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godver, nu is de hele jostiband is compleet
Inderdaad. Lekker met vakantie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer januari is
Als men beweert volledig Nederlander te zijn dan mag men ook geen beroep meer doen op zijn roots. Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenheel triest.
Ik ben serieus geschokt... met je "gastheer" ....
Hoe ga jij je kinderen opvoeden? White Supremacy? Want wij hebben ze toevallig wel even als gast en derhalve zijn ze ons eeuwig wat verschuldigd?
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen als zo'n opstelling voor jou legitiem is? Vind jet het gek dat er dan een tegenreactie komt? Onderwerping is dus de norm?
Compleet geschift ben je
Allgäuer Alpen een week, m'n maat woont daar. Daarna 3 weken Philippines. Ik ben ereburger van een dorp ivm hulp na een tyfoon. Die mensen al 2 jaar niet gezien. Bij die ondergrondse rivier is dat op Palawan. Staat tegenwoordig op de Unescolijst.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 10:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Allgäuer Alpen een week, m'n maat woont daar. Daarna 3 weken Philippines. Ik ben ereburger van een dorp ivm hulp na een tyfoon. Die mensen al 2 jaar niet gezien. Bij die ondergrondse rivier is dat op Palawan. Staat tegenwoordig op de Unescolijst.
Zitten hele mooie plekjes daar op Palawan. Ik ben er al 3 keer geweest.quote:
Er hoeven maar 211.000 mensen zo 'passionate' te zijn over armoede.quote:
Ethiopiëquote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke apenlanden waar 30 km gelopen moet worden naar een waterput, komen deze mensen dan vandaan?
Daarom winnen die ook altijd de lange afstanden, vrouwen doen het zelfs lachend met een emmer op hun hoofd.quote:
En de ZP-discussie wordt vernamelijk gevoerd door Ethiopiers wil je zeggen?quote:
Nee en dat is dan ook het probleem, al die roetmoppen denken dat ze één volk zijnquote:Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En de ZP-discussie wordt vernamelijk gevoerd door Ethiopiers wil je zeggen?
Mag ik daar ook op?quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hoas is een racist? Jammer zeg.
Zet ik die gelijk op mijn 'gekkies en mongolen van FOK!' lijst.
Wie staat er nog meer op je lijstje?quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hoas is een racist? Jammer zeg.
Zet ik die gelijk op mijn 'gekkies en mongolen van FOK!' lijst.
Een wit voetje halen bij de sintquote:
Dat je je verbaast houdt in dat je er niet over mag beginnen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Inolvidable het volgende:
Je verbaasd je over zoiets en begint er vervolgens zelf over?!
Het was niet serieus.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je je verbaast houdt in dat je er niet over mag beginnen?
Leg uit die logica?
quote:
Jij niet.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wie staat er nog meer op je lijstje?
IK GA KAPOT HIERquote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar wie dan wel is de vraag die ons allen bezig houd.
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar wie dan wel is de vraag die ons allen bezig houd.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.
Enkele suggesties:quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.
Los van jouw smerig denigrerend taalgebruik lul je ook nog eens slap uit je nek. Een neger uit Brazilie voelt zich doorgaans Braziliaan, een neger uit Suriname voelt zich doorgaans Surinamer. Ook niet zo heel gek, aangezien ze qua voorouders en cultuur totaal van elkaar verschillen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee en dat is dan ook het probleem, al die roetmoppen denken dat ze één volk zijn
Huh ik dacht dat alle negers uit Afrika kwamen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Los van jouw smerig denigrerend taalgebruik lul je ook nog eens slap uit je nek. Een neger uit Brazilie voelt zich doorgaans Braziliaan, een neger uit Suriname voelt zich doorgaans Surinamer. Ook niet zo heel gek, aangezien ze qua voorouders en cultuur totaal van elkaar verschillen.
Wellicht dat je in de VS enkele uitzonderingen hebt die zich nog sterk verwant voelen met Afrika, maar that's it.
Het zijn juist bepaalde simpele stumperds zoals jij die het verschil niet (kunnen/willen) begrijpen.
Net zoals dat alle blanken ook uit Afrika komen bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef john-hert het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat alle negers uit Afrika kwamen?
Nee, zoals alle Asians uit China komen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Net zoals dat alle blanken ook uit Afrika komen bedoel je?
Ik denk dat wij qua humor niet op 1 lijn liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee, zoals alle Asians uit China komen.
Of qua verschil in taalbeheersing.quote:Op maandag 24 november 2014 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heeft wellicht te maken hebben met een groot leeftijdsverschil...
Verklaar jezelf eens nader.quote:Op maandag 24 november 2014 20:06 schreef john-hert het volgende:
[..]
Of qua verschil in taalbeheersing.
Ja, ik ben een echte kwajongen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je loopt dus gewoon een beetje te etteren.
Eyip ookquote:Op maandag 24 november 2014 19:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Enkele suggesties:
-Slaap_Zak
-Spongeboss
-Nieuwe_nier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |