Doet ie goedquote:
Hoe is het eigenlijk met jou, knap je al een beetje op?quote:
Thx dank je! Jij ook suc6!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
whehehe, dat zeg ik.... ze lijkt op je
Haske leuk je even gesproken te hebben!! Succes met het tuig en buuf![]()
![]()
Die kramp op mijn borst is wel weg, ik hoest me alleen af en toe te pletter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou, knap je al een beetje op?
Mooie kastquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Wat souvenirtjes uit de USA:
[ afbeelding ]
Die flessen had ik inderdaad al...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie kastMaar ik neem aan dat je hier de petjes bedoelt.
Vaak slaat de antibiotica na een paar dagen wel aan, dus het is wel lekker dat je nog een weekje vrij hebt.
Maar draag jij zelf dan ook altijd een petje?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die flessen had ik inderdaad al...![]()
Qua petjes (caps) ben ik net een kind in een snoepwinkel in de USA.
Heb er onlangs zo'n 150 in de kledingbak voor Afrika gegooid, omdat ik er in omkwam.
Lijkt me ook wel een geinig idee, zo'n Ethiopiër met mijn voormalige cap op z'n hoofd.
Maar nu dus maar weer wat actuele modelletjes meegenomen...
Buiten vrijwel altijd, binnen uiteraard niet...quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar draag jij zelf dan ook altijd een petje?
Toch niet met de klep naar achteren hoop ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Buiten vrijwel altijd, binnen uiteraard niet...
Alleen als ik iets fotografeer...quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch niet met de klep naar achteren hoop ik.
Ik denk dat we daar nog te weinig van gezien hebben.....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik iets fotografeer...
Hier had ik mijn cap achterstevoren...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nog te weinig van gezien hebben.....
Waarom weer een plaatje van dat Stadion... Begin mn oud werkgever te dislikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier had ik mijn cap achterstevoren...
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en hier
[ afbeelding ]
en nog wel wat vaker...
Dat stadion heb jij nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom weer een plaatje van dat Stadion... Begin mn oud werkgever te disliken
We hebben gewoon de allerleukste SC van FOK!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:17 schreef FANN het volgende:
Jeetje... dat was een feest om bij te lezen
Het gaat om de sponsor ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat stadion heb jij nog nooit gezien.
Zet je bril op...
Ik zat net je samenvatting te lezen en ik was bij de schaamlipcorrectiequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben gewoon de allerleukste SC van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |