quote:Op zondag 23 november 2014 19:19 schreef James_R het volgende:
Dan nog ben ik ervan overtuigd dat het besef niet te willen discrimineren uit een persoon zelf moet komen. klopt, ik ben ook zeker niet eens met de werkwijze van de groep die zich tegen Zwarte Piet heeft gekeerd.
Imo. is het negeren van racisme dan ook een veel betere optie dan op elke slak zout te gaan leggen. Nogal ongenuanceerde statement. In dit geval geen van beiden.
Je hebt het weer aardig voor elkaar, wat vindt Annabel hier nou van?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou stoerik heb een kleuter van 4... moet ik zeggen, dat is voor het plebs?
Wat lul je nou dom
Laat dat kind kind zijn, met je mening
je hebt een punt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ok, dat we leven in een tijd waar mensen liever weggekropen achter hun smartphone een geïsoleerd bestaan leiden had ik vrede mee.
Dat we het pikken dat studeren onbetaalbaar wordt en dat oude van dagen zo ver uitgekleed worden dat het de schaamte al lang voorbij is zonder een protest, zonder een demonstratie van enig kaliber, het zij zo.
Dat we accepteren dat mensen sterven die gered hadden kunnen worden voor de kosten van een paar uggs en dat we blijkbaar kiezen voor die uggs, zonder een kik, zonder enig verzet... het verwonderde me, maar niet meer, ik vind het prima.
Maar dan he, en daar komt de klacht, dan gaat het om een kinderfeest, en dan, dan ineens komen we los... beschamend ... zowel de pro's als de anti'sman man wat een kutgeneratie
Annabel woont op zolder en is zogenaamd huursterquote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef Gelser het volgende:
[..]
Je hebt het weer aardig voor elkaar, wat vindt Annabel hier nou van?
quote:Op zondag 23 november 2014 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Annabel woont op zolder en is zogenaamd huurstermijn vrouw weetniet hoe ik de huur ontvang
Ik heb liever niet dat ze met andere mannen praatquote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is snel, kun je ook nog praten?
Ja hoor liefje, wat wil je weten dan?quote:Op zondag 23 november 2014 19:29 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is snel, kun je ook nog praten?
Slaat Slaapzak je en waarom loop je dan niet weg? Ben je soms gestoord of zo?quote:Op zondag 23 november 2014 19:31 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ja hoor liefje, wat wil je weten dan?
Nee hoor, slaapzak is heel lief en ik mag bij hem wonen in zijn lege zolderkamer, dat is toch liefquote:Op zondag 23 november 2014 19:33 schreef Gelser het volgende:
[..]
Slaat Slaapzak je en waarom loop je dan niet weg? Ben je soms gestoord of zo?
Annabel, ik zet zo de wifi uit hoor...quote:Op zondag 23 november 2014 19:34 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Nee hoor, slaapzak is heel lief en ik mag bij hem wonen in zijn lege zolderkamer, dat is toch lief
En soms wil hij wat terug, en dat snap ik wel, zo'n lelijke kale ouwe vent wil ook wel eens wat
Ik heb toch 4gquote:Op zondag 23 november 2014 19:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Annabel, ik zet zo de wifi uit hoor...
Zal ik je komen redden? Kan wel een aanhangertje regelen en anders kom ik wel stiekem door de schoorsteen glijden.quote:
Nee ik hou van Slaap_Zakquote:Op zondag 23 november 2014 19:40 schreef Gelser het volgende:
[..]
Zal ik je komen redden? Kan wel een aanhangertje regelen en anders kom ik wel stiekem door de schoorsteen glijden.
Nee.... dit is ware liefde jonguhquote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Gelser het volgende:
[..]
Hij staat naast je met een geladen revolver?
Ok, dan nu maar weer terug naar het onderwerp. Velen zijn geroepen maar weinigen zijn uitverkoren of zo iets, is Annabel blond?quote:Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee.... dit is ware liefde jonguh
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die twee? Dat was 's nachts en die waren ook nog dronken.
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:14 schreef Barachem het volgende:
Moet je maar niet van die chineze neprommel kopen.
Überhaupt vaporizen...
quote:
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneuquote:Op zondag 23 november 2014 22:29 schreef Barachem het volgende:
Dat van de softdrugsjunkie die huilt om zijn niet-rook roken machine...
ben je nou vroeg wakker of laat op?quote:Op maandag 24 november 2014 05:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet niet zo krampachtig om aandacht vragen... het staat zo sneu
Vroeg wakker... ik begin om 7 uur met werkenquote:Op maandag 24 november 2014 06:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je nou vroeg wakker of laat op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |