Ethiopiëquote:Op zondag 23 november 2014 19:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke apenlanden waar 30 km gelopen moet worden naar een waterput, komen deze mensen dan vandaan?
Daarom winnen die ook altijd de lange afstanden, vrouwen doen het zelfs lachend met een emmer op hun hoofd.quote:
En de ZP-discussie wordt vernamelijk gevoerd door Ethiopiers wil je zeggen?quote:
Nee en dat is dan ook het probleem, al die roetmoppen denken dat ze één volk zijnquote:Op maandag 24 november 2014 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En de ZP-discussie wordt vernamelijk gevoerd door Ethiopiers wil je zeggen?
Mag ik daar ook op?quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hoas is een racist? Jammer zeg.
Zet ik die gelijk op mijn 'gekkies en mongolen van FOK!' lijst.
Wie staat er nog meer op je lijstje?quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
Oh hoas is een racist? Jammer zeg.
Zet ik die gelijk op mijn 'gekkies en mongolen van FOK!' lijst.
Een wit voetje halen bij de sintquote:
Dat je je verbaast houdt in dat je er niet over mag beginnen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Inolvidable het volgende:
Je verbaasd je over zoiets en begint er vervolgens zelf over?!
Het was niet serieus.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je je verbaast houdt in dat je er niet over mag beginnen?
Leg uit die logica?
quote:
Jij niet.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wie staat er nog meer op je lijstje?
IK GA KAPOT HIERquote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar wie dan wel is de vraag die ons allen bezig houd.
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja, maar wie dan wel is de vraag die ons allen bezig houd.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.
Enkele suggesties:quote:Op maandag 24 november 2014 19:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Xenofoben en racisten vooral, religekkies, mensen die totaal ontspoord zijn qua rationeel nadenken.
Los van jouw smerig denigrerend taalgebruik lul je ook nog eens slap uit je nek. Een neger uit Brazilie voelt zich doorgaans Braziliaan, een neger uit Suriname voelt zich doorgaans Surinamer. Ook niet zo heel gek, aangezien ze qua voorouders en cultuur totaal van elkaar verschillen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee en dat is dan ook het probleem, al die roetmoppen denken dat ze één volk zijn
Huh ik dacht dat alle negers uit Afrika kwamen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Los van jouw smerig denigrerend taalgebruik lul je ook nog eens slap uit je nek. Een neger uit Brazilie voelt zich doorgaans Braziliaan, een neger uit Suriname voelt zich doorgaans Surinamer. Ook niet zo heel gek, aangezien ze qua voorouders en cultuur totaal van elkaar verschillen.
Wellicht dat je in de VS enkele uitzonderingen hebt die zich nog sterk verwant voelen met Afrika, maar that's it.
Het zijn juist bepaalde simpele stumperds zoals jij die het verschil niet (kunnen/willen) begrijpen.
Net zoals dat alle blanken ook uit Afrika komen bedoel je?quote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef john-hert het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat alle negers uit Afrika kwamen?
Nee, zoals alle Asians uit China komen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Net zoals dat alle blanken ook uit Afrika komen bedoel je?
Ik denk dat wij qua humor niet op 1 lijn liggen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee, zoals alle Asians uit China komen.
Of qua verschil in taalbeheersing.quote:Op maandag 24 november 2014 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heeft wellicht te maken hebben met een groot leeftijdsverschil...
Verklaar jezelf eens nader.quote:Op maandag 24 november 2014 20:06 schreef john-hert het volgende:
[..]
Of qua verschil in taalbeheersing.
Ja, ik ben een echte kwajongen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je loopt dus gewoon een beetje te etteren.
Eyip ookquote:Op maandag 24 november 2014 19:54 schreef john-hert het volgende:
[..]
Enkele suggesties:
-Slaap_Zak
-Spongeboss
-Nieuwe_nier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |