Jij woont zowat in de supermarkt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet mijn kant op sturen hoor !! Ik heb niets ...
ik heb er ca. 10 inmiddelsquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef MadMaster het volgende:
En voor de zoveelste keer ben ik een leesbril kwijt...
Ja en!!?? Ik ben niet de supermarkt ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woont zowat in de supermarkt...
Ik kan elke oplossing voor dit helse kinderfeest waarderen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het een beetje goed in kan schatten, dan denk ik dat jij mijn oplossing wél had kunnen waarderen.
Kom op, koop even wat snaai van je 10-jarige gouden handdruk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en!!?? Ik ben niet de supermarkt ....
Tis dat er nooit iemand langskomt en dan moet ik het zelf weer allemaal opvreten en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, koop even wat snaai van je 10-jarige gouden handdruk.
Of kan dat er niet meer vanaf?
EN nu ? Wat is u conclusie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:25 schreef Treehut362 het volgende:
helemaal bijgelezen vanaf vanmiddag
Koop een cadeautje voor jezelf: het is Singles' Dayquote:
De stad in Japan waar deze whisky gemaakt werd:quote:
Dat snap ik ook niet, volgens mij is er een bug.quote:
Na die 2 neppers ook niemand meer aan de deur gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat er nooit iemand langskomt en dan moet ik het zelf weer allemaal opvreten en dat wil ik niet
nee, dit was leesbrillenquote:
- nog meer tromgeroffel -quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, volgens mij is er een bug.
Ja had ik gedaan, maar 2 briefjes in de bus ... Niet thuis ... 1 Post.nl en 1 GLS... Postnl is ok die zou ik zaterdags terug kunnen laten komen.. Of bij de Super. GLS ma-vr en afhaalpunt verder weg plein 40-45 ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Koop een cadeautje voor jezelf: het is Singles' Day
http://www.volkskrant.nl/(...)ingles-day~a3787774/
Dat stond op een ander rolletje...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stad in Japan waar deze whisky gemaakt werd:
[ afbeelding ]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Karuizawa,_Nagano
Ik was o.a. daar op vakantie...
Op een ander SD-kaartje, ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat stond op een ander rolletje...
Dat is nog een nette oplossing. Ik wilde voorstellen om ze in de sloot te flikkeren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:34 schreef MadMaster het volgende:
O, mw. MM is net thuis en die vond het terecht dat ik die 2 niks gegeven heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |