Ik maak het je juist makkelijk, je hoeft alleen maar plaatjes te bekijken...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nog geen Botox nodig!
Laat me nou even lezen....
Deze maand de laatste uitkering van hun goudenhanddruk 10 jaar terug ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen.
Ze zullen je wel niet voor niks weggestuurd hebben...
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
Ik zat net je samenvatting te lezen en ik was bij de schaamlipcorrectie
Ik ben klaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.
Denk je in het buitenland te zijn ben je toch een beetje in Nederland....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er aardig mee overweg.
Deze afbeeldingen heb ik trouwens niet bewerkt...
Aangezien je nog niet aan het rentenieren bent, maak je met die opmerking weinig indruk...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze maand de laatste uitkering van hun goudenhanddruk 10 jaar terug ....
Als je de SC niet bijhoudt, is de samenvatting niet te volgen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees rustig verder, maar echt té veel materiaal de afgelopen dagen. Heb zeker de helft eruit moeten kieperen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je in het buitenland te zijn ben je toch een beetje in Nederland....
Van bloemen gemaakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook niet gephotoshopt...
Een deurmat...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Van bloemen gemaakt?Of is het een tapijt?
Wat is het eigenlijk?
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zingende kinderen voor de deur...
Die zijn vroeg!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Fuck, zingende kinderen voor de deur...
Mijn brievenbus zit overdwars op 1.50m hoogte...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Steek je piemel maar door de brievenbus, dan zijn ze zo weg.
Mayor R. A. "Dick" Nugentquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nederland,_Texas
Ontstaan door Nederlanders, hoe logisch...
Met C.O.C.K....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mayor R. A. "Dick" Nugent
Typische naam voor een burgervader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |