Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hier idem dito, het interesseert me niets, en ik heb een gelover thuis.
Wat me wel verwondert is het fanatisme van de voor en tegenstanders, het zich gelegitimeerd voelen complete groepen als minderwaardig weg te zetten op basis van deze discussie...
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Stel je voor dat Philae op de kont van Kim Kardashian had kunnen landen. Dat was pas knap geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad en er verbaasd mij wel meer, de kont van Kim Kardashian is blijkbaar interessanter dan Philae's landing op een komeet....hoe bizar is dat?!
Met instagram voor de foto's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
Misschien had Philea een facebook account moeten hebben, dan gaat het misschien leven
Hoezo, genoeg donkeren die pro zijn en genoeg blanken die anti zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef Aberella het volgende:
Wauw ik ben het eens met een slaap_zak topic
Vast niet, want zij hebben toch geen hypotheek omdat er geen vaste contracten meer vergeven worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:14 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
Zoals Geert op Moslims haat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wij haten elkaar toch nog wel he?
en dan de derde hard lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lekker tegenwoordig
Dat spijt me oprechtquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:47 schreef Pharkus het volgende:
Door heel de consternatie zijn mijn aardappeltjes verpieterd.
Ja maar ik wil jou de piet niet toespelen. Het is mijn fout dat ik niet oplette.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat spijt me oprecht
Kwam het omdat ik een keer een serieus topic had?
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
Jaze hadden indedaad beter in hun apenland kunnen blijven en dagelijks 30km lopen naar de waterput en terugquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n gastheer die racistische karikaturen door de straten laat dansen.
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt rakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef White_Stripes het volgende:
Extreem terechte klacht.
Ik begrijp het gewoon niet. Iedereen maakt zich verschrikkelijk boos om zwarte piet, pro en anti, terwijl de halve wereld in brand staat (isis, rusland, ebola etc.).
En dan is Sinterklaas natuurlijk een uitgelezen moment om je recht te halen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
en de hele wereld maakt zich druk om gefabriceerde problemen als rusland en isis terwijl jouw eigen grondrechten met de dag in je eigen land kwijt raken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |