Van Mapima. Heeft ze zelf gestuurd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zijn jouw manboobs zeker.
Dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
Met dit soort mannen maken ze reclame. We hebben geen woorden nodig om aan te duiden waar Fitchie voor staat.
[ afbeelding ]
Die gasten trainen alleen maar, man. Als je dag in dag uit weinig te doen hebt dan kun je zo'n lijf nog bereiken binnen 1,5 a 2 jaar, want meerdere uren per dag sporten, maar anders is het toch een natte jongensdroom.quote:
Mapima zou ze doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
Met dit soort mannen maken ze reclame. We hebben geen woorden nodig om aan te duiden waar Fitchie voor staat.
[ afbeelding ]
Voor ¤ 2 in elkaar geflanst in Bangladesh. Voorzien van een mooi labeltje door de slave arbeiders. En natuurlijk enorme marketing. Kom maar met die ¤ 80 voor een beetje status. Dan kun je net zo goed je broek laten zakken en je goed laten nemen door tien mannen. Toch vergelijkbaar.quote:
Lekker het kortzichtige volk dat alleen op uiterlijk valt aanspreken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Jellereppe het volgende:
[ afbeelding ]
80 is toch niet duur manquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor ¤ 2 in elkaar geflanst in Bangladesh. Voorzien van een mooi labeltje door de slave arbeiders. En natuurlijk enorme marketing. Kom maar met die ¤ 80 voor een beetje status. Dan kun je net zo goed je broek laten zakken en je goed laten nemen door tien mannen. Toch vergelijkbaar.
Vanmiddag ook maar eens snel naar die winkel rennen en daar wat uit het rek trekken dan. Ik wil ook wel bij de populaire kids horen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef mapima het volgende:
Abercrombie en Fitch richt zich op de populaire kids van school en wil dat alleen zij hun kleding kunnen dragen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef hugecooll het volgende:
Post (of DM) eens een pic van je tetten dan
let op, bij mannenkleding staat iets met musclesquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanmiddag ook maar eens snel naar die winkel rennen en daar wat uit het rek trekken dan. Ik wil ook wel bij de populaire kids horen.
al een paar keerquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:58 schreef zovty het volgende:
Is er misschien al iemand die fotos van de borsten van TS heeft gevraagd, of durven jullie dat niet?
En arm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef Softfeel het volgende:
Dat deze winkel nog winst kan maken,,
Of is het meer dat er dames nog steeds droog naar binnen gaan en nat naar buiten komen?
dus heb ik grote tieten en pas ik niet in de kledingmquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:05 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk ben je niet populair genoeg.
Je zegt zelf dat alleen populaire kinderen er in passen, en jij niet. Hoe je tieten zich verhouden tot de rest van je lichaam heb ik geen zicht op. Ik ben ook geen modeontwerper.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:10 schreef mapima het volgende:
[..]
dus heb ik grote tieten en pas ik niet in de kledingm
Doe eens gek en ga naar de Hunkemullerquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:56 schreef mapima het volgende:
Mensen za ik vandaag naar Almere gaan?
Dan zou ik de andere kant van NL doen, gratiesssquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:00 schreef mapima het volgende:
Nee westerse ik ga naar Zoetermeer Rijswijk en Delft dan kan ik zelfs fietsen maar vandaag is dinsdag dus gratiesss OV
Voor een beetje broek en kijkend naar Nederlandse maatstaven (lees: prijzen) zeker niet, maar bij A & F krijg je voor dat bedrag net een trui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:11 schreef ssebass het volgende:
De policy is/was mensen die niet bij het merk 'passen' uit de winkel werken en geen kleding te verkopen. Dat is blijkbaar goed geluktWat een praktijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat A&F zich focust op slanke blanke mensen.
Ga afvallen of ergens anders shoppen
De fuckquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jup, gelukkig is de ceo zelf een enorme hunk
[ afbeelding ]
Nah dat valt dus wel mee. Je wordt juist eerder aangenomen met een 'exotisch' uiterlijk.quote:
Hij is wel een CEO die zich aan zijn woord houdt. Lelijke mensen horen geen A&F te dragen. Daarom draagt hij zelf Polo Ralph Lauren om het goede voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jup, gelukkig is de ceo zelf een enorme hunk
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |