quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind hij offert toch maar een groot gedeelte van zijn privacy EN zijn tijd in om deze mensen te helpen.
Da's nooit weg ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat ik hem bewonder zou ik niet willen zeggen, nee.
En het is soms wel een vrij schaamteloze vertoning, ja.
Maar het doet mijn eigen relatie geen kwaad.
daar heb je wel gelijk in natuurlijk maar ik dacht laat ik het eens van de andere kant bekijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat is toch zijn vrije tijd niet? Het is zijn werk en daar wordt hij VET voor betaald.
En je eigen portemonnee...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Stel voor dat je jarenlang elke dag zo op de televiessie bent, dan moet je toch wel begaan zijn met menselijke problemen.
Welnee manquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Stel voor dat je jarenlang elke dag zo op de televiessie bent, dan moet je toch wel begaan zijn met menselijke problemen.
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee manEr zijn zat van dat soort mensen op TV, meestal is het goed voor
hun portemonnee en hun eigen ego.
Wat jij doet, vrijwilligerswerk en zulks, in stilte, dat zijn de mensen die meestal veel meer hart hebben.
het zgn. uitstralingseffectquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.
Jawel... er zat best zo af en toe bij iemand een lichtje opgaan, dat is mooi meegenomen,quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... er zat best zo af en toe bij iemand een lichtje opgaan, dat is mooi meegenomen,
maar om nou te zeggen dat het liefdewerk oud papier is, gaat me te ver
Mevr. Phil kan met gerust hart af en toe een Botox spuitje halen, voordat ze in dequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ze hoeven niet op een houtje te bijten.
Welnee, hij verdient goed geld om een beetje op die kruk te zitten en mensen met een triest/sappig/aangrijpend verhaal aan te laten schuiven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Hoe krijg jij het voor elkaar om met twee verschillende UI-en te posten? Ik zag dat vorige week ook al bij jou.quote:
En dan na elke aflevering datzelfde toneelstukje, hij die haar ophaalt uit het publiek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan dat mokkel
Omdat ze botoxt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan dat mokkel
Ach gossie... sinds wanneerquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
FUCK! Ik hoor hier nu ook bij!? *huilt*
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Nee hoor! Rot maar weer lekker op!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Je bent echt een kloon van sacha!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor! Rot maar weer lekker op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |