Ditquote:Op maandag 10 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
Zij kan daar toch niets aan doen of wel dan. Haal je bh's dan gewoon bij een fatsoenlijke winkel.
zij moet niet zo bitchy zijn en daarnaast zou zij we representatief uit moeten zien en zich ook zo gedragenquote:Op maandag 10 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
Zij kan daar toch niets aan doen of wel dan. Haal je bh's dan gewoon bij een fatsoenlijke winkel.
Het is de Hema, verwacht je dat ze een hbo opleiding heeft afgerond of wat?quote:Op maandag 10 november 2014 01:36 schreef mapima het volgende:
[..]
zij moet niet zo bitchy zijn en daarnaast zou zij we representatief uit moeten zien en zich ook zo gedragen
Je hoeft niet hoger opgeleid te zijn om vriendelijk te doen. Als je in een winkel staat hoort vriendelijkheid gewoon bij je baan, dus wat dat betreft is de klacht prima. Mits ze zich asociaal gedraagt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is de Hema, verwacht je dat ze een hbo opleiding heeft afgerond of wat?
Wat groeide uit?quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef mapima en dan zegt een bitch met blond har met een uitgroei en
Was ze geefbaar?quote:Op maandag 10 november 2014 01:36 schreef mapima het volgende:
[..]
zij moet niet zo bitchy zijn en daarnaast zou zij we representatief uit moeten zien en zich ook zo gedragen
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen bij TS.quote:Op maandag 10 november 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoger opgeleid te zijn om vriendelijk te doen. Als je in een winkel staat hoort vriendelijkheid gewoon bij je baan, dus wat dat betreft is de klacht prima. Mits ze zich asociaal gedraagt.
ik dacht dat daar 15-jarige rotscholieren rondlopen en niet een of andere geen-school-afgemaakt-hebben kutquote:Op maandag 10 november 2014 01:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is de Hema, verwacht je dat ze een hbo opleiding heeft afgerond of wat?
Zou ik jammer vinden.quote:Op maandag 10 november 2014 01:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen bij TS.
Waarom zo neerbuigend?quote:Op maandag 10 november 2014 01:40 schreef mapima het volgende:
[..]
ik dacht dat daar 15-jarige rotscholieren rondlopen en niet een of andere geen-school-afgemaakt-hebben kut
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |