dus een duur apparaat om te blowen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een high end rebuildable genesis verdamper...
Nee om te rokenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
dus een duur apparaat om te blowen?
kquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE, NIET OK NIET
GEWOON NIET
KLOOTZAK
Om te roken?? neem gewoon een sigaret of als je zo bang bent voor kanker een nicotinepleister...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee om te roken
Wiet verdampers zijn nog veel duurder
maar doet niet ter zake, hij is stuk
GODVERDOMME
Ja dank je... ik baal echt gigantisch hierquote:
Nee, ik doe dit omdat ik het lekker vind, lekkerder dan roken, veel lekkerder....quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Om te roken?? neem gewoon een sigaret of als je zo bang bent voor kanker een nicotinepleister...
wel kut voor je
koop een nieuwe. en tot die tijd niet zeurenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit omdat ik het lekker vind, lekkerder dan roken, veel lekkerder....
Ja wel, ik heb al een nieuwe besteldquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef aleco99 het volgende:
[..]
koop een nieuwe. en tot die tijd niet zeuren
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wel, ik heb al een nieuwe besteldmaar daar gaat het niet om, ik wil hier uithuilen en troost vinden....
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.
On: Aaaaaaah wat zielig voor je. Wil je erover praten? Kusje derop?
Nou goed, ik had haar opgebouwd met een dual coil op 0,4 ohmquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.
On: Aaaaaaah wat zielig voor je. Wil je erover praten? Kusje derop?
Ik koop geen kloons, uit principe nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:51 schreef marc0871 het volgende:
fasttech een optie?
scheelt iig een bom duiten.
Hou een begrafenis. Bel een priester.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou goed, ik had haar opgebouwd met een dual coil op 0,4 ohm
ze had twee prachtige strengen staal kabel wicks met 400 mesh
Ze dampte als een dolle.... we waren zo gelukkig samen
En kenners weten, dual coil op een Kraken is een uitdaging, maar ik kon het, wijsamen brachten haar naar grote hoogte
Ik blies wolken, zo groot, echt... het KNMI gaf waarschuwingen af als ik zat te dampen...
en nu, nu is ze dood
wie welquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog nooit van zo een ding gehoord.
wel een toepasselijke nick; dat zal precies gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
wel een toepasselijke nick; dat zal precies gebeurd zijn.
Kenners weten, dit is de top van de RTA'squote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
en ik betaal uit principe niet zo veel voor een origineel, als een clone (bijna) net zo goed is, voor een 10de van de prijs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik koop geen kloons, uit principe nietkan ik niet.. alles wat ik heb is origineel
![]()
Ik heb iets tegen cloons
Ja is jouw goed rechtquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
en ik betaal uit principe niet zo veel voor een origineel, als een clone (bijna) net zo goed is, voor een 10de van de prijs.
't is jouw geld, hèquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja is jouw goed rechtik snap het ook volkomen, maar ik koop het niet
Dat is het punt, sinds ik damp heb ik meer uitgegeven dan ik ooit aan roken heb uitgegevenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef marc0871 het volgende:
verder niks tegen origineel.
als ik het geld kon missen, deed ik het misschien ook wel.
'tuurlijk; het is leuk om te kunnen patsen met 'the real deal', ook al doe je het alleen voor jezelf.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is het punt, sinds ik damp heb ik meer uitgegeven dan ik ooit aan roken heb uitgegeven
Als ik ooit quite wil spelen moet ik denk ik 350 jaar oud wordenmaar dat maakt niet uit, het is een hobby, ik vind het lekker. Ik geniet van een mooie mod, een goeie coil en een lekkere liquid.
Ooit rookte ik omdat ik gewoon moest roken, nu damp ik omdat ik het oprecht lekker vind, ik geniet van smaken, van Goodlife en van Copsa.
Ik heb er een hobby aan, ik koop Japanse katoen watten, bamboe draad je kan het zo gek niet verzinnen, ik heb het getest, klauwen met geld, maar ach een hobby mag geld kosten denk ik dan...
En, ik voel me gezonder, mijn chronische ziekte is verminderd, allemaal winpunten, dan mag ik ook af en toe een achterlijk bedrag uitgeven aan die zooi, maar, ik raad het niemand aan... kloons zijn gewoon goed en ik zal niemand aanraden die niet te kopen...
Maar, een echte vicious ant
Vape onquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
'tuurlijk; het is leuk om te kunnen patsen met 'the real deal', ook al doe je het alleen voor jezelf.
maar dat boeit mij niet zo.
ik speel op het moment zo'n beetje quitte.
en ik heb met bovenstaande, een kaifun lite en een nemesis alles wat ik wil.
het is een leuke hobby, lekker en veel gezonder dan roken, maar de bank hoeft niet te springen.
maar ieder zijns![]()
vape on, brother.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En qua patsen, niemand die ziet dat het een echte VA is he... het gaat meer om mijn eigen gevoel bij het ding, als ik hem uitpak en bekijk en test...
Ik review van de zooi voor een forum, dus ik krijg ook wle nette kortingen ... mijn Mephisto kreeg ik zelfs gratis
hou je bek kutkloonquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Annabel93 het volgende:
[..]ben je op nog een forum actief???
jij hebt echt geen leven he
snap ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
En qua patsen, niemand die ziet dat het een echte VA is he... het gaat meer om mijn eigen gevoel bij het ding, als ik hem uitpak en bekijk en test...
da's wel leuk, ja.quote:Ik review van de zooi voor een forum, dus ik krijg ook wle nette kortingen ... mijn Mephisto kreeg ik zelfs gratis
Wat ik erger vind is de ErlPrinz, godverdomme, koop ik voor bijna 300 euro 2 erlkoenigins, komen ze ineens met die prinz aanzetten voor 40 euroquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
snap ik.
maar sommige clones zijn zo goed, dat je de onderdelen 1:1 uit kan wisselen met het origineel.
dan is de keus voor mij makkelijk gemaakt tussen 150 euro en 15 euro.
maar dat ben ik
vind ik persoonlijk niet eens mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is de ErlPrinz, godverdomme, koop ik voor bijna 300 euro 2 erlkoenigins, komen ze ineens met die prinz aanzetten voor 40 euroklootzakken
Dat is natuurlijk geen leuk grapje he, dat snap je zelf denk ik ook welquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:21 schreef MichaelScott het volgende:
Zit je nu met de handen in het haar?
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:14 schreef Barachem het volgende:
Moet je maar niet van die chineze neprommel kopen.
Überhaupt vaporizen...
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneuquote:
hahaha twee complete KFL's , een russian 91%, 2 x erlkoenigin, een Taifun GT, Taifun GS en nog wat prebuilt zooi...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef the-eye het volgende:
Kan je nu niet dampen of heb je nog een oud setje liggen?
Oh.. dus het is puur het overlijden wat je dwarszit, je hoeft niet aan de shagquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha twee complete KFL's , een russian 91%, 2 x erlkoenigin, een Taifun GT, Taifun GS en nog wat prebuilt zooi...
Dus, ja het is wel even lastig
Zorg voor goed handschoenen en meteen in grote hoeveelheden verdunnen met PGquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oh.. dus het is puur het overlijden wat je dwarszit, je hoeft niet aan de shag
Ik kreeg net een dood met smaakstoffen en pure nico(97%) dat wordt nog wel effe een tricky klusje. Linke troep om in huis te hebben
1 topic, drie accounts. Dat doen er niet veel. Een account per pagina.quote:
wehehehehequote:Op zaterdag 22 november 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1 topic, drie accounts. Dat doen er niet veel. Een account per pagina.
bubblegum, strawberry, redbull, appel,kersen,rood fruit,banaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zorg voor goed handschoenen en meteen in grote hoeveelheden verdunnen met PG
En welke smaakstoffen?
Ik heb zelf veel gedaan met cappella maar ben u vooral weg van Copsa
Ok... Flavour Apprentice?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
bubblegum, strawberry, redbull, appel,kersen,rood fruit,banaan
Inawera?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee iets uit het oostblok, kan even niet ontdekken wat de naam is
Zal zo effe kijken. Heb nu de doos weggezet want er loop hier een pup rond die vanmorgen al met een dop van een liquid flesje rondliepquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zal zo effe kijken. Heb nu de doos weggezet want er loop hier een pup rond die vanmorgen al met een dop van een liquid flesje rondliep
Kook je weleens wat? Misschien leuk om nu je kraken tentakel kapot is eens een lekkere cake te bakken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nu maar met een volledig stalen KFL aan de gang![]()
Dry hits
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kook je weleens wat? Misschien leuk om nu je kraken tentakel kapot is eens een lekkere cake te bakken.
Nou, ik nam aan dat je een vaporizer gebruikt omdat je geen teer etc. binnen wilt krijgen.quote:
Nee het gaat om nicotine, THC doe ik al jaren niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou, ik nam aan dat je een vaporizer gebruikt omdat je geen teer etc. binnen wilt krijgen.
Dus ik vroeg mij af of je sporadisch weleens je groene spul in wat voedsel verwerkt.
Ik heb het toch niet mis als het hier om THC ging?
Ik las het inderdaad in een van de vorige posts.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
En, dampen mag je van vinden wat je wilt, ik doe het omdat ik het lekker vind. Dezelfde reden waarom ik ooit rookte...
Ja hoor, ik ben er al bovenop, want waar ik het vervang-glaasje bestelde heb je een minimum bedrag voor verzendkosten dus je snapt dat ik dat moest aanvullen tot de minimale 50 euroquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad in een van de vorige posts.
Enfin. Je komt er wel weer bovenop, zoiets voel ik aan.
je begrijpt dat ik nu een stuk minder medelijden met je heb, toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er al bovenop, want waar ik het vervang-glaasje bestelde heb je een minimum bedrag voor verzendkosten dus je snapt dat ik dat moest aanvullen tot de minimale 50 euro
StattQual Squape Reloaded here I come
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
je begrijpt dat ik nu een stuk minder medelijden met je heb, toch?
ze gaat nu waarschijnlijk zalando leegkopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]mijn vrouw...
"wat heb je er precies bijbesteld dan?"
ik: "een Squape"
zij: "Zeker weer zo'n duur ding?"
ik: "ach ik kwam net boven de 50 euro"
wehehehehehe
![]()
moahahahahaha
dat is een hele andere tak van sportquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik zou het vervelender vinden als deze kapot gevallen was..![]()
http://azarius.net/vapori(...)zer_volcano_digital/
fair enough..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat is een hele andere tak van sport
Heb ik ook een tijd gedaan hoor, ik had een glazen, prachtding... maar ik ben al jaren gestopt met wiet roken en dampen... en ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen maar van de één op de andere dag gestoptquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat is een hele andere tak van sport
er is een tijd van fouten maken,quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan hoor, ik had een glazen, prachtding... maar ik ben al jaren gestopt met wiet roken en dampen... en ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen maar van de één op de andere dag gestopt
Een kind krijgen doet wat met je... kijk dat mijn vrouw een stoner had, dat wist ze, maar om mijn kind dat aan te doen zag ik ineens niet zitten...
Ik wil dat hij als hij 15 is naar de wiet ruikend thuiskomt en stiekem gaat doen omdat wij "dat toch niet begrijpen"
Als ie 18 is leer ik hem binnenstebuiten draaien
Ja maar dat punt stel je zo makkelijk uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
er is een tijd van fouten maken,
en er is een tijd om van je fouten te leren en je verantwoordelijkheid te nemen.
Als ie rebuildable is..... wat is dan precies het probleem? Rebuild hem dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een high end rebuildable genesis verdamper...
hahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie rebuildable is..... wat is dan precies het probleem? Rebuild hem dan.
BEGRIJP IK HET GOED DAT "ZE" JOU EEN REBUILDABLE DING VERKOCHT HEBBEN WAT HELEMAAL NIET TE REBUILDEN IS?!?!?!?!!?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
haha
NIET LEUK
HOOR JE ME
NIET
LEUK
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
BEGRIJP IK HET GOED DAT "ZE" JOU EEN REBUILDABLE DING VERKOCHT HEBBEN WAT HELEMAAL NIET TE REBUILDEN IS?!?!?!?!!?
Een vaporizer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
![]()
Godverdomme
Gebroken en stuk
een originele vicious ant kraken genesis naar de tyfus
godverdomme
god god godverdomme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |