Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier idem dito, het interesseert me niets, en ik heb een gelover thuis.
Wat me wel verwondert is het fanatisme van de voor en tegenstanders, het zich gelegitimeerd voelen complete groepen als minderwaardig weg te zetten op basis van deze discussie...
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Stel je voor dat Philae op de kont van Kim Kardashian had kunnen landen. Dat was pas knap geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Met instagram voor de foto's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Misschien had Philea een facebook account moeten hebben, dan gaat het misschien leven
Hoezo, genoeg donkeren die pro zijn en genoeg blanken die anti zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef Aberella het volgende:
Wauw ik ben het eens met een slaap_zak topic
Vast niet, want zij hebben toch geen hypotheek omdat er geen vaste contracten meer vergeven worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:14 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
Zoals Geert op Moslims haat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wij haten elkaar toch nog wel he?
en dan de derde hard lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lekker tegenwoordig
Dat spijt me oprechtquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:47 schreef Pharkus het volgende:
Door heel de consternatie zijn mijn aardappeltjes verpieterd.
Ja maar ik wil jou de piet niet toespelen. Het is mijn fout dat ik niet oplette.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat spijt me oprecht
Kwam het omdat ik een keer een serieus topic had?
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Jaze hadden indedaad beter in hun apenland kunnen blijven en dagelijks 30km lopen naar de waterput en terugquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt rakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef White_Stripes het volgende:
Extreem terechte klacht.
Ik begrijp het gewoon niet. Iedereen maakt zich verschrikkelijk boos om zwarte piet, pro en anti, terwijl de halve wereld in brand staat (isis, rusland, ebola etc.).
En dan is Sinterklaas natuurlijk een uitgelezen moment om je recht te halen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt raken
snap je het oprecht niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan is Sinterklaas natuurlijk een uitgelezen moment om je recht te halen?
Nee, ik snap oprecht niet dat je, welk kamp je ook staat, je een kinderfeest moet verzieken om je recht of gelijk te halen....quote:
Oh je bent serieus in de veronderstelling dat ik eee fuck geef om die brood en spelen-shit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik snap oprecht niet dat je, welk kamp je ook staat, je een kinderfeest moet verzieken om je recht of gelijk te halen....
Echt totaal niet
Maar onderwijs me, leer mij het nut van je als een mongool op te stellen op een dag dat kinderen in het middelpunt horen te staan en niet jij met je mening...
Waar geef ik een fuck welke kleur piet heeft dan? in welke reactie, lees ze allemaal....quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh je bent serieus in de veronderstelling dat ik eee fuck geef om die brood en spelen-shit?
Maar dat is dus exact waar ik het over heb, terwijl jij als slachtoffer van de eussr door het leven gaat en iedereen zich over jouw rug verrijkt, schreeuw jij moord en brand of iemand wel of niet roze smink op zn bakkes smeert
1-0 ministers of truth
brood en spelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waar geef ik een fuck welke kleur piet heeft dan? in welke reactie, lees ze allemaal....
Waar ik een fuck om geef is dat er een feest is verziekt vandaag met arrestaties en zut om zoiets onbenulligs, daar geef ik een fuck om
Ja wat doe je nou stoerquote:
je snapt het oprecht nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou stoerik heb een kleuter van 4... moet ik zeggen, dat is voor het plebs?
Wat lul je nou dom
Laat dat kind kind zijn, met je mening
Daarom dat die oudjes door de pis het verpleegtehuis rondkruipenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat komt: de regering is er alleen voor de ouderen, en verder is de tendens dat de gekwetsten altijd winnen. Zie hier.
Volgens mij zijn ze er in de VS toch aardig ver mee gekomen. Dat land is enkel ontstaan uit multicultiquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Simpel. Niet.
De multiculturele samenleving is een farce. Of een utopie, zo je wilt.
Dat werkt nergens ter wereld en het heeft nog nooit ergens ter wereld gewerkt en het gaat ook nooit werken.
die kneuzen wisten niet eens wat het leenstelsel inhoudt manquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij stonden er afgelopen week een paar studenten te demonstreren, heb je dat gemist?
ja verdomme wat doet de vs het goed zegquote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Sparafucile het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er in de VS toch aardig ver mee gekomen. Dat land is enkel ontstaan uit multiculti
Verlichte geesten laten het dan ook niet mee wegen wat er voor of na dit leven is. Dus waarom je sterfelijkheid als een vrijbrief ziet om een ander het leven zuur te maken begrijp ik niet echt.quote:Op zondag 16 november 2014 10:51 schreef James_R het volgende:
Wie heeft überhaupt ooit bedacht dat racistisch zijn iets slechts is?
In deze tijd mag je niet eens meer fatsoenlijk discrimineren, terwijl wie is dan precies die ultieme macht waarnaar de mensheid zich moet vormen alvorens aan het ideaalbeeld te kunnen voldoen?
Als ik nou toevallig zin heb om een tyfushekel aan negers te hebben, dan mag dat toch gewoon? Uiteindelijk gaan we allemaal dood, en niemand weet waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan, dus hoezo denken die verlichte wereldverbeteraars te weten hoe alles zou moeten horen?
gr
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Figuren die denken dat Nederland HUN huis isquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef danny081 het volgende:
[..]
Dit dus precies. Stel je krijgt visite en je wil dat iedereen netjes zijn schoenen uittrekt in jouw huis. Dan komt er opeens nieuwe visite en die vindt dat je in jouw huis helemaal je schoenen niet uit hoeft te doen. Vervolgens gaat hij je andere visite opstoken om allemaal hun schoenen lekker weer aan te trekken. Wat doe je dan? Je tieft de onruststoker uit je huis, en degene die het met hem eens zijn pleur je er ook uit.
Dat is er nu aan de hand met het hele zwarte pieten gezeik. De visite gaat uitmaken wat er in ons huis gebeurd.
Dat mongooltje ziet alle allochtonen als 1 persoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Hoezo, genoeg donkeren die pro zijn en genoeg blanken die anti zijn.
Dan nog ben ik ervan overtuigd dat het besef niet te willen discrimineren uit een persoon zelf moet komen. Met het opgeheven vingertje wijzen en betweterig doen, zorgt er bij veel mensen alleen maar voor dat ze hun kont tegen de krib gooien. Dat zie je nu in het oog van de zwarte pieten discussie ook : Het verdeelt mensen eerder, dan dat ze elkaar vinden in de discussie.quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Verlichte geesten laten het dan ook niet mee wegen wat er voor of na dit leven is. Dus waarom je sterfelijkheid als een vrijbrief ziet om een ander het leven zuur te maken begrijp ik niet echt.
Welke apenlanden waar 30 km gelopen moet worden naar een waterput, komen deze mensen dan vandaan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jaze hadden indedaad beter in hun apenland kunnen blijven en dagelijks 30km lopen naar de waterput en terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |