Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:53 schreef Pharkus het volgende:
Genoeg over die puswond van een WA groep.
Wel meer foksters hoor die graag hun tieten showen. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef SideEffect het volgende:
Jij bent kk zielig. Je zoekt ook kk veel aandacht.wtf ga jij een foto van 1 tiet maken en op Fok zetten...
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq ircquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pharkus waarom is het hele team eigenlijk zo tegen de WA groep? Meets worden toch ook besproken?
Ik heb toevallig nog een postduif.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor pm dm postduif rookpluim email facebookchat msn icq irc
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.quote:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ook last van grootborstigheid?
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Lonely-girl het volgende:
Nee hoor, ik ervaar mijn D-cup niet als last.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vvolgens mij ben jij best lekker om tussen de tieten te neuken.
quote:profiel van mapima
geboortedatum: 01-01-1995
quote:profiel van kapitein_scheurbuik
geboortedatum: 26-05-1981
En dan heb je altijd nog wanhopige Fokkers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog grotere tieten vunzige verklepquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is je maat dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleiner
En ook al geen asserquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Dat komt omdat je twee ruggetjes hebt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
Soms voel ik me tegenwoordig echt een van de weinige vrouwen met kleine tieten... -_-
Nicequote:
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeldquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
En ook al geen asser
[ afbeelding ]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mja daar ben ik dan weer wel goed bedeeld![]()
Good for her dan tochquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik denk dat mapima daar beide goed bedeeld in is.
Klein is fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |