Was het maar zo. Het is helaas wel A&F (het is een moose het logo van A&F geen polo paard).quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij is wel een CEO die zich aan zijn woord houdt. Lelijke mensen horen geen A&F te dragen. Daarom draagt hij Polo Ralph Lauren.
Lijkt wel heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Was het maar zo. Het is helaas wel A&F (het is een moose het logo van A&F geen polo paard).
Zal ook wel de opzet zijn geweest, als een soort nieuwe RL met beetje zelfde type mensen (Jocks).quote:
ja omdat mijn borsten te groot zijn maar dat lijkt me alleen maar een plusquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef ssebass het volgende:
Kortom TS voldoet niet aan de maten van de populaire mensen en mag derhalve daar niet shoppen.
Niet per definitie:quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:52 schreef mapima het volgende:
[..]
ja omdat mijn borsten te groot zijn maar dat lijkt me alleen maar een plus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nah dat valt dus wel mee. Je wordt juist eerder aangenomen met een 'exotisch' uiterlijk.
Dat is gewoon Mapima.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Is dit echt mapima en zo nee, heeft ze ooit echt pics van zichzelf gepost op FOK!?
Is dat een tas?quote:
maar je hebt ook gewoon opvulling kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef mapima het volgende:
Ik zie nu pas dat er naughty tussen mijn borsten staat
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
maar je hebt ook gewoon opvulling kunnen gebruiken
Maar de foto is onduidelijk dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:52 schreef mapima het volgende:
[..]ik weet niet eens waar je dat kan kopen en of ik lingerie heb waar de opvulling in past
de k dat opvulling wel opvalt met bv een niet reële vorm borstquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar de foto is onduidelijk dus het zou kunnen.
Dan koop je die toch? Een vriendin van me draagt dat soort lingerie. Niks mis mee, en is ook zeker niet lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:52 schreef mapima het volgende:
[..]ik weet niet eens waar je dat kan kopen en of ik lingerie heb waar de opvulling in past
vind het al vervelend genoeg dat op werk mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:55 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Dan koop je die toch? Een vriendin van me draagt dat soort lingerie. Niks mis mee, en is ook zeker niet lelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |