abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146682052
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Simpel. Niet.

De multiculturele samenleving is een farce. Of een utopie, zo je wilt.

Dat werkt nergens ter wereld en het heeft nog nooit ergens ter wereld gewerkt en het gaat ook nooit werken.

:)
:') Nederland is een maatschappij gebaseerd up integratie... of heb je ook nog steeds een hekel aan hugenoten?

:')
pi_146682074
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer januari is
Want dan kunnen het weer vinden?
pi_146682168
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:44 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Want dan kunnen het weer vinden?
Nee, dan zijn de feestartikelen lekker afgeprijsd
wat kijk jij
pi_146682190
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, dan zijn de feestartikelen lekker afgeprijsd
:+

Ik wil met jou een polonaise lopen in januari O+

Kom ik als paard O+
pi_146682219
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_146682239
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:41 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Nee wat er nu gebeurt is dat je iedereen met schoenen bij voorbaat kleineert, zonder na te gaan of zijn ook hun schoenen niet uit willen trekken en bij voorbaat aanneemt dat ze dat niet doen en ze dus maar redeloos gaat beledigen, dat is wat er gebeurt.
Nee dat doe ik helemaal niet. Ik maak de regels duidelijk die in mijn huis van toepassing zijn. En wie zich daar niet aan houd gaat eruit. Degene die zich gewoon gedragen mogen blijven ongeacht de kleur en afkomst van de schoendrager. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van het hele pieten gebeuren, een blanke vrouw is. Maar aangezien die het dus niet eens is met de regels in nederland. Moet ook zij lekker in een land gaan wonen waar er regels zijn die haar meer bevallen,
pi_146682265
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
Dit gaat helemaal niet over een kinderfeestje
maar over het verschil tussen blank en zwart
Gaan de mensen die wij gastvrij hebben ontvangen nu ineens de dienst uitmaken in dit land?
De gasten die verantwoordelijk zijn voor veel criminaliteit, op onze kosten in leven gehouden worden.
Zo ga je niet om met je gastheer.
Gastheer. Sukkel.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146682296
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef danny081 het volgende:

[..]

Nee dat doe ik helemaal niet. Ik maak de regels duidelijk die in mijn huis van toepassing zijn. En wie zich daar niet aan houd gaat eruit. Degene die zich gewoon gedragen mogen blijven ongeacht de kleur en afkomst van de schoendrager. Het is namelijk zo dat de veroorzaker van het hele pieten gebeuren, een blanke vrouw is. Maar aangezien die het dus niet eens is met de regels in nederland. Moet ook zij lekker in een land gaan wonen waar er regels zijn die haar meer bevallen,
Zoveel debielisme in een post. Wow. Goed gedaan.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146682301
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:51 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik geef echt geen zak om wat jij vindt, net zo min als mijn mening voor jou van belang is. Wat mij schokt is dat er onder het mom van pro- of anti- zwarte piet hele groepen mensen collectief worden gekleineerd...

Dat is afschuwelijk, zie je dat zelf niet?
pi_146682357
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Simpel. Niet.

De multiculturele samenleving is een farce. Of een utopie, zo je wilt.

Dat werkt nergens ter wereld en het heeft nog nooit ergens ter wereld gewerkt en het gaat ook nooit werken.

:)
Een monoculturele samenleving ook niet, maar die is er nog nooit echt geweest.
pi_146682388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Een monoculturele samenleving ook niet, maar die is er nog nooit echt geweest.
Zeker niet de afgelopen 2000 jaar in deze regio...
pi_146682491
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Ik geef echt geen zak om wat jij vindt, net zo min als mijn mening voor jou van belang is. Wat mij schokt is dat er onder het mom van pro- of anti- zwarte piet hele groepen mensen collectief worden gekleineerd...

Dat is afschuwelijk, zie je dat zelf niet?
Daar zit nu juist de fout. Ik geef wel een zak om wat jij vind en daarom ga ik ook het gesprek met je aan. Als jouw mening mij niets deed dan zou ik niet eens tegen je praten. Maar ook jij, zoals je dus aangeeft, vind alleen je eigen mening belangrijk. En door zulke mensen eindigen we schreeuwend op een plein. Mensen die wel naar elkaar willen luisteren gaan met elkaar in discussie en vinden een oplossing.

En ja er worden mensen gekleineerd door deze discussie. Dus als iedereen gewoon zijn bek had gehouden dan was zwarte piet gewoon die jongen die pakjes brengt door de schoorsteen waardoor hij zwart is geworden. Maar omdat een of andere debiel het met slavernij vergelijkt is het dus nu zo dat de donkere medemens zich een beetje ongemakkelijk voelt. Even een leuk feitje tussendoor. Er zijn in de slavernij meer blanke slaven verkocht, dan zwarte maar daar hoor je niemand over. En waarschijnlijk wil je een bron hebben omdat ook jij dit niet wist. Wat ik je niet kwalijk neem. Maar google het maar. Nog een extra leuk feitje is dat dit ontdekt is door een donker persoon.
pi_146682547
Studeren onbetaalbaar :')

Misschien moet je eerst eens opzoeken wat de plannen van het leenstelsel inhouden ipv te roeptoeteren.
pi_146682589
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef danny081 het volgende:

[..]

Daar zit nu juist de fout. Ik geef wel een zak om wat jij vind en daarom ga ik ook het gesprek met je aan. Als jouw mening mij niets deed dan zou ik niet eens tegen je praten. Maar ook jij, zoals je dus aangeeft, vind alleen je eigen mening belangrijk. En door zulke mensen eindigen we schreeuwend op een plein. Mensen die wel naar elkaar willen luisteren gaan met elkaar in discussie en vinden een oplossing.

En ja er worden mensen gekleineerd door deze discussie. Dus als iedereen gewoon zijn bek had gehouden dan was zwarte piet gewoon die jongen die pakjes brengt door de schoorsteen waardoor hij zwart is geworden. Maar omdat een of andere debiel het met slavernij vergelijkt is het dus nu zo dat de donkere medemens zich een beetje ongemakkelijk voelt. Even een leuk feitje tussendoor. Er zijn in de slavernij meer blanke slaven verkocht, dan zwarte maar daar hoor je niemand over. En waarschijnlijk wil je een bron hebben omdat ook jij dit niet wist. Wat ik je niet kwalijk neem. Maar google het maar. Nog een extra leuk feitje is dat dit ontdekt is door een donker persoon.
Waarom denk je dat ik dat niet wist? Alleen in je ondertoon probeer je mensen al weer te kleineren, mij in dit geval, waar komt die drang vandaan?
pi_146682610
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:03 schreef pijltjegooien het volgende:
Studeren onbetaalbaar :')

Misschien moet je eerst eens opzoeken wat de plannen van het leenstelsel inhouden ipv te roeptoeteren.
Ach ik studeerde in 99 af, dus ik ben inderdaad niet heel erg op de hoogte, maar als ik kijk waar ik recht op had en jullie nu, dan vraag ik me af hoe jullie dit hebben kunnen laten gebeuren ....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2014 16:07:13 ]
pi_146682661
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:06 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Ach ik studeerde in 99 af, dus ik ben inderdaad niet heel erg op de hoogte, maar als ik kijk waar ik recht op had en jullie nu, dan vraag ik me af hoe jullie dit hebben kunnen ....
Ik heb mijn stufi ook nog gekregen en ik ben ook niet voor de plannen. Maar onbetaalbaar valt ook wel mee.

Verder vind ik het 'vroeger was het zo, dus moet dat zo blijven' een drogreden.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:09:54 #42
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146682704
Ik hoop dat iedereen zo ver het vertrouwen kwijtraakt in de huidige wereld dat ze uit pure wanhoop in God gaan beginnen geloven.
pi_146682705
We hebben het gewoon te goed :)
pi_146682707
Terechte klacht. Goed topic.
pi_146682729
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:08 schreef pijltjegooien het volgende:
Verder vind ik het 'vroeger was het zo, dus moet dat zo blijven' een drogreden.
Kan zijn, maar ik wens iedereen dezelfde kansen toe als ik had.
pi_146682815
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:10 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik wens iedereen dezelfde kansen toe als ik had.
Die krijgt iedereen ook wel. Als je geen werk hebt hoef je het niet terug te betalen, anders max 4% van je inkomen. Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
pi_146682834
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:14 schreef pijltjegooien het volgende:

[..]

Die krijgt iedereen ook wel. Als je geen werk hebt hoef je het niet terug te betalen, anders max 4% van je inkomen. Ik ben benieuwd of die huilende studenten over 10 jaar ook zo boos zijn als de hypotheekrente wordt afgebouwd, dat gaat toch vaker om hogere bedragen.
Lees de OP, ik neem aan dat dat zonder slag of stoot wordt geaccepteerd, zolang zwarte piet maar zwart blijft :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2014 16:15:13 ]
pi_146682970
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:05 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik dat niet wist? Alleen in je ondertoon probeer je mensen al weer te kleineren, mij in dit geval, waar komt die drang vandaan?
Ik moet serieus hardop lachen want jij doet juist datgeen door voor mij te bepalen dat het een ondertoon is. Terwijl ik alleen maar wil zeggen dat dat een feit is dat niet veel mensen weten. Waar ik nu wel degelijk achter ben is dat je een persoon bent die niet de stukken tekst pakt waar je het niet mee eens bent en met tegenargumenten komt. Je gaat een discussie uit de weg door van onderwerp te veranderen en het op een persoonlijk vlak te gooien. En nogmaals, dat is precies wat de anti en pro pieten ook doen. Want waar de discussie nu precies om gaat weten ze allang niet meer. Er worden geen argumenten meer gegeven maar inplaats daarvan gaan ze maar tegen kinderen zeggen dat sinterklaas niet bestaat.

Waar je even voor het gemak overheen praat is dat ik aangeef jouw mening wel belangrijk te vinden, en dat ik er zeker voor open sta mijn mening te veranderen als jou argumenten goed zijn. Helaas heb je geen argumenten maar ga je de discussie over een andere boeg gooien. In de volksmond noemt men dit ook wel uitgeluld. Fijn weekend.
  zaterdag 15 november 2014 @ 16:23:09 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146683015
Het ergste is nog dat volwassenen zich er drukker over maken dan de kinderen zelf en dat volwassenen gaan demonstreren tijdens de intocht...waar dus ook heel veel kinderen zijn.
Kinderen boeit het echt niks wat voor kleur zwarte piet heeft, zwarte piet is al zo vaak veranderd en geen een kind heeft er een trauma aan overgehouden, hij is al van glanzend gitzwart naar bruin gegaan, de roe is verdwenen, de pakken zijn veranderd enz.
Mensen die echt denken dat het hele feest verpest zou worden als de pieten een ander kleurtje krijgen sporen niet.

Ik ben niet voor, ik ben niet tegen, maar ga niet doen alsof het iets traumatisch is voor kinderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146683052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:23 schreef snakelady het volgende:
Ik ben niet voor, ik ben niet tegen, maar ga niet doen alsof het iets traumatisch is voor kinderen.
Hier idem dito, het interesseert me niets, en ik heb een gelover thuis.

Wat me wel verwondert is het fanatisme van de voor en tegenstanders, het zich gelegitimeerd voelen complete groepen als minderwaardig weg te zetten op basis van deze discussie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')