Noem je mij nu madelief?quote:Op maandag 24 november 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga terug slapen dan madeliefff voor je helemaal wakker bent en niet meer kan slapen
Kan wel, kost wat meer moeite.quote:Op maandag 24 november 2014 06:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan mobiel niet multiquoten maar jij bent ook lief hoor
Ja maar dan moet ik quoten, alles selecteren en kopiëren, dan terug en weer quoten, dan plakken en typen. Vind ik dan weer te veel moeitequote:Op maandag 24 november 2014 06:39 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Kan wel, kost wat meer moeite.
Ik kwamquote:Op maandag 24 november 2014 06:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan mobiel niet multiquoten maar jij bent ook lief hoor
ik doe dit wel vaker en slaap dan gewoon nogquote:Op maandag 24 november 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ga terug slapen dan madeliefff voor je helemaal wakker bent en niet meer kan slapen
Zing eens een slaapliedjequote:Op maandag 24 november 2014 06:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe dit wel vaker en slaap dan gewoon nog
Kwijldoekjes paraat, we kunnen rijen sjeffeurquote:Op maandag 24 november 2014 07:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godver, nu is de hele jostiband is compleet
Inderdaad. Lekker met vakantie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer januari is
Als men beweert volledig Nederlander te zijn dan mag men ook geen beroep meer doen op zijn roots. Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je tegen de anti zwarte pieten bent vind ik prima, je doet maar, maar dat het jou het recht denkt te geven om volkomen racistische uitlatingen te legitimerenheel triest.
Ik ben serieus geschokt... met je "gastheer" ....
Hoe ga jij je kinderen opvoeden? White Supremacy? Want wij hebben ze toevallig wel even als gast en derhalve zijn ze ons eeuwig wat verschuldigd?
Hoe denk je ooit een normale integratie van alle inwoners te krijgen als zo'n opstelling voor jou legitiem is? Vind jet het gek dat er dan een tegenreactie komt? Onderwerping is dus de norm?
Compleet geschift ben je
Allgäuer Alpen een week, m'n maat woont daar. Daarna 3 weken Philippines. Ik ben ereburger van een dorp ivm hulp na een tyfoon. Die mensen al 2 jaar niet gezien. Bij die ondergrondse rivier is dat op Palawan. Staat tegenwoordig op de Unescolijst.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 10:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Allgäuer Alpen een week, m'n maat woont daar. Daarna 3 weken Philippines. Ik ben ereburger van een dorp ivm hulp na een tyfoon. Die mensen al 2 jaar niet gezien. Bij die ondergrondse rivier is dat op Palawan. Staat tegenwoordig op de Unescolijst.
Zitten hele mooie plekjes daar op Palawan. Ik ben er al 3 keer geweest.quote:
Er hoeven maar 211.000 mensen zo 'passionate' te zijn over armoede.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |