Dat is natuurlijk geen leuk grapje he, dat snap je zelf denk ik ook welquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:21 schreef MichaelScott het volgende:
Zit je nu met de handen in het haar?
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:14 schreef Barachem het volgende:
Moet je maar niet van die chineze neprommel kopen.
Überhaupt vaporizen...
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneuquote:
hahaha twee complete KFL's , een russian 91%, 2 x erlkoenigin, een Taifun GT, Taifun GS en nog wat prebuilt zooi...quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef the-eye het volgende:
Kan je nu niet dampen of heb je nog een oud setje liggen?
Oh.. dus het is puur het overlijden wat je dwarszit, je hoeft niet aan de shagquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha twee complete KFL's , een russian 91%, 2 x erlkoenigin, een Taifun GT, Taifun GS en nog wat prebuilt zooi...
Dus, ja het is wel even lastig
Zorg voor goed handschoenen en meteen in grote hoeveelheden verdunnen met PGquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oh.. dus het is puur het overlijden wat je dwarszit, je hoeft niet aan de shag
Ik kreeg net een dood met smaakstoffen en pure nico(97%) dat wordt nog wel effe een tricky klusje. Linke troep om in huis te hebben
1 topic, drie accounts. Dat doen er niet veel. Een account per pagina.quote:
wehehehehequote:Op zaterdag 22 november 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1 topic, drie accounts. Dat doen er niet veel. Een account per pagina.
bubblegum, strawberry, redbull, appel,kersen,rood fruit,banaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zorg voor goed handschoenen en meteen in grote hoeveelheden verdunnen met PG
En welke smaakstoffen?
Ik heb zelf veel gedaan met cappella maar ben u vooral weg van Copsa
Ok... Flavour Apprentice?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
bubblegum, strawberry, redbull, appel,kersen,rood fruit,banaan
Inawera?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee iets uit het oostblok, kan even niet ontdekken wat de naam is
Zal zo effe kijken. Heb nu de doos weggezet want er loop hier een pup rond die vanmorgen al met een dop van een liquid flesje rondliepquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zal zo effe kijken. Heb nu de doos weggezet want er loop hier een pup rond die vanmorgen al met een dop van een liquid flesje rondliep
Kook je weleens wat? Misschien leuk om nu je kraken tentakel kapot is eens een lekkere cake te bakken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nu maar met een volledig stalen KFL aan de gang![]()
Dry hits
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kook je weleens wat? Misschien leuk om nu je kraken tentakel kapot is eens een lekkere cake te bakken.
Nou, ik nam aan dat je een vaporizer gebruikt omdat je geen teer etc. binnen wilt krijgen.quote:
Nee het gaat om nicotine, THC doe ik al jaren niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou, ik nam aan dat je een vaporizer gebruikt omdat je geen teer etc. binnen wilt krijgen.
Dus ik vroeg mij af of je sporadisch weleens je groene spul in wat voedsel verwerkt.
Ik heb het toch niet mis als het hier om THC ging?
Ik las het inderdaad in een van de vorige posts.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
En, dampen mag je van vinden wat je wilt, ik doe het omdat ik het lekker vind. Dezelfde reden waarom ik ooit rookte...
Ja hoor, ik ben er al bovenop, want waar ik het vervang-glaasje bestelde heb je een minimum bedrag voor verzendkosten dus je snapt dat ik dat moest aanvullen tot de minimale 50 euroquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad in een van de vorige posts.
Enfin. Je komt er wel weer bovenop, zoiets voel ik aan.
je begrijpt dat ik nu een stuk minder medelijden met je heb, toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er al bovenop, want waar ik het vervang-glaasje bestelde heb je een minimum bedrag voor verzendkosten dus je snapt dat ik dat moest aanvullen tot de minimale 50 euro
StattQual Squape Reloaded here I come
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
je begrijpt dat ik nu een stuk minder medelijden met je heb, toch?
ze gaat nu waarschijnlijk zalando leegkopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]mijn vrouw...
"wat heb je er precies bijbesteld dan?"
ik: "een Squape"
zij: "Zeker weer zo'n duur ding?"
ik: "ach ik kwam net boven de 50 euro"
wehehehehehe
![]()
moahahahahaha
dat is een hele andere tak van sportquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:41 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik zou het vervelender vinden als deze kapot gevallen was..![]()
http://azarius.net/vapori(...)zer_volcano_digital/
fair enough..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat is een hele andere tak van sport
Heb ik ook een tijd gedaan hoor, ik had een glazen, prachtding... maar ik ben al jaren gestopt met wiet roken en dampen... en ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen maar van de één op de andere dag gestoptquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dat is een hele andere tak van sport
er is een tijd van fouten maken,quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan hoor, ik had een glazen, prachtding... maar ik ben al jaren gestopt met wiet roken en dampen... en ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen maar van de één op de andere dag gestopt
Een kind krijgen doet wat met je... kijk dat mijn vrouw een stoner had, dat wist ze, maar om mijn kind dat aan te doen zag ik ineens niet zitten...
Ik wil dat hij als hij 15 is naar de wiet ruikend thuiskomt en stiekem gaat doen omdat wij "dat toch niet begrijpen"
Als ie 18 is leer ik hem binnenstebuiten draaien
Ja maar dat punt stel je zo makkelijk uitquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
er is een tijd van fouten maken,
en er is een tijd om van je fouten te leren en je verantwoordelijkheid te nemen.
Als ie rebuildable is..... wat is dan precies het probleem? Rebuild hem dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een high end rebuildable genesis verdamper...
hahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie rebuildable is..... wat is dan precies het probleem? Rebuild hem dan.
BEGRIJP IK HET GOED DAT "ZE" JOU EEN REBUILDABLE DING VERKOCHT HEBBEN WAT HELEMAAL NIET TE REBUILDEN IS?!?!?!?!!?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
haha
NIET LEUK
HOOR JE ME
NIET
LEUK
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
BEGRIJP IK HET GOED DAT "ZE" JOU EEN REBUILDABLE DING VERKOCHT HEBBEN WAT HELEMAAL NIET TE REBUILDEN IS?!?!?!?!!?
Een vaporizer?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
![]()
Godverdomme
Gebroken en stuk
een originele vicious ant kraken genesis naar de tyfus
godverdomme
god god godverdomme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |