Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Pharkus het volgende:
Genoeg over die puswond van een WA groep.
Wel meer foksters hoor die graag hun tieten showen. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef SideEffect het volgende:
Jij bent kk zielig. Je zoekt ook kk veel aandacht.wtf ga jij een foto van 1 tiet maken en op Fok zetten...
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq ircquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?
Ik heb toevallig nog een postduif.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq irc
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.quote:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ook last van grootborstigheid?
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Lonely-girl het volgende:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.
quote:profiel van mapima
geboortedatum: 01-01-1995
quote:profiel van kapitein_scheurbuik
geboortedatum: 26-05-1981
En dan heb je altijd nog wanhopige Fokkers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog grotere tieten vunzige verklepquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is je maat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleiner
En ook al geen asserquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Dat komt omdat je twee ruggetjes hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Nicequote:
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeldquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
En ook al geen asser
[ afbeelding ]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeld![]()
Good for her dan tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.
Klein is fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Laat haar maar gaan, ondanks alle struggles en die wazige onzin die ze loslaat op Fok!.quote:
ik zie het liever echt, dan het bewerkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:21 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Waarom paint je er niet een inkijk bij?
Zeer oneensquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klein is fijnMooie perky tietjes
Van die hanguiers
Grote borsten zijn mooi, mits in verhouding, en mits ze niet teveel hangen. Die combinatie is gewoon zeldzaam.quote:
Haha jawel de borsten wel. Die sixpack is trouwen geen sixpack maar dat zijn dan graten wat je zietquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Grote borsten zijn mooi, mits in verhouding, en mits ze niet teveel hangen. Die combinatie is gewoon zeldzaam.
Sowieso tellen dikke tieten niet als de vrouw in kwestie zelf ook dik is he. Net als een sixpack bij een ecto jongen. Het telt gewoon niet
Ik bedoel dat het niet mooi isquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha jawel de borsten wel. Die sixpack is trouwen geen sixpack maar dat zijn dan graten wat je ziet
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je wil wel erg graag vertellen dat je grote borsten hebt hè
Meh nog steeds oneensquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet mooi isJe kan dan wel DD hebben maar als je een omvang hebt van 50 cm valt het nog niet op tussen de rest van de blubber.
Nee, daarom liever kleine borsten, die gaan niet zo snel hangen maar blijven mooi rond
welk topic?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat haar maar gaan, ondanks alle struggles en die wazige onzin die ze loslaat op Fok!.
Ze krijgt alle (on)verdiende aandacht en mannelijk Fok! speelt daar op in.
Zelfs Toto en ik hebben er paints op losgelaten
Echter heeft mapima niet op onze date-topic gereageerd.
Heb jij niks beters te doen dan te hoereren op een internetforum ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
ff uit een andere foto geknipt
[ afbeelding ]
let liever op jezelf dan op anderenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te doen dan te hoereren op een internetforum ofzo?
Nee, van zelfreflectie moet ik mezelf altijd in slaap huilenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:55 schreef mapima het volgende:
[..]
let liever op jezelf dan op anderen
ben je daar niet te jong voor?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mapima stuur nou eens echte pics van je tetten.
mag ik de jouwne aanraken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gooi ze er gelijk helemaal op, krijg je nog meer aandacht! spannend!
Goeie tetten, mag je trots op zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
ff uit een andere foto geknipt
[ afbeelding ]
thanksquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie tetten, mag je trots op zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |