Heb je hier een filmpje van dan kunnen we kijken of het meevaltquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:06 schreef mapima het volgende:
[..]
vind het al vervelend genoeg dat op werk mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:53 schreef mtchel112 het volgende:
Ik wist dat er aandachtshoeren waren, maar dit stuk gezwel
En de gasten die hierop geilen
ik las dat ze in Amerika veel goedkoper zijn maar wel steeds meer winkels moeten sluitenquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:05 schreef James_R het volgende:
A&F![]()
Denken tegenwoordig gewoon Hilfiger prijzen voor hun massaproductie kutkleding te kunnen vragen. In 2007 ooit een keer in de winkel in Londen geweest, toen kreeg je nog een hele zak vol kleding voor 150 euro, nu heb je er een vest voor..
Wist niet dat de winkel in Amsterdam nog open was eigenlijk
Vind je het gek, dat bedrijf is Amerikaans..quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:25 schreef mapima het volgende:
[..]
ik las dat ze in Amerika veel goedkoper zijn maar wel steeds meer winkels moeten sluiten
Vind je dat gek met die vrouw onvriendelijke maten![]()
Amsterdam schijnt kennelijk nog goed te lopen?
Kurva!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef mapima het volgende:
[..]
ff uit een andere foto geknipt
[ afbeelding ]
waarom echt? dit zijn onboeiende en J-vormige vettieten waar ik iig niet van wakker lig.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Momo... het volgende:
Mapima, zal me niet verbazen als dit fotos zijn van iemand anders.
die foto's bestaan ook helema noet maar wickedman wil mij verkopen als hoertJquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
DM mag ook. Ik heb de whapfoto's nooit gekregen, dus ik verdien het wel.
Jij bent onverkoopbaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
[..]
die foto's bestaan ook helema noet maar wickedman wil mij verkopen als hoertJ
als je ze post als ze al bestaan doe ik gewoon aangiftequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel fotteaus van dezen trol in bh
Jij hebt ze zelf hier gepost lieve schatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef mapima het volgende:
[..]
als je ze post als ze al bestaan doe ik gewoon aangiftewollah
oh sie fringequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf hier gepost lieve schat
Doe de groeten aan jaap en henk van de slagerijquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:02 schreef mapima het volgende:
Ik ga morgen naar de jumbo toe vragen of mtchel112 er nog werkt
Stuur foto's als bewijs dat ze niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef mapima het volgende:
[..]
die foto's bestaan ook helema noet maar wickedman wil mij verkopen als hoertJ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |