Doet ie goedquote:
Hoe is het eigenlijk met jou, knap je al een beetje op?quote:
Thx dank je! Jij ook suc6!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
whehehe, dat zeg ik.... ze lijkt op je
Haske leuk je even gesproken te hebben!! Succes met het tuig en buuf![]()
![]()
Die kramp op mijn borst is wel weg, ik hoest me alleen af en toe te pletter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, knap je al een beetje op?
Mooie kastquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Wat souvenirtjes uit de USA:
[ afbeelding ]
Die flessen had ik inderdaad al...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie kastMaar ik neem aan dat je hier de petjes bedoelt.
Vaak slaat de antibiotica na een paar dagen wel aan, dus het is wel lekker dat je nog een weekje vrij hebt.
Maar draag jij zelf dan ook altijd een petje?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die flessen had ik inderdaad al...![]()
Qua petjes (caps) ben ik net een kind in een snoepwinkel in de USA.
Heb er onlangs zo'n 150 in de kledingbak voor Afrika gegooid, omdat ik er in omkwam.
Lijkt me ook wel een geinig idee, zo'n Ethiopiër met mijn voormalige cap op z'n hoofd.
Maar nu dus maar weer wat actuele modelletjes meegenomen...
Buiten vrijwel altijd, binnen uiteraard niet...quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar draag jij zelf dan ook altijd een petje?
Toch niet met de klep naar achteren hoop ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Buiten vrijwel altijd, binnen uiteraard niet...
Alleen als ik iets fotografeer...quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch niet met de klep naar achteren hoop ik.
Ik denk dat we daar nog te weinig van gezien hebben.....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik iets fotografeer...
Hier had ik mijn cap achterstevoren...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nog te weinig van gezien hebben.....
Waarom weer een plaatje van dat Stadion... Begin mn oud werkgever te dislikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier had ik mijn cap achterstevoren...
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en nog wel wat vaker...
Dat stadion heb jij nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom weer een plaatje van dat Stadion... Begin mn oud werkgever te disliken
We hebben gewoon de allerleukste SC van FOK!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:17 schreef FANN het volgende:
Jeetje... dat was een feest om bij te lezen
Het gaat om de sponsor ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat stadion heb jij nog nooit gezien.
Zet je bril op...
Ik zat net je samenvatting te lezen en ik was bij de schaamlipcorrectiequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben gewoon de allerleukste SC van FOK!
Ik maak het je juist makkelijk, je hoeft alleen maar plaatjes te bekijken...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nog geen Botox nodig!
Laat me nou even lezen....
Deze maand de laatste uitkering van hun goudenhanddruk 10 jaar terug ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen.
Ze zullen je wel niet voor niks weggestuurd hebben...
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
Ik zat net je samenvatting te lezen en ik was bij de schaamlipcorrectie
Ik ben klaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.
Denk je in het buitenland te zijn ben je toch een beetje in Nederland....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er aardig mee overweg.
Deze afbeeldingen heb ik trouwens niet bewerkt...
Aangezien je nog niet aan het rentenieren bent, maak je met die opmerking weinig indruk...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze maand de laatste uitkering van hun goudenhanddruk 10 jaar terug ....
Als je de SC niet bijhoudt, is de samenvatting niet te volgen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je in het buitenland te zijn ben je toch een beetje in Nederland....
Van bloemen gemaakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook niet gephotoshopt...
Een deurmat...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van bloemen gemaakt?Of is het een tapijt?
Wat is het eigenlijk?
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zingende kinderen voor de deur...
Die zijn vroeg!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zingende kinderen voor de deur...
Mijn brievenbus zit overdwars op 1.50m hoogte...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.
Mayor R. A. "Dick" Nugentquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nederland,_Texas
Ontstaan door Nederlanders, hoe logisch...
Met C.O.C.K....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mayor R. A. "Dick" Nugent
Typische naam voor een burgervader
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zullen maar denken dat je een Chupa Chup door de brievenbus aanreikt...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef MadMaster het volgende:
Ze zullen maar denken dat je een Chupa Chup door de brievenbus aanreikt...
Spreken ze allemaal Nederland daar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nederland,_Texas
Ontstaan door Nederlanders, hoe logisch...
Nee, niemand meer.quote:
Dat is aardig....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niemand.
Allemaal Yanks daar nu.
Ben wel even een minuut sherrif van Nederland geweest, maar kan die foto van de badge zo snel niet vinden. Ook de brandweerauto van Nederland werd speciaal voor ons uitgereden...
Daar niet, wat meer naar het westen, waar we deze keer zaten, wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen Indiaan meer te bekennen daar zeker?
Wel boeiend om te zien denk..., jammer dat het verhaal er achter zo treurig is...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar niet, wat meer naar het westen, waar we deze keer zaten, wel.
Ze dragen alleen spijkerbroeken tegenwoordig en geen verentooi meer...
Ook veel echte cowboys daar ook nog en oude cowboy stadjes.
Vaak wel verlaten krochten, maar nog helemaal in de oude stijl.
Heb je de trein gekaapt ofzo? Vanmiddag om half 3 zat je er al in en nu nog steeds?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef just me het volgende:
amsterdsm cs het schiet op nog maar n uurtje
Ik ben nog in dit fort geweest, heb ik over geschreven (met die dame die vroeg hoe wij jaagden zonder wapens...).quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel boeiend om te zien denk..., jammer dat het verhaal er achter zo treurig is...
maar daar kan jij weer weinig aan doen
Ik zie geen gekke dingen op Centraalquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de trein gekaapt ofzo? Vanmiddag om half 3 zat je er al in en nu nog steeds?
Ik zou ff in overleg gaan met Mevr MM...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Staan er een paar allochtone kinderen zonder lampion voor de deur die de Sint Maarten- en Sinterklaasliedjes door elkaar hebben gehusseld en zingend eindigen met 'Dank u, Sinte Maarten.' als in 'Sinterklaas kapoentje'...
Moet ik ze nou wel of niet wat geven?
-Zelfcensuur-quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Staan er een paar allochtone kinderen zonder lampion voor de deur die de Sint Maarten- en Sinterklaasliedjes door elkaar hebben gehusseld en zingend eindigen met 'Dank u, Sinte Maarten.' als in 'Sinterklaas kapoentje'...
Moet ik ze nou wel of niet wat geven?
Dan krijgen ze niks, want die is nog niet thuis...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ff in overleg gaan met Mevr MM...
Niet mijn kant op sturen hoor !! Ik heb niets ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan krijgen ze niks, want die is nog niet thuis...
Wij wonen op een zogenaamd woonerf, zonder verkeer door de straten.quote:
wat is eenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om met twee verschillende UI-en te posten? Ik zag dat vorige week ook al bij jou.
?quote:"UI-en"
Als ik het een beetje goed in kan schatten, dan denk ik dat jij mijn oplossing wél had kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Wij wonen op een zogenaamd woonerf, zonder verkeer door de straten.
Vanuit de hele wijk worden kinderen hier elk jaar weer per auto gedumpt door hun ouders of ze komen zelfstandig lopend hier naar toe.
Prima, maar dan moet je performance ook tip top in orde zijn, geen halfbakken werk...
dat wordt hier nooit gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar!![]()
en nu ik die datum zie staan, realiseer ik me ineens dat het vanavond St. Maarten is
en ik moet nog zo'n zak marsjes of shit hebben voor als er vanavond per ongeluk
kindertjes voor de deur staan te zingen
Jij woont zowat in de supermarkt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet mijn kant op sturen hoor !! Ik heb niets ...
ik heb er ca. 10 inmiddelsquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef MadMaster het volgende:
En voor de zoveelste keer ben ik een leesbril kwijt...
Ja en!!?? Ik ben niet de supermarkt ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woont zowat in de supermarkt...
Ik kan elke oplossing voor dit helse kinderfeest waarderen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het een beetje goed in kan schatten, dan denk ik dat jij mijn oplossing wél had kunnen waarderen.
Kom op, koop even wat snaai van je 10-jarige gouden handdruk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en!!?? Ik ben niet de supermarkt ....
Tis dat er nooit iemand langskomt en dan moet ik het zelf weer allemaal opvreten en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, koop even wat snaai van je 10-jarige gouden handdruk.
Of kan dat er niet meer vanaf?
EN nu ? Wat is u conclusie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Treehut362 het volgende:
helemaal bijgelezen vanaf vanmiddag
Koop een cadeautje voor jezelf: het is Singles' Dayquote:
De stad in Japan waar deze whisky gemaakt werd:quote:
Dat snap ik ook niet, volgens mij is er een bug.quote:
Na die 2 neppers ook niemand meer aan de deur gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat er nooit iemand langskomt en dan moet ik het zelf weer allemaal opvreten en dat wil ik niet
nee, dit was leesbrillenquote:
- nog meer tromgeroffel -quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, volgens mij is er een bug.
Ja had ik gedaan, maar 2 briefjes in de bus ... Niet thuis ... 1 Post.nl en 1 GLS... Postnl is ok die zou ik zaterdags terug kunnen laten komen.. Of bij de Super. GLS ma-vr en afhaalpunt verder weg plein 40-45 ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Koop een cadeautje voor jezelf: het is Singles' Day
http://www.volkskrant.nl/(...)ingles-day~a3787774/
Dat stond op een ander rolletje...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stad in Japan waar deze whisky gemaakt werd:
[ afbeelding ]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Karuizawa,_Nagano
Ik was o.a. daar op vakantie...
Op een ander SD-kaartje, ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat stond op een ander rolletje...
Dat is nog een nette oplossing. Ik wilde voorstellen om ze in de sloot te flikkeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef MadMaster het volgende:
O, mw. MM is net thuis en die vond het terecht dat ik die 2 niks gegeven heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |