dus een duur apparaat om te blowen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een high end rebuildable genesis verdamper...
Nee om te rokenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
dus een duur apparaat om te blowen?
kquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE, NIET OK NIET
GEWOON NIET
KLOOTZAK
Om te roken?? neem gewoon een sigaret of als je zo bang bent voor kanker een nicotinepleister...quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee om te roken
Wiet verdampers zijn nog veel duurder
maar doet niet ter zake, hij is stuk
GODVERDOMME
Ja dank je... ik baal echt gigantisch hierquote:
Nee, ik doe dit omdat ik het lekker vind, lekkerder dan roken, veel lekkerder....quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Om te roken?? neem gewoon een sigaret of als je zo bang bent voor kanker een nicotinepleister...
wel kut voor je
koop een nieuwe. en tot die tijd niet zeurenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit omdat ik het lekker vind, lekkerder dan roken, veel lekkerder....
Ja wel, ik heb al een nieuwe besteldquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef aleco99 het volgende:
[..]
koop een nieuwe. en tot die tijd niet zeuren
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wel, ik heb al een nieuwe besteldmaar daar gaat het niet om, ik wil hier uithuilen en troost vinden....
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.
On: Aaaaaaah wat zielig voor je. Wil je erover praten? Kusje derop?
Nou goed, ik had haar opgebouwd met een dual coil op 0,4 ohmquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Oh, negeer dan al mijn vorige berichten.
On: Aaaaaaah wat zielig voor je. Wil je erover praten? Kusje derop?
Ik koop geen kloons, uit principe nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:51 schreef marc0871 het volgende:
fasttech een optie?
scheelt iig een bom duiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |