ik heb helemaal geen grote borsten andere vrouwen hebben gewoon kleine borsten -___-quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je wil wel erg graag vertellen dat je grote borsten hebt hè
bepaalde kledingmerken pas je gewoon beter dan andere... dat heb ik ook, zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen grote borsten andere vrouwen hebben gewoon kleine borsten -___-
Misschien kun je eerst wat aan je kop doen, first things firstquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef mapima het volgende:
[..]
ik overweeg gewoon borstverkleining he... Kan ik eindelijk normaal winkelen
In before moraalridders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze zouden je daar uberhaupt al niet moeten binnenlaten, met je kop als een trekhaak
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleinerquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef Inspireme het volgende:
Zet anders 'ik heb dikke borsten!!1!' in je ondertitel, hoef je niet steeds verkapte topics aan te maken.
bierquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:20 schreef n8n het volgende:
[..]
haal liever een vest van 30 en 60 euro bier.
Nou dan zou het wel moeten passen he kindquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleiner
Verloren met pokeren dat je het op de arme Mapima gaat afreageren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze zouden je daar uberhaupt al niet moeten binnenlaten, met je kop als een trekhaak
Nee het is gewoon een enorme graftakquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verloren met pokeren dat je het op de arme Mapima gaat afreageren?
zeg dan ff tegen Abercrombie en Fitch dat ze er wat aan doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nou dan zou het wel moeten passen he kind
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef hugecooll het volgende:
Post (of DM) eens een pic van je tetten dan
Het is algemeen bekend dat A&F zich focust op slanke mensen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:23 schreef mapima het volgende:
[..]
zeg dan ff tegen Abercrombie en Fitch dat ze er wat aan doen
kan je lezen? Maat m zat prima behalve bij de borstenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat A&F zich focust op slanke mensen.
Ga afvallen of ergens anders shoppen
Ik heb nog geen tettenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
biersowieso die keuze moeten maken of bier of kleding
Neem borstverkleiningquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef mapima het volgende:
[..]
kan je lezen? Maat m zat prima behalve bij de borsten
apenwinkel is hetquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die toko gaat dus flink achteruit
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef Inspireme het volgende:
KLB / Ruzie gehad in de Hema
Jouw cupmaat verandert om het uur of zo?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
Van Mapima. Heeft ze zelf gestuurd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw manboobs zeker.
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
Met dit soort mannen maken ze reclame. We hebben geen woorden nodig om aan te duiden waar Fitchie voor staat.
[ afbeelding ]
Die gasten trainen alleen maar, man. Als je dag in dag uit weinig te doen hebt dan kun je zo'n lijf nog bereiken binnen 1,5 a 2 jaar, want meerdere uren per dag sporten, maar anders is het toch een natte jongensdroom.quote:
Mapima zou ze doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
Met dit soort mannen maken ze reclame. We hebben geen woorden nodig om aan te duiden waar Fitchie voor staat.
[ afbeelding ]
Voor ¤ 2 in elkaar geflanst in Bangladesh. Voorzien van een mooi labeltje door de slave arbeiders. En natuurlijk enorme marketing. Kom maar met die ¤ 80 voor een beetje status. Dan kun je net zo goed je broek laten zakken en je goed laten nemen door tien mannen. Toch vergelijkbaar.quote:
Lekker het kortzichtige volk dat alleen op uiterlijk valt aanspreken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
80 is toch niet duur manquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor ¤ 2 in elkaar geflanst in Bangladesh. Voorzien van een mooi labeltje door de slave arbeiders. En natuurlijk enorme marketing. Kom maar met die ¤ 80 voor een beetje status. Dan kun je net zo goed je broek laten zakken en je goed laten nemen door tien mannen. Toch vergelijkbaar.
Vanmiddag ook maar eens snel naar die winkel rennen en daar wat uit het rek trekken dan. Ik wil ook wel bij de populaire kids horen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef mapima het volgende:
Abercrombie en Fitch richt zich op de populaire kids van school en wil dat alleen zij hun kleding kunnen dragen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef hugecooll het volgende:
Post (of DM) eens een pic van je tetten dan
let op, bij mannenkleding staat iets met musclesquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanmiddag ook maar eens snel naar die winkel rennen en daar wat uit het rek trekken dan. Ik wil ook wel bij de populaire kids horen.
al een paar keerquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:58 schreef zovty het volgende:
Is er misschien al iemand die fotos van de borsten van TS heeft gevraagd, of durven jullie dat niet?
En arm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef Softfeel het volgende:
Dat deze winkel nog winst kan maken,,
Of is het meer dat er dames nog steeds droog naar binnen gaan en nat naar buiten komen?
dus heb ik grote tieten en pas ik niet in de kledingmquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:05 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk ben je niet populair genoeg.
Je zegt zelf dat alleen populaire kinderen er in passen, en jij niet. Hoe je tieten zich verhouden tot de rest van je lichaam heb ik geen zicht op. Ik ben ook geen modeontwerper.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:10 schreef mapima het volgende:
[..]
dus heb ik grote tieten en pas ik niet in de kledingm
Doe eens gek en ga naar de Hunkemullerquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:56 schreef mapima het volgende:
Mensen za ik vandaag naar Almere gaan?
Dan zou ik de andere kant van NL doen, gratiesssquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:00 schreef mapima het volgende:
Nee westerse ik ga naar Zoetermeer Rijswijk en Delft dan kan ik zelfs fietsen maar vandaag is dinsdag dus gratiesss OV
Voor een beetje broek en kijkend naar Nederlandse maatstaven (lees: prijzen) zeker niet, maar bij A & F krijg je voor dat bedrag net een trui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:11 schreef ssebass het volgende:
De policy is/was mensen die niet bij het merk 'passen' uit de winkel werken en geen kleding te verkopen. Dat is blijkbaar goed geluktWat een praktijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat A&F zich focust op slanke blanke mensen.
Ga afvallen of ergens anders shoppen
De fuckquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jup, gelukkig is de ceo zelf een enorme hunk
[ afbeelding ]
Nah dat valt dus wel mee. Je wordt juist eerder aangenomen met een 'exotisch' uiterlijk.quote:
Hij is wel een CEO die zich aan zijn woord houdt. Lelijke mensen horen geen A&F te dragen. Daarom draagt hij zelf Polo Ralph Lauren om het goede voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jup, gelukkig is de ceo zelf een enorme hunk
[ afbeelding ]
Was het maar zo. Het is helaas wel A&F (het is een moose het logo van A&F geen polo paard).quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij is wel een CEO die zich aan zijn woord houdt. Lelijke mensen horen geen A&F te dragen. Daarom draagt hij Polo Ralph Lauren.
Lijkt wel heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Was het maar zo. Het is helaas wel A&F (het is een moose het logo van A&F geen polo paard).
Zal ook wel de opzet zijn geweest, als een soort nieuwe RL met beetje zelfde type mensen (Jocks).quote:
ja omdat mijn borsten te groot zijn maar dat lijkt me alleen maar een plusquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef ssebass het volgende:
Kortom TS voldoet niet aan de maten van de populaire mensen en mag derhalve daar niet shoppen.
Niet per definitie:quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef mapima het volgende:
[..]
ja omdat mijn borsten te groot zijn maar dat lijkt me alleen maar een plus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nah dat valt dus wel mee. Je wordt juist eerder aangenomen met een 'exotisch' uiterlijk.
Dat is gewoon Mapima.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Is dit echt mapima en zo nee, heeft ze ooit echt pics van zichzelf gepost op FOK!?
Is dat een tas?quote:
maar je hebt ook gewoon opvulling kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef mapima het volgende:
Ik zie nu pas dat er naughty tussen mijn borsten staat
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
maar je hebt ook gewoon opvulling kunnen gebruiken
Maar de foto is onduidelijk dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:52 schreef mapima het volgende:
[..]ik weet niet eens waar je dat kan kopen en of ik lingerie heb waar de opvulling in past
de k dat opvulling wel opvalt met bv een niet reële vorm borstquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar de foto is onduidelijk dus het zou kunnen.
Dan koop je die toch? Een vriendin van me draagt dat soort lingerie. Niks mis mee, en is ook zeker niet lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:52 schreef mapima het volgende:
[..]ik weet niet eens waar je dat kan kopen en of ik lingerie heb waar de opvulling in past
vind het al vervelend genoeg dat op werk mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:55 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Dan koop je die toch? Een vriendin van me draagt dat soort lingerie. Niks mis mee, en is ook zeker niet lelijk.
afvallen een optie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef mapima het volgende:
[..]
vind het al vervelend genoeg dat op werk mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopen
quote:
Onzekerheid over je borsten borstjes?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef mapima het volgende:
behalve om de borsten, daar is het te strak.
Foto's in me inbox s.v.p.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef mapima het volgende:
[..]
ik weeg 2kg onder mijn maxiumgewicht
Lengte 167 cmquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:04 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
En dat is? bmi, vetpercentage, lengte enz.
Dan moet je een sportbh dragen. Of niet iedere keer de trap nemen. Ik heb daar ook last van als ik trap loop.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef mapima het volgende:
[..]
vind het al vervelend genoeg dat op werk mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopen
wij hebben geen trapquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:04 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Dan moet je een sportbh dragen. Of niet iedere keer de trap nemen. Ik heb daar ook last van als ik trap loop.
Met die lengte en dat gewicht ben je gewoon een fattie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:58 schreef mapima het volgende:
[..]
Lengte 167 cm
Taille 76cm
Borsten onder 76 borsten 92 of 93 (weet niet of dat normaal moet of iets losser)
Gewicht 67kg
Echt nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Met die lengte en dat gewicht ben je gewoon een fattie.
Ook last van grootborstigheid?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:04 schreef Lonely-girl het volgende:
Dan moet je een sportbh dragen. Of niet iedere keer de trap nemen. Ik heb daar ook last van als ik trap loop.
hahahaha ik ken jou gekke Leidenaar <3quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef mtchel112 het volgende:
Kk mapima met ju kk topics, flikker maar is een eind op niemand moet je
Ik kom niet uit Leiden lieve schat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef mapima het volgende:
[..]
hahahaha ik ken jou gekke Leidenaar <3
Gvd voor het eerst eens met jou maar deze aandachtshoerige elke dag kijk-mij-grote-borsten hebben. Dan heb je echt chronisch aandacht tekort.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt wel en je werk(te) bij de jumboquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Leiden lieve schat.
Ik heb nog nooit 1 stap in leiden gezet, doeiquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:52 schreef mapima het volgende:
[..]
echt wel en je werk(te) bij de jumbo
Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Pharkus het volgende:
Genoeg over die puswond van een WA groep.
Wel meer foksters hoor die graag hun tieten showen. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef SideEffect het volgende:
Jij bent kk zielig. Je zoekt ook kk veel aandacht.wtf ga jij een foto van 1 tiet maken en op Fok zetten...
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq ircquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?
Ik heb toevallig nog een postduif.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq irc
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.quote:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ook last van grootborstigheid?
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Lonely-girl het volgende:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.
quote:profiel van mapima
geboortedatum: 01-01-1995
quote:profiel van kapitein_scheurbuik
geboortedatum: 26-05-1981
En dan heb je altijd nog wanhopige Fokkers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog grotere tieten vunzige verklepquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is je maat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
En ook al geen asserquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Dat komt omdat je twee ruggetjes hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Nicequote:
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeldquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
En ook al geen asser
[ afbeelding ]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeld![]()
Good for her dan tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.
Klein is fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Laat haar maar gaan, ondanks alle struggles en die wazige onzin die ze loslaat op Fok!.quote:
ik zie het liever echt, dan het bewerkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom paint je er niet een inkijk bij?
Zeer oneensquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijnMooie perky tietjes
Van die hanguiers
Grote borsten zijn mooi, mits in verhouding, en mits ze niet teveel hangen. Die combinatie is gewoon zeldzaam.quote:
Haha jawel de borsten wel. Die sixpack is trouwen geen sixpack maar dat zijn dan graten wat je zietquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Grote borsten zijn mooi, mits in verhouding, en mits ze niet teveel hangen. Die combinatie is gewoon zeldzaam.
Sowieso tellen dikke tieten niet als de vrouw in kwestie zelf ook dik is he. Net als een sixpack bij een ecto jongen. Het telt gewoon niet
Ik bedoel dat het niet mooi isquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha jawel de borsten wel. Die sixpack is trouwen geen sixpack maar dat zijn dan graten wat je ziet
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meh nog steeds oneensquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet mooi isJe kan dan wel DD hebben maar als je een omvang hebt van 50 cm valt het nog niet op tussen de rest van de blubber.
Nee, daarom liever kleine borsten, die gaan niet zo snel hangen maar blijven mooi rond
welk topic?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat haar maar gaan, ondanks alle struggles en die wazige onzin die ze loslaat op Fok!.
Ze krijgt alle (on)verdiende aandacht en mannelijk Fok! speelt daar op in.
Zelfs Toto en ik hebben er paints op losgelaten
Echter heeft mapima niet op onze date-topic gereageerd.
Heb jij niks beters te doen dan te hoereren op een internetforum ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
ff uit een andere foto geknipt
[ afbeelding ]
let liever op jezelf dan op anderenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan te hoereren op een internetforum ofzo?
Nee, van zelfreflectie moet ik mezelf altijd in slaap huilenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:55 schreef mapima het volgende:
[..]
let liever op jezelf dan op anderen
ben je daar niet te jong voor?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mapima stuur nou eens echte pics van je tetten.
mag ik de jouwne aanraken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gooi ze er gelijk helemaal op, krijg je nog meer aandacht! spannend!
Goeie tetten, mag je trots op zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie tetten, mag je trots op zijn.
Heb je hier een filmpje van dan kunnen we kijken of het meevaltquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:53 schreef mtchel112 het volgende:
Ik wist dat er aandachtshoeren waren, maar dit stuk gezwel
En de gasten die hierop geilen
ik las dat ze in Amerika veel goedkoper zijn maar wel steeds meer winkels moeten sluitenquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:05 schreef James_R het volgende:
A&F![]()
Denken tegenwoordig gewoon Hilfiger prijzen voor hun massaproductie kutkleding te kunnen vragen. In 2007 ooit een keer in de winkel in Londen geweest, toen kreeg je nog een hele zak vol kleding voor 150 euro, nu heb je er een vest voor..
Wist niet dat de winkel in Amsterdam nog open was eigenlijk
Vind je het gek, dat bedrijf is Amerikaans..quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef mapima het volgende:
[..]
ik las dat ze in Amerika veel goedkoper zijn maar wel steeds meer winkels moeten sluiten
Vind je dat gek met die vrouw onvriendelijke maten![]()
Amsterdam schijnt kennelijk nog goed te lopen?
Kurva!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom echt? dit zijn onboeiende en J-vormige vettieten waar ik iig niet van wakker lig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Momo... het volgende:
Mapima, zal me niet verbazen als dit fotos zijn van iemand anders.
die foto's bestaan ook helema noet maar wickedman wil mij verkopen als hoertJquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
DM mag ook. Ik heb de whapfoto's nooit gekregen, dus ik verdien het wel.
Jij bent onverkoopbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
[..]
die foto's bestaan ook helema noet maar wickedman wil mij verkopen als hoertJ
als je ze post als ze al bestaan doe ik gewoon aangiftequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel fotteaus van dezen trol in bh
Jij hebt ze zelf hier gepost lieve schatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef mapima het volgende:
[..]
als je ze post als ze al bestaan doe ik gewoon aangiftewollah
oh sie fringequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf hier gepost lieve schat
Doe de groeten aan jaap en henk van de slagerijquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:02 schreef mapima het volgende:
Ik ga morgen naar de jumbo toe vragen of mtchel112 er nog werkt
Stuur foto's als bewijs dat ze niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
[..]
Sure als ik toestemming krijg van een mod of jou wil ik ze met alle liefde opzoeken op mijn pc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef britneycheers het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb het gevoel dat wij elkaar ergens van kennen
Je gaat nu niet mijn dromen in duigen helpen hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef britneycheers het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb het gevoel dat wij elkaar ergens van kennen
Gewoon online gooien, mapima vindt het opwindend om negatieve aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sure als ik toestemming krijg van een mod of jou wil ik ze met alle liefde opzoeken op mijn pc.
Ze bestaan toch niet dus dan kan je mij best toestemming geven, toch?
Wil je haar tetten niet zien dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gewoon online gooien, mapima vindt het opwindend om negatieve aandacht te krijgen.
Ff serieus, kunnen we dat mensch gewoon niet bannen
Weet niet hoor maar op het internet staan genoeg tetten en ik word niet echt hitsig van de tieten van Mapima laat staan naaktfoto's.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wil je haar tetten niet zien dan?
quote:
nee johquote:Op zondag 16 november 2014 00:53 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Tegen jezelf? Zou ik ook doen ja.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een natte poes van mijn eigen foto
Zijn die nou echt van jou? of heb je snel een plaatje gegoogled?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je jouw medemens aanquote:Op zondag 16 november 2014 06:29 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind wel dat je ze nu gwn zonder bh moet posten
quote:Op zondag 16 november 2014 06:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn die nou echt van jou? of heb je snel een plaatje gegoogled?
Als ze echt van jou zijn, waarom doe je dit? omdat er naar gevraagd werd?
Maar toch, waar is je zelfrespect?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |