ik heb helemaal geen grote borsten andere vrouwen hebben gewoon kleine borsten -___-quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je wil wel erg graag vertellen dat je grote borsten hebt hè
bepaalde kledingmerken pas je gewoon beter dan andere... dat heb ik ook, zo gek is dat nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:15 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen grote borsten andere vrouwen hebben gewoon kleine borsten -___-
Misschien kun je eerst wat aan je kop doen, first things firstquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef mapima het volgende:
[..]
ik overweeg gewoon borstverkleining he... Kan ik eindelijk normaal winkelen
In before moraalridders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze zouden je daar uberhaupt al niet moeten binnenlaten, met je kop als een trekhaak
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleinerquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef Inspireme het volgende:
Zet anders 'ik heb dikke borsten!!1!' in je ondertitel, hoef je niet steeds verkapte topics aan te maken.
bierquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:20 schreef n8n het volgende:
[..]
haal liever een vest van 30 en 60 euro bier.
Nou dan zou het wel moeten passen he kindquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:18 schreef mapima het volgende:
[..]
gozer ik heb volgens mij gewoon gemiddelde maat of kleiner
Verloren met pokeren dat je het op de arme Mapima gaat afreageren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ze zouden je daar uberhaupt al niet moeten binnenlaten, met je kop als een trekhaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |