jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zullen maar denken dat je een Chupa Chup door de brievenbus aanreikt...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:33 schreef MadMaster het volgende:
Ze zullen maar denken dat je een Chupa Chup door de brievenbus aanreikt...
Spreken ze allemaal Nederland daar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nederland,_Texas
Ontstaan door Nederlanders, hoe logisch...
Nee, niemand meer.quote:
Dat is aardig....quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niemand.
Allemaal Yanks daar nu.
Ben wel even een minuut sherrif van Nederland geweest, maar kan die foto van de badge zo snel niet vinden. Ook de brandweerauto van Nederland werd speciaal voor ons uitgereden...
Daar niet, wat meer naar het westen, waar we deze keer zaten, wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen Indiaan meer te bekennen daar zeker?
Wel boeiend om te zien denk..., jammer dat het verhaal er achter zo treurig is...quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar niet, wat meer naar het westen, waar we deze keer zaten, wel.
Ze dragen alleen spijkerbroeken tegenwoordig en geen verentooi meer...
Ook veel echte cowboys daar ook nog en oude cowboy stadjes.
Vaak wel verlaten krochten, maar nog helemaal in de oude stijl.
Heb je de trein gekaapt ofzo? Vanmiddag om half 3 zat je er al in en nu nog steeds?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef just me het volgende:
amsterdsm cs het schiet op nog maar n uurtje
Ik ben nog in dit fort geweest, heb ik over geschreven (met die dame die vroeg hoe wij jaagden zonder wapens...).quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel boeiend om te zien denk..., jammer dat het verhaal er achter zo treurig is...
maar daar kan jij weer weinig aan doen
Ik zie geen gekke dingen op Centraalquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de trein gekaapt ofzo? Vanmiddag om half 3 zat je er al in en nu nog steeds?
Ik zou ff in overleg gaan met Mevr MM...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Staan er een paar allochtone kinderen zonder lampion voor de deur die de Sint Maarten- en Sinterklaasliedjes door elkaar hebben gehusseld en zingend eindigen met 'Dank u, Sinte Maarten.' als in 'Sinterklaas kapoentje'...
Moet ik ze nou wel of niet wat geven?
-Zelfcensuur-quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Staan er een paar allochtone kinderen zonder lampion voor de deur die de Sint Maarten- en Sinterklaasliedjes door elkaar hebben gehusseld en zingend eindigen met 'Dank u, Sinte Maarten.' als in 'Sinterklaas kapoentje'...
Moet ik ze nou wel of niet wat geven?
Dan krijgen ze niks, want die is nog niet thuis...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ff in overleg gaan met Mevr MM...
Niet mijn kant op sturen hoor !! Ik heb niets ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan krijgen ze niks, want die is nog niet thuis...
Wij wonen op een zogenaamd woonerf, zonder verkeer door de straten.quote:
wat is eenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor elkaar om met twee verschillende UI-en te posten? Ik zag dat vorige week ook al bij jou.
?quote:"UI-en"
Als ik het een beetje goed in kan schatten, dan denk ik dat jij mijn oplossing wél had kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Wij wonen op een zogenaamd woonerf, zonder verkeer door de straten.
Vanuit de hele wijk worden kinderen hier elk jaar weer per auto gedumpt door hun ouders of ze komen zelfstandig lopend hier naar toe.
Prima, maar dan moet je performance ook tip top in orde zijn, geen halfbakken werk...
dat wordt hier nooit gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar!![]()
en nu ik die datum zie staan, realiseer ik me ineens dat het vanavond St. Maarten is
en ik moet nog zo'n zak marsjes of shit hebben voor als er vanavond per ongeluk
kindertjes voor de deur staan te zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |