abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146513002
Het valt me op dat er enorm veel mensen in mijn omgeving vreemdgaan. Ik kan me daar persoonlijk niet zo aan storen, maar wel wil ik momenteel absoluut geen relatie, omdat de kans imo. te groot is dat mijn chick ooit ook vreemd zou gaan, en ik zou dat niet trekken.

Verbazingwekkend vind ik ook het feit dat mensen al hun belangen opzij lijken te zetten voor dat kleine beetje ego-streling, waar het vreemdgaan toch vooral om te doen is. Mensen die al jaren in een relatie zitten, die zich gewoon even door een ander dan hun eigen man begeerd willen voelen en weer ''verliefd willen zijn zoals in die eerste dagen van hun eigen relatie''.. Dat ze zelf een hoop te verliezen hebben, lijkt ze bij die afweging niet zo veel uit te maken.

Zo is er een meisje geweest die vanaf de brugklas tot ik ging studeren min of meer achter mij aan heeft gezeten. Ellenlange gesprekken op msn/hyves/sms, paar keer gezoend. Daarna zijn we elkaar uit het oog verloren : Zij werkte als kapster, ik ging studeren.

Inmiddels is het vier jaar later, is zij getrouwd, heeft een huis, een kind, en ik ben aan het afstuderen. Kennelijk is het leuke van haar huisje/boompje/beestje er weer vanaf, en nadat we elkaar twee weken geleden tegenkwamen zit ze me via de Facebook messenger weer allerlei suggestieve teksten te sturen over dat ze wil doen alsof ze weer single is en bij me wil komen logeren. Terwijl, wat heb ik haar nou te bieden? Haar man werkt al 6 jaar in de bouw, heeft een huis. Ze moeten voor hun kind zorgen. Ik heb niets, ben aan het afstuderen, woon nog op kamers en zij weet ook wel dat ik niet meer wil dan alleen even mijn pik in haar steken.

Hetzelfde geldt voor de bedrijfsleidster van het restaurant waar ik werk. 35 jaar oud, al 4 jaar getrouwd, en nu op latere leeftijd eindelijk zwanger. Het enige wat ze echter wil is met het jonge personeel uitgaan naar het leidseplein, waar ze de hele tijd met haar kont tegen je pik loopt aan te rijden en vunzige dingen in je oor loopt te fluisteren. Het is ook algemeen bekend dat zeker 4 gasten van mijn werk haar in de afgelopen 1,5 jaar hebben geneukt, terwijl ze gewoon een kind krijgt met haar man, samenwoont ed.

Wat bezielt dit soort mensen?
pi_146513028
Tis geen vraagbaak. R&P is 5 deuren verder op.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 10 november 2014 @ 21:55:24 #3
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146514540
Gewoon beetje rondneuken, boeie.
pi_146517471
Terechte klacht. Beste oplossing is eeuwig single blijven, weet je tenminste zeker dat je niet wordt belazerd :)
pi_146517536
Sja, mensen zijn nou eenmaal niet monogaam.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
  maandag 10 november 2014 @ 23:07:19 #6
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_146517708
Samenvatting?
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_146517747
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:07 schreef Paardlants het volgende:
Samenvatting?
vrouwen zijn hoeren
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_146517770
Wat een lap tekst, niet gelezen hihihihi
Moeten zij weten
pi_146517907
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef .sfinx het volgende:

[..]

vrouwen zijn hoeren
Mannen ook
  maandag 10 november 2014 @ 23:13:10 #10
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_146517950
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef NoInspiration het volgende:

[..]

Mannen ook
Absoluut :7
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  maandag 10 november 2014 @ 23:16:45 #11
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146518075
Zoiets noemen ze lust. En kennelijk kunnen ze dat thuis niet krijgen.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146518158
Je zoekt de verkeerde vrouwen op.
pi_146518586
Wanneer emotioneel dode personen een relatie hebben met iemand zoeken ze vaak een ander om dat leegte te vullen, ook al is het voor een moment.

Dus zorg ervoor dat je zeker weet dat de persoon die je lief hebt niet emotioneel dood is, want voor je het weet laat ze een ander die gat voor haar vullen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146519182
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Bredemug het volgende:
Wanneer emotioneel dode personen een relatie hebben met iemand zoeken ze vaak een ander om dat leegte te vullen, ook al is het voor een moment.

Dus zorg ervoor dat je zeker weet dat de persoon die je lief hebt niet emotioneel dood is, want voor je het weet laat ze een ander die gat voor haar vullen.
_O-

Wat is dit nu weer voor slap gelul dan?
pi_146519230
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zelfs al kunnen ze dat wel thuis krijgen, een extraatje kan nooit kwaad.
  maandag 10 november 2014 @ 23:47:37 #16
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_146519247
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef pl4kkie het volgende:
Tis geen vraagbaak. R&P is 5 deuren verder op.
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_146519291
ik hoop ook altijd dat mensen die vreemdgaan alles kwijt raken en in de goot belanden
  maandag 10 november 2014 @ 23:58:05 #18
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146519587
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hoop ook altijd dat mensen die vreemdgaan alles kwijt raken en in de goot belanden
De alimentatieplicht zou wat mij betreft wel per direct mogen vervallen als dat de reden van scheiden is.
Verder zou mn vriendin of vrouw er uitvliegen als ze een ander zou neuken. Evenzo zou ze mij eruit mogen flikkeren. Tenzij je een open relatie hebt.. maar dan is het met wederzijds goedkeuren.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  dinsdag 11 november 2014 @ 00:05:01 #19
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_146519768
quote:
Meer de spanning, de verrassing, het onbekende.
  dinsdag 11 november 2014 @ 00:05:59 #20
406136 Le_Professeur
pi_146519798
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Wat is dit nu weer voor slap gelul dan?
Met een slappe lul ga je ook niet vreemd.
pi_146519813
ik vind goed nieuws

volgens mij ziet treinmeisje me wel zitten namelijk ook al heeft ze vriendje

ik ga dr echt xtje aanspreken als ik weer kans krijg

als ze al niet op me afgeknapt is hopelijk

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 00:06:46 ]
  dinsdag 11 november 2014 @ 00:07:38 #22
406136 Le_Professeur
pi_146519837
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind goed nieuws

O+
Als het misgaat is de trein in ieder geval dichtbij. ^O^
pi_146521495
These hoes aint loyal
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:35:25 #24
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146521536
quote:
ik vind goed nieuws

O+
DOE HET GVD LAPZWANS/FALER.
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:35:41 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146521539
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
pi_146521570
Je gaat toch ook niet elke dag bij hetzelfde restaurant eten?

Nou dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:39:36 #27
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146521597
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:
Je gaat toch ook niet elke dag bij hetzelfde restaurant eten?

Nou dan.
pi_146521615
Ja
pi_146522001
Terechte klacht. Kromme tenen }:|
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_146522140
Dit soort reacties :') :

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Gengar het volgende:
Het valt me op dat er enorm veel mensen in mijn omgeving vreemdgaan. Ik kan me daar persoonlijk niet zo aan storen, maar wel wil ik momenteel absoluut geen relatie, omdat de kans imo. te groot is dat mijn chick ooit ook vreemd zou gaan, en ik zou dat niet trekken.

Wat bezielt dit soort mensen?
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef NoInspiration het volgende:
Terechte klacht. Beste oplossing is eeuwig single blijven, weet je tenminste zeker dat je niet wordt belazerd :)
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Bredemug het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

De alimentatieplicht zou wat mij betreft wel per direct mogen vervallen als dat de reden van scheiden is.
Verder zou mn vriendin of vrouw er uitvliegen als ze een ander zou neuken. Evenzo zou ze mij eruit mogen flikkeren. Tenzij je een open relatie hebt.. maar dan is het met wederzijds goedkeuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
These hoes aint loyal
Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?

Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?

Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?

Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.

Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.

Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?

We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?

Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"... :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146522148
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:

Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?

Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?

Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?

Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.

Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.

Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?

We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?

Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"... :N
Het is een vertrouwenskwestie.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:21:39 #32
395200 deadprez
One more rail
pi_146522154
Na een aantal lijntjes Colombiaanse coke denkt een mens daar wellicht anders over, inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146522155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Het is een vertrouwenskwestie.
Wat bedoel je?

Mijn vriendin kan me vertrouwen dat ik gewoon bij haar in bed kruip, daar heeft die ander toch niks mee te maken? Net als dat ik haar vertrouw dat ze dat bij mij doet.

Als je geen vertrouwen in elkaar hebt, heb je sowieso geen goeie relatie, lijkt me.

pi_146522157
Het is niet zomaar wat. Je bedriegt iemand. Je doet het achter je partner zijn rug om. Maak het anders uit als je zonodig met andere wilt aanpappen.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:23:19 #35
395200 deadprez
One more rail
pi_146522160
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:22 schreef Inspireme het volgende:
Het is niet zomaar wat. Je bedriegt iemand. Je doet het achter je partner zijn rug om. Maak het anders uit als je zonodig met andere wilt aanpappen.
Maar wat als beide partijen instemmen?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146522162
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Mijn vriendin kan me vertrouwen dat ik gewoon bij haar in bed kruip, daar heeft die ander toch niks mee te maken? Net als dat ik haar vertrouw dat ze dat bij mij doet.

Als je geen vertrouwen in elkaar hebt, heb je sowieso geen goeie relatie, lijkt me.
Bij vreemdgaan schend je dat vertrouwen. Jij vertrouwt erop dat jij de 'enige' bent en dan ligt ze stiekem wekelijks met iemand anders te rampetampen.

Zo moeilijk is het toch niet.
pi_146522166
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar wat als beide partijen instemmen?
Dat is bij vreemdgaan niet vaak het geval hè.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:24:23 #38
395200 deadprez
One more rail
pi_146522170
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Bij vreemdgaan schend je dat vertrouwen. Jij vertrouwt erop dat jij de 'enige' bent en dan ligt ze stiekem wekelijks met iemand anders te rampetampen.

Mata doelt vooral op open relaties volgens mij.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522173
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:22 schreef Inspireme het volgende:
Het is niet zomaar wat.
Dat is het wel. Twee mensen die elkaar tegenkomen vinden elkaar leuk en delen een tijdje met elkaar. Nou, boeiend zeg.

quote:
Je bedriegt iemand.
Ik bedrieg niemand.

quote:
Je doet het achter je partner zijn rug om.
Ja en? Ik laat ook wel es een scheet waar ze niks van weet, nou en? Stuur ook wel es een appje; ik ga slapen (en dan doe ik het lekker niet). Wat is nou de fokking problem?

quote:
Maak het anders uit als je zonodig met andere wilt aanpappen.
Waarom? Waarom gelijk zo definitief? Als je een keer met een ander iets doet, kan je niet meer bij je relatie zijn? Wat is dat voor kolder?

pi_146522183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik vertrouw erop dat ik degene ben die ze liefheeft. Wat ze er verder voor hobbies bij doet, zal me echt niet kunnen schelen. Als zij het leuk kan hebben op een nacht dat ik er niet ben, wie de neuk -haha- ben ik dan om haar daarin tegen te houden?

pi_146522184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Oh als hij het over open relaties heeft dan is het een ander verhaal idd.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:27:03 #42
395200 deadprez
One more rail
pi_146522188
Maar hij is voornamelijk aan het trollen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geen open relatie ofzo.

Gewoon don't ask, don't tell.

Ik heb ook niet tegen haar gezegd: meisje, we vinden elkaar zo leuk, dat ik nu jouw bezit ben en jij nu mijn bezit. Tuurlijk niet? Ik zou niet durven. Je vindt elkaar leuk of niet, zo simpel is het.

pi_146522190
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vertrouw erop dat ik degene ben die ze liefheeft. Wat ze er verder voor hobbies bij doet, zal me echt niet kunnen schelen. Als zij het leuk kan hebben op een nacht dat ik er niet ben, wie de neuk -haha- ben ik dan om haar daarin tegen te houden?
Als het om een relatie gaat waarin beiden dit goed keuren wel ja. Maar als één iemand hier niet van gediend is, is het gewoon bedriegen en liegen ja. En dat lijkt me in een relatie niet al te 'handig'.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:28:07 #45
395200 deadprez
One more rail
pi_146522193
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen open relatie ofzo.

Gewoon don't ask, don't tell.

Ik heb ook niet tegen haar gezegd: meisje, we vinden elkaar zo leuk, dat ik nu jouw bezit ben en jij nu mijn bezit. Tuurlijk niet? Ik zou niet durven. Je vindt elkaar leuk of niet, zo simpel is het.
Zelfs Roadtrip is geloofwaardiger.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522196
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef deadprez het volgende:
Maar hij is voornamelijk aan het trollen.
Nee, ik ben nuchter (1 biertje) en bloedserieus. Ik begrijp het met de beste wil van de wereld gewoon niet dat mensen zo kunnen denken. Beslag leggen op een ander. Waarom?

pi_146522207
Lol
pi_146522208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Als het om een relatie gaat waarin beiden dit goed keuren wel ja. Maar als één iemand hier niet van gediend is, is het gewoon bedriegen en liegen ja. En dat lijkt me in een relatie niet al te 'handig'.
Ik heb geen idee of zij er "van gediend" is. Ik vertel het niet en zij vraagt er niet naar.

Ik lieg dus niet. En bedriegen al helemaal niet.

Ik heb een leuke tijd, kan toch voorkomen? Daar krampachtig over gaan lopen doen en zelfs je liefde "de deur uitschoppen", dat vind ik pas bedriegen.

pi_146522214
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Jij zou er geen probleem mee hebben als je meid met een andere vent neukt?
pi_146522222
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stel dan gewoon een open relatie voor.
pi_146522223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij zou er geen probleem mee hebben als je meid met een andere vent neukt?
Mits veilig? Nee, waarom zou ik? Is haar lichaam, haar keuze. Ik ben toch geen slavenhouder ofzo die haar dat zou kunnen verbieden?

pi_146522226
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Stel dan gewoon een open relatie voor.
Waarom? Het gaat toch prima zo?

pi_146522241
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mits veilig? Nee, waarom zou ik? Is haar lichaam, haar keuze. Ik ben toch geen slavenhouder ofzo die haar dat zou kunnen verbieden?
Rustig jochie, je woordgebruik laat zien dat je wat hysterisch bent.

Het gaat om een vertrouwenskwestie, dat heeft allemaal niets met conservatief denken of slavenhouderij te maken.
pi_146522242
quote:

[..]

Dus een open relatie waarin je elkaar bedriegt.
"Don't tell don't ask"

Juist ja.
pi_146522245
Beter blijf je gewoon altijd single. kun je alles zelf bepalen
pi_146522246
quote:

[..]

Jij hebt ook gewoon seks met andere vrouwen ?
pi_146522258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Rustig jochie, je woordgebruik laat zien dat je wat hysterisch bent.

Het gaat om een vertrouwenskwestie, dat heeft allemaal niets met conservatief denken of slavenhouderij te maken.
haha, ik ben niet hysterisch, ik begrijp het gewoon echt met de beste wil van de wereld niet.

Vertrouwenskwestie? Welk vertrouwen is er dan mis? Ik kies toch niet voor die scharrel, die one night stand? Ik kies toch voor mijn partner?

Houd dat in dat je geen mens meer bent? Dat je niet af en toe iemand tegenkomt, met wie het klikt en daar gaat het wat verder mee dan met andere mensen? Daar doe ik toch niemand kwaad mee?

pi_146522268
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij hebt ook gewoon seks met andere vrouwen ?
Ja. Ik heb een min of meer vaste scharrel en af en toe kom je es een meid tegen en daar is het ook leuk mee.

Verandert verder niets aan wat ik voor Miss Escobar voel hoor. :)

pi_146522270
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

haha, ik ben niet hysterisch, ik begrijp het gewoon echt met de beste wil van de wereld niet.

Vertrouwenskwestie? Welk vertrouwen is er dan mis? Ik kies toch niet voor die scharrel, die one night stand? Ik kies toch voor mijn partner?

Houd dat in dat je geen mens meer bent? Dat je niet af en toe iemand tegenkomt, met wie het klikt en daar gaat het wat verder mee dan met andere mensen? Daar doe ik toch niemand kwaad mee?
Je hebt inderdaad de empathie niet om het te begrijpen, dit is geen rationele/technische discussie he.

Je moet wel een beetje je best doen om in iemand in te leven, anders zal het je nooit duidelijk worden.
pi_146522275
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. Ik heb een min of meer vaste scharrel en af en toe kom je es een meid tegen en daar is het ook leuk mee.

Verandert verder niets aan wat ik voor Miss Escobar voel hoor. :)
_O_ _O-
pi_146522280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad de empathie niet om het te begrijpen, dit is geen rationele/technische discussie he.

Je moet wel een beetje je best doen om in iemand in te leven, anders zal het je nooit duidelijk worden.
Zij komt het niet te weten, wat is dan het probleem? Dan kwets ik haar toch nergens mee? Ze weet het immers niet.

Ik zou niet met een vriendin van haar in bed duiken nee. Dat zou haar kwetsen. Maar zolang ze het niet weet, is er toch niks aan de hand?

dinsdag 11 november 2014 @ 02:38:56 #62
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146522286
quote:

[..]

Wat bedoel je?

quote:

[..]

Wat bedoel je?

Is het een beetje een leuke dame?
Zoja, mag k dr een avondje lenen?
pi_146522289
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zij komt het niet te weten, wat is dan het probleem? Dan kwets ik haar toch nergens mee? Ze weet het immers niet.

Ik zou niet met een vriendin van haar in bed duiken nee. Dat zou haar kwetsen. Maar zolang ze het niet weet, is er toch niks aan de hand?
Je weet dat je fout zit, want je moet het achter haar rug doen.
pi_146522291
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

[..]

Is het een beetje een leuke dame?
Zoja, mag k dr een avondje lenen?
Zeer leuk, maar ik denk niet dat ze interesse in je heeft. :)

pi_146522292
quote:

[..]

Hoe ben jij daar zo zeker van?
Dat is gewoon bedriegen. En wat als ze het niet via jou achterkomt? Wat ga je dan doen?
pi_146522295
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Why
pi_146522298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je weet dat je fout zit, want je moet het achter haar rug doen.
Nee, ik zit niet "fout". Er is sowieso niet iets "fout" in die hele zaak, dat vind ik juist het bizarre.

Als ik het zou vertellen, zou ze gekwetst zijn. Maar daarom doe ik dat dus ook niet. Ik wil haar niet kwetsen.

Andersom zou ik totaal niet gekwetst zijn als zij het mij zou vertellen. Maar zij gaat niet vreemd, dat weet ik vrijwel zeker. En zowel? Prima. Ik doe het tenslotte ook. :)

pi_146522304
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik zit niet "fout". Er is sowieso niet iets "fout" in die hele zaak, dat vind ik juist het bizarre.

Als ik het zou vertellen, zou ze gekwetst zijn. Maar daarom doe ik dat dus ook niet. Ik wil haar niet kwetsen.

Andersom zou ik totaal niet gekwetst zijn als zij het mij zou vertellen. Maar zij gaat niet vreemd, dat weet ik vrijwel zeker. En zowel? Prima. Ik doe het tenslotte ook. :)
_O-

Pannenkoek jij he
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:42:17 #69
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146522305
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar wil je dr delen?

En, als iemand vraagt wie het is, wat is je antwoord dan?
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:42:41 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_146522308
Je bent gewoon bang dat Miss Escobar je liquideert.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522312
Als jij je vriendin met een andere man deelt ben je gewoon een beta cuckold.
pi_146522315
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Hoe ben jij daar zo zeker van?
Dat is gewoon bedriegen. En wat als ze het niet via jou achterkomt? Wat ga je dan doen?
Bedriegen? Wat doe ik dan precies bij haar? Ik raak een andere vrouwelijke mens aan, nou nou, wat een ramp. We zijn toch allemaal mensen? Wat is daar het probleem van?

Als ze er achterkomt? Dan ben ik gewoon eerlijk, uiteraard. Dan liegen zou kwetsend zijn.

Maar zolang je er niet over praat, lijkt me er niks aan de hand. Oprecht niet.

pi_146522322
Trollen in klaagbaak. :')
pi_146522325
quote:

[..]

Zolang ze het niet weet klopt dat inderdaad. Maar door het te doen neem je ook het risico dat het uitkomt en dus dat ze gekwetst wordt. Dat neem je dus voor lief.
pi_146522326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:42 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Maar wil je dr delen?

En, als iemand vraagt wie het is, wat is je antwoord dan?
Zij maakt haar keuzes, ik maak de mijne. Ik weet dat zij niet vreemdgaat. En als je haar kent zou je dat begrijpen. Maar mocht ze dat toch doen, met iemand die ik niet ken? Nou en? Waarom zou ik in godsnaam haar plezier willen vergallen? Ze is mijn bezit toch niet? Noch ik het hare.

pi_146522327
Dat wil dus zeggen dat er enigszins een serieuze discussie is gekomen in klaagbaak. :') :') :')
pi_146522334
quote:
Zij werkte als kapster, ik ging studeren.
Hier wist ik al waar het mis gaat... Dit soort mensen zijn gewoon domme minderwaardige figuren die deterministisch in het leven staan en voortdurend op zoek naar een lichtpuntje in hun uitzichtloze bestaan. :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_146522335
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bedriegen? Wat doe ik dan precies bij haar? Ik raak een andere vrouwelijke mens aan, nou nou, wat een ramp. We zijn toch allemaal mensen? Wat is daar het probleem van?

Als ze er achterkomt? Dan ben ik gewoon eerlijk, uiteraard. Dan liegen zou kwetsend zijn.

Maar zolang je er niet over praat, lijkt me er niks aan de hand. Oprecht niet.
Ehm ik neem aan dat jouw vriendin liever wilt dat je niet met andere vrouwen seks hebt? En als jij dat alsnog doet achter haar rug om dan BEDRIEG je haar?
Ja je bent eerlijk maar je hebt haar alsnog gekwets hoor :')

This jerk aint loyal

Edit: Oh wacht, je bent bij voorbaat niet eerlijk.
pi_146522336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zolang ze het niet weet klopt dat inderdaad. Maar door het te doen neem je ook het risico dat het uitkomt en dus dat ze gekwetst wordt. Dat neem je dus voor lief.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat risico is natuurlijk altijd aanwezig. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Daarom zei ik; ik ga niet met iemand uit haar sociale omgeving. Er wonen in deze stad 9 miljoen mensen, en met reizen erbij nog meer. Die kent zij niet.

dinsdag 11 november 2014 @ 02:46:53 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_146522343
popcorntopic wel
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522348
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ehm ik neem aan dat jouw vriendin liever wilt dat je niet met andere vrouwen seks hebt?
Ik neem aan van niet, maar dat heb ik niet gevraagd. Net zomin als we niet gezegd hebben; "wij vinden elkaar leuk, noemen elkaar novia en novio, dat betekent dat je niet met een ander naar bed mag".

quote:
En als jij dat alsnog doet achter haar rug om dan BEDRIEG je haar?
Ja je bent eerlijk maar je hebt haar alsnog gekwets hoor :')

This jerk aint loyal
Wat bedoel je met "bedriegen"? Ik doe iets waar zij geen weet van heeft. Ja, ik doe zoveel waar zij geen weet van heeft en zij doet dingen waar ik geen weet van heb. Prima toch? Ieder z'n ding.

Daar hoef je toch geen ruzie over te maken?

pi_146522349
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Dat risico is natuurlijk altijd aanwezig. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Daarom zei ik; ik ga niet met iemand uit haar sociale omgeving. Er wonen in deze stad 9 miljoen mensen, en met reizen erbij nog meer. Die kent zij niet.
Als je post hier waarheidsgetrouw is, dan ben jij gewoon een hedonist to the fullest die geen rekening houdt met andermans gevoelens. Niets mis mee (streven naar eigen geluk is goed), maar geef het gewoon toe.

Jij wil graag veel seks (welke man niet) en het liefst ook met verschillende vrouwen, wat je lady daarvan vind interesseert je geen drol.
pi_146522360
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

En toch neem je bewust het risico dat je de vrouw waar van je (neem ik maar even aan) houdt enorm kwetst. Dat snap ik gewoon niet. Ik zeg niet dat ik nooit vreemd zou gaan, maar niet zo stelselmatig en berekenend.
pi_146522362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je post hier waarheidsgetrouw is, dan ben jij gewoon een hedonist to the fullest die geen rekening houdt met andermans gevoelens. Niets mis mee (streven naar eigen geluk is goed), maar geef het gewoon toe.

Jij wil graag veel seks (welke man niet) en het liefst ook met verschillende vrouwen, wat je lady daarvan vind interesseert je geen drol.
Ik ben echt 100% eerlijk en oprecht in dit topic. :) Ik begrijp die claims ook gewoon oprecht niet. En vooral niet hoe dat leidt tot massale scheidingen, ruzies en weet ik wat voor shit. Tussen juist de mensen die van elkaar houden?? :?

Zij weet het niet, dus hoe kan zij er dan iets van vinden?

pi_146522367
Geweldig argument. Als ik m'n vriendin d'r zus en moeder met een masker op verkracht doe ik haar geen pijn, want ze weet het niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 02:52:27 ]
pi_146522368
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben echt 100% eerlijk en oprecht in dit topic. :) Ik begrijp die claims ook gewoon oprecht niet. En vooral niet hoe dat leidt tot massale scheidingen, ruzies en weet ik wat voor shit. Tussen juist de mensen die van elkaar houden?? :?

Zij weet het niet, dus hoe kan zij er dan iets van vinden?
Haha, ik hou van je mentaliteit man.. _O-

Maar toch verdien je wel een paar beuken.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:52:07 #87
395200 deadprez
One more rail
pi_146522373
Wordt steeds mooier dit.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Haha, ik hou van je mentaliteit man.. _O-
Dank je. Nee, maar ff serieus, ik ben het echt. ik ben ervan overtuigd dat elkaar zo vreemd claimen in juist zo'n tolerante en open samenleving als Nederland, dat juist dát zo slecht is. En onnodig, daar gaat het mij om.

pi_146522383
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank je. Nee, maar ff serieus, ik ben het echt. ik ben ervan overtuigd dat elkaar zo vreemd claimen in juist zo'n tolerante en open samenleving als Nederland, dat juist dát zo slecht is. En onnodig, daar gaat het mij om.
Kill, stop met je moralistische praat. Je wil gewoon zoveel mogelijk punani.
pi_146522387
Ligt eraan of je de populatie wel of niet in stand wil houden
pi_146522389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kill, stop met je moralistische praat. Je wil gewoon zoveel mogelijk punani.
Nee, zeker niet. Ik ben er niet naar op zoek ofzo. Maar soms gebeurt het. En met mijn scharrel klikt het gewoon goed. Prima toch?

pi_146522394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:54 schreef LelijKnap het volgende:
Ligt eraan of je de populatie wel of niet in stand wil houden
Luister, ik doe het natuurlijk wel veilig. Ik wil haar geen ziektes geven, dat zou wreed en onverantwoordelijk en kwetsend zijn.

pi_146522395
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ik ben er niet naar op zoek ofzo. Maar soms gebeurt het. En met mijn scharrel klikt het gewoon goed. Prima toch?
Nee eigenlijk ben jij hartstikke Aseksueel, sorry man.

_O-

gekke man.
pi_146522396
BLaaaaaaaaa

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 02:55:23 ]
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:55:29 #95
395200 deadprez
One more rail
pi_146522401
Wel een beetje denigrerend om over "je scharrel" te spreken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_146522411
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan van niet, maar dat heb ik niet gevraagd. Net zomin als we niet gezegd hebben; "wij vinden elkaar leuk, noemen elkaar novia en novio, dat betekent dat je niet met een ander naar bed mag".

[..]

Wat bedoel je met "bedriegen"? Ik doe iets waar zij geen weet van heeft. Ja, ik doe zoveel waar zij geen weet van heeft en zij doet dingen waar ik geen weet van heb. Prima toch? Ieder z'n ding.

Daar hoef je toch geen ruzie over te maken?
Je weet het gewoon niet. Vraag het haar anders, goh als ik een keer vreemd zou gaan, wat voor consequenties zal dat hebben? En nee ik ga niet vreemd hoor ik vroeg het me alleen af.

*Haha ik ga wel vreemd maar dat ga ik jou niet vertellen :')*

Tevens is het vanzelfsprekend dat je in een relatie niet vreemdgaan en ik weet zeker dat zij daar ook zo over denkt, maar goed, ik ben haar niet. Alhoewel mijn aanname meer common sense is.
pi_146522412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
zolang je niet hoeft te liegen en/of zaken verborgen houden, prima.
Ik houd het in zoverre verborgen dat ik er niet over praat. Maar ik vertel ook niet welke klant ik precies gezien heb, vertel ook niet dat ik lekker heb zitten schijten. Vertel zoveel niet. En zij vraagt er niet naar.

Prima, lijkt me.

Ik snap echt met de beste wil van de wereld niet waarom dat zo raar is. Echt gewoon niet. Het is anders misschien, maar raar? Nee.

pi_146522419
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:57 schreef Inspireme het volgende:
Tevens is het vanzelfsprekend dat je in een relatie niet vreemdgaan
Ja, die "vanzelfsprekendheid" van elkaar en elkaars lichaam dan wel keuzes claimen, dat volg ik gewoon niet? Waarom? Je bent allebei een mens, hebt allebei wel eens dat je iemand tegenkomt, die leuk is, waar het mee klikt. Prima, is toch niet erg?

pi_146522421
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik houd het in zoverre verborgen dat ik er niet over praat. Maar ik vertel ook niet welke klant ik precies gezien heb, vertel ook niet dat ik lekker heb zitten schijten. Vertel zoveel niet. En zij vraagt er niet naar.

Prima, lijkt me.

Ik snap echt met de beste wil van de wereld niet waarom dat zo raar is. Echt gewoon niet. Het is anders misschien, maar raar? Nee.
Jij snapt serieus niet dat iemand niet graag heeft dat een ander met zijn vriendin heeft lopen neuken?
pi_146522424
Appels en peren.
Scheten en sex zijn niet hetzelfde. Tenzij jij van het scheten in andermans mond bent.
pi_146522428
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:59 schreef Inspireme het volgende:
Appels en peren.
Scheten en sex zijn niet hetzelfde. Tenzij jij van het scheten in andermans mond bent.
Ondanks dat ik zijn denkwijze niet helemaal volg, slaat deze post nergens op.

Het gaat erom dat je niet alles tegen je geliefde zegt , dat was zijn punt.
pi_146522429
Er zijn -in bepaalde culturen (vooral die waar jij nu bent)- onbesproken regels...
...die onbesproken blijven omdat ze als vanzelfsprekend worden geacht
en jij denkt dát (die vanzelfsprekendheid) te kunnen gebruiken als excuus om haar te bedriegen ? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:01:14 ]
pi_146522433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij snapt serieus niet dat iemand niet graag heeft dat een ander met zijn vriendin heeft lopen neuken?
Wat is dat voor iets "niet graag hebben dat"?

Ik zou het niet tof vinden als zij aan de heroine zou gaan. Niet tof vinden als zij baby'tjes doodt. Niet tof vinden als ze haar ouders de deur uitschopt. Maar verder? Ik heb vertrouwen in haar en in haar keuzes. We zijn beide volwassen mensen. Met elk hun eigen voorkeuren en bezigheden. Niks mis mee, lijkt me.

pi_146522438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ondanks dat ik zijn denkwijze niet helemaal volg, slaat deze post nergens op.

Het gaat erom dat je niet alles tegen je geliefde zegt , dat was zijn punt.
Dat is mijn punt ook?
pi_146522441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn -in bepaalde culturen (vooral die waar jij nu bent)- onbesproken regels...
en jij denkt dát (die vanzelfsprekendheid) te kunnen gebruiken als excuus om haar te bedriegen ? :')
Zijn post kun je samenvatten met: ik wil kunnen genieten van seks met meerdere vrouwen, en zolang mijn vrouw daar niet achter komt is er geen probleem.

Wat valt daar rationeel gezien tegen te zeggen? niets volgens mij.
pi_146522443
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Ja, die "vanzelfsprekendheid" van elkaar en elkaars lichaam dan wel keuzes claimen, dat volg ik gewoon niet? Waarom? Je bent allebei een mens, hebt allebei wel eens dat je iemand tegenkomt, die leuk is, waar het mee klikt. Prima, is toch niet erg?
Dan zou je het toch gewoon kunnen bespreken... als het gewoon menselijk en normaal is...
niet erg? Waarom vermijden?

Het maakt niet uit of je gelijkt heb of niet...het gaat erom dat zij het niet met je eens kan zijn; je neemt haar eventuele (waarschijnlijke) mening/overtuiging niet serieus.
pi_146522448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig dat je het zegt. Juist in deze cultuur is mijn gedrag echt niet raar ofzo. Het gebeurt zoveel. En waarom ook niet? Je liefde voor je partner verandert er toch niet door? Waarom zou je "haar aan de kant zetten", "het uitmaken", daar schiet toch niemand iets mee op?

pi_146522449
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets "niet graag hebben dat"?

Ik zou het niet tof vinden als zij aan de heroine zou gaan. Niet tof vinden als zij baby'tjes doodt. Niet tof vinden als ze haar ouders de deur uitschopt. Maar verder? Ik heb vertrouwen in haar en in haar keuzes. We zijn beide volwassen mensen. Met elk hun eigen voorkeuren en bezigheden. Niks mis mee, lijkt me.
Nou zo lastig is dat dan toch niet?

Jij legt de grens bij het gebruiken van heroine en het doden van een baby en andere mensen bij vreemdgaan.
pi_146522450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan zou je het toch gewoon kunnen bespreken... als het gewoon menselijk en normaal is...

Het maakt niet uit of je gelijkt heb of niet...het gaat erom dat zij het niet met je eens kan zijn; je neemt haar eventuele (waarschijnlijke) mening/overtuiging niet serieus.
Dit
pi_146522452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik weet dat zij van mij houdt en mij niet kwijt wil. Waarom zou ik dat veroorzaken? Waarom zou ik haar daarmee pijn doen? Daar is toch niemand mee geholpen?

pi_146522455
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt. Juist in deze cultuur is mijn gedrag echt niet raar ofzo. Het gebeurt zoveel. En waarom ook niet? Je liefde voor je partner verandert er toch niet door? Waarom zou je "haar aan de kant zetten", "het uitmaken", daar schiet toch niemand iets mee op?
Waarom ga je er vanuit dat je vriendin niet vreemd zal gaan?
pi_146522465
quote:
Ligt eraan wat je wil bereiken met dat ''opschieten''. Ik deel liever mijn tijd/liefde met iemand waartegenover ik eerlijk kan zijn, in mening en gedrag.
pi_146522467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nou zo lastig is dat dan toch niet?

Jij legt de grens bij het gebruiken van heroine en het doden van een baby en andere mensen bij vreemdgaan.
Ja, en dat laatste snap ik niet.

Je hebt mensen die nog bekrompener zijn en die het uitmaken als partner weet ik het, een keertje niet belt, of witte sokken draagt of weet ik veel wat voor nonsens. Maar waarom je als je van elkaar houdt elkaar zou moeten beperken, dat snap ik gewoon niet.

pi_146522471
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik weet dat zij van mij houdt en mij niet kwijt wil. Waarom zou ik dat veroorzaken? Waarom zou ik haar daarmee pijn doen? Daar is toch niemand mee geholpen?
Ze houd niet van jou want ze heeft geen kennis van wie jij bent.
pi_146522476
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat laatste snap ik niet.

Je hebt mensen die nog bekrompener zijn en die het uitmaken als partner weet ik het, een keertje niet belt, of witte sokken draagt of weet ik veel wat voor nonsens. Maar waarom je als je van elkaar houdt elkaar zou moeten beperken, dat snap ik gewoon niet.
Dus je snapt niet dat mensen eerder ergens een grens trekken dan jij?

Zowel cognitief als affectief niet?
pi_146522480
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:04 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat je vriendin niet vreemd zal gaan?
Omdat ik haar en haar sociale omgeving ken.

Dat is voor mensen van buitenaf moeilijk voor te stellen, maar hoeveel vrouwen ken jij die naar een meisjesschool geweest zijn? :)

Maar zelfs als ze het zou doen, dan gun ik het haar. Ik vertrouw op haar keuzes. Ze is volwassen genoeg dat zelf te bepalen, heeft ze zeker mij niet voor nodig. En het haar verbieden zou natuurlijk enorm hypocriet zijn.

pi_146522487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus je snapt niet dat mensen eerder ergens een grens trekken dan jij?

Zowel cognitief als affectief niet?
Ik begrijp niet dat men niet inziet hoeveel praktische consequenties en shit ze opentrekken. Zo enorm veel scheidingen. Die gewoon voorkomen kunnen worden in veel gevallen door niet zo moeilijk te doen over de menselijke (en met name maar niet alleen mannelijke) geest.

pi_146522491
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat men niet inziet hoeveel praktische consequenties en shit ze opentrekken. Zo enorm veel scheidingen. Die gewoon voorkomen kunnen worden in veel gevallen door niet zo moeilijk te doen over de menselijke (en met name maar niet alleen mannelijke) geest.
Je reageert naast de kwestie en dat laatste is achterhaald.
pi_146522493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze houd niet van jou want ze heeft geen kennis van wie jij bent.
Oh ik denk dat ze genoeg vermoedens heeft. Maar ze vraagt er nooit naar.

pi_146522494
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:08 schreef El_Matador het volgende:
Nogmaals; haar mening (en daarbij behorende emoties) boeien jou dus geen flikker. Je neemt ze iig niet serieus..?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:09:59 ]
pi_146522501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:09 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom stel je haar niet voor aan mij>

[..]

Nogmaals; haar mening (en daarbij behorende emoties) boeien jou dus geen flikker. Je neemt ze iig niet serieus..?
Nogmaals; hoe kan ze nou een mening hebben over iets dat ze niet weet?

pi_146522509
Dat je het geheim houdt geeft ook wel aan hoe je er eigenlijk over denkt.
pi_146522512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:55 schreef deadprez het volgende:
Wel een beetje denigrerend om over "je scharrel" te spreken.
Waarom? We appen elkaar voor een date, hebben het gezellig en dan na een tijdje weer zo. Niks mis mee, toch?

pi_146522517
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:
Haar mening over wat een relatie in haar ogen is of moet zijn, over monogamie, over liefde, over de menselijke natuur, etc...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:13:37 ]
pi_146522519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat je het geheim houdt geeft ook wel aan hoe je er eigenlijk over denkt.
Nee, ik heb uitgelegd waarom ik er niet over praat. Zij vraagt er niet naar. Is dat "geheim houden"? Mwah. Er zijn ergere dingen, lijkt me.

pi_146522522
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? We appen elkaar voor een date, hebben het gezellig en dan na een tijdje weer zo. Niks mis mee, toch?
Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.

Die hebben alleen morele bezwaren, waar jij je duidelijk niets van aantrekt.
pi_146522526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haar mening over wat een relatie in haar ogen is of moet zijn, over monogamie, over liefde, over de menselijke natuur, etc...
Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?

Liefde verandert hier niet door. :)

pi_146522527
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik heb uitgelegd waarom ik er niet over praat. Zij vraagt er niet naar. Is dat "geheim houden"? Mwah. Er zijn ergere dingen, lijkt me.
Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.
pi_146522528
Godsamme, je zou maar in een relatie eindigen met een peuterverkrachtende pedo die zichzelf voorhoudt dat het oké is in een relatie te blijven met iemand die er geen weet van heeft OMDAT die er geen weet van heeft _O-
pi_146522529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.

Die hebben alleen morele bezwaren, waar jij je duidelijk niets van aantrekt.
Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.

pi_146522532
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?

Liefde verandert hier niet door. :)
Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?
pi_146522533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.
Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen. :)

pi_146522537
Maar is het je vriedin of niet?
pi_146522539
quote:

Liefde verandert hier niet door.
Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?
pi_146522541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?
Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.

pi_146522542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.

pi_146522544
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen. :)
Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.
pi_146522547
quote:

[..]

Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.
Hehe
pi_146522550
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.
We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.

pi_146522554
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.
Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn? wil je kinderen?

En als je kinderen zou hebben, hoe zou je dan denken over vreemdgaan?
pi_146522555
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.
Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.
pi_146522563
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.
klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatie
  dinsdag 11 november 2014 @ 03:20:17 #143
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146522564
quote:

[..]

In mijn geval is het vertrouwen weg.. een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Noodzakelijk om uberhaupt een relatie met iemand aan te gaan. Die vertrouwensband moet er gewoon zijn. Blind.. te allen tijde.

Natuurlijk is de liefde niet opeens over, maar ze zou me op dat moment zo kwaad maken, me zo ontzettend kwetsen. Denk ik, want ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.
pi_146522567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn?
Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.
quote:
wil je kinderen?
Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.

quote:
En als je kinderen zou hebben, hoe zou je dan denken over vreemdgaan?
Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.

pi_146522569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.
Ik denk dat ze het leven zo ziet ja. Ik zie dat duidelijk anders.

pi_146522572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatie
Ja, en toch hebben we een relatie. Klopt, het is heel vaag. Ook niet dat ik dit eerder heb meegemaakt ofzo.

pi_146522573
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.

[..]

Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.

[..]

Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.
Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.
pi_146522577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.
Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.

pi_146522579
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.
Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
pi_146522581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
Dat is niet mijn plan. Binnen 3-5 jaar.

pi_146522591
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet mijn plan. Binnen 3-5 jaar.
Nog vrij oud, maar goed.

Het lijkt mij dat je kinderen wil met iemand waar je stapelverliefd op bent, dat kun je niet af dwingen he. Of zie jij kinderen gewoon als een soort product?
pi_146522600
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat ze het leven zo ziet ja. Ik zie dat duidelijk anders.
Dan vervalt toch dat hele ''het is oke omdat ze er niet naar vraagt'' en ''ik zie het probleem niet zo'' gezemel? Het is NIET oké omdat ZIJ het niet oké vindt. Het gaat niet om gelijk hebben, het gaat er om dat jullie niet dezelfde normen delen.

Dus, even een opsomming;

1) Jullie delen niet dezelfde normen
2) Zij weet niet dat jullie niet dezelfde normen delen
3) Jij handelt tegen haar normen in
4) Jij houd dit alles voor haar verbogen
5) Je neemt haar daarmee niet serieus
edit: 6) ondertussen jat je haar laatste vruchtbare jaren

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:27:33 ]
pi_146522603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nog vrij oud, maar goed.

Het lijkt mij dat je kinderen wil met iemand waar je stapelverliefd op bent, dat kun je niet af dwingen he.
Klopt. Daar worstel ik ook wel mee. Ze is echt een bijzondere vrouw, zo lief zal ik nooit meer tegenkomen, niet normaal. Enkele FOK!kers kennen d'r.

quote:
Of zie jij kinderen gewoon als een soort product?
Zeer, zeer, zeer zeker niet. Integendeel.

pi_146522606
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. Daar worstel ik ook wel mee. Ze is echt een bijzondere vrouw, zo lief zal ik nooit meer tegenkomen, niet normaal. Enkele FOK!kers kennen d'r.

[..]

Zeer, zeer, zeer zeker niet. Integendeel.
Kut voor je man, toch?
pi_146522611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan vervalt toch dat hele ''het is oke omdat ze er niet naar vraagt'' en ''ik zie het probleem niet zo'' gezemel? Het is NIET oké omdat ZIJ het niet oké vindt. Het gaat niet om gelijk hebben, het gaat er om dat jullie niet dezelfde normen delen.

Dus, even een opsomming;

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens.
Zij weet wel dat wij andere normen hebben. Zij houdt van mij zoals ik ben. En ik van haar zoals ze is.

pi_146522613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus, even een opsomming;

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens
Zij weet wel dat wij andere normen hebben. Zij houdt van mij zoals ik ben. En ik van haar zoals ze is.

pi_146522618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kut voor je man, toch?
Dank je.

Het is een heel rare situatie, daarvan ben ik me bewust. Het is mooi en gezellig maar ik mis net het allesoverheersende. Daarom heb ik het ook uitgemaakt toen. Maar het is erg gezellig samen. Inderdaad meer als een beste vriendin.

pi_146522623
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank je.

Het is een heel rare situatie, daarvan ben ik me bewust. Het is mooi en gezellig maar ik mis net het allesoverheersende. Daarom heb ik het ook uitgemaakt toen. Maar het is erg gezellig samen. Inderdaad meer als een beste vriendin.
Ahja, maar ik bedoel meer dat de kans best aanwezig is dat je nooit kinderen zal krijgen. Want met deze vrouw zie je het niet echt voor je, maar het is maar de vraag of je nog iemand tegenkomt waar je echt stapelverliefd op raakt. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Hoe graag wil je kinderen? zou je ongelukkig worden zonder?
pi_146522625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ahja, maar ik bedoel meer dat de kans best aanwezig is dat je nooit kinderen zal krijgen. Want met deze vrouw zie je het niet echt voor je, maar het is maar de vraag of je nog iemand tegenkomt waar je echt stapelverliefd op raakt. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Hoe graag wil je kinderen? zou je ongelukkig worden zonder?
Oh ik krijg zeker kinderen. Daar ben ik niet bang voor. Ik vind het moeilijker voor haar, want zij wil ook 1 kind en is al 37, bijna 38...

pi_146522629
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ik krijg zeker kinderen. Daar ben ik niet bang voor. Ik vind het moeilijker voor haar, want zij wil ook 1 kind en is al 37, bijna 38...
Wtf?
pi_146522632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wtf?
Ja, ik niet zelf natuurlijk. :P

En als ik of mijn partner onvruchtbaar zou zijn zou het ook lastig worden... ;)

pi_146522633
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik niet zelf natuurlijk. :P
Nee, maar hoezo ben je daar zo zeker van?
pi_146522652
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Om op je 20e een vader van eind 50 te hebben is zo raar? Kan nog best.
pi_146522662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:51 schreef Miou het volgende:

[..]

Om op je 20e een vader van eind 50 te hebben is zo raar? Kan nog best.
Jezus................
pi_146522668
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Gr8 b8 m8

Dat of je spoort niet.
pi_146522676
woops

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 10:18:03 (derp) ]
pi_146523435
Neuk die bedrijfsleidster keihard in haar kont!!
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:28:28 #168
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146523509
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef NoInspiration het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
quote:
ik vind goed nieuws

O+
dit zijn echt typische antwoorden van mensen die hun hele leven maagd blijven :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_146523730
Vind dit ook wel jammer inderdaad, ik ben erg loyaal en verwacht dat ook van mijn partner. Er is toch ook niets mooiers dan je meisje het gevoel te geven dat ze de bijzonderste is. Al mijn relaties duurden ook minstens 2 jaar. Alleen in die fases tussendoor scharrel ik een beetje rond, maar zodra ik verliefd word ga ik er 100% voor.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:48:20 #170
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146524956
Je ega onmenselijk pijn doen alleen om een keer strange te neuken :')
Mensen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_146527227
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

In theorie heb je gelijk, maar: jealousy is a bitch. Dat, en het gaat vaak niet om het vreemdgaan zelf, maar beschamen van het vertrouwen en respect naar je partner toe.
pi_146527253
Het heeft voor mij niks met jaloezie te maken, maar als je in een relatie zit dan blijf je elkaar trouw. Wil je rondneuken dan blijf je maar single.
pi_146527351
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank. Je kan best inschatten hoe ze erover zou denken als ze erachter zou komen.
pi_146527411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Het heeft voor mij niks met jaloezie te maken, maar als je in een relatie zit dan blijf je elkaar trouw. Wil je rondneuken dan blijf je maar single.
Dat is een aspect, maar jaloezie is wel degelijk een tweede. De reden dat sommige mensen een open relatie aangaan is omdat ze die gevoelens van jaloezie niet hebben. Bovendien, als je vriendin vreemdgaat met een gozer, dan wil je die gozer waarschijnlijk op zijn bek slaan, compleet irrationeel als dat is want hij zit niet fout. En je zal ze misschien samen in je hoofd seks zien hebben, dat beeld. Zonder jaloezie zou het puur om de vertrouwensbreuk gaan, maar dat is niet zo.
pi_146527443
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:28 schreef haan33 het volgende:

[..]

[..]

[..]

dit zijn echt typische antwoorden van mensen die hun hele leven maagd blijven :')
haha

je hebt wel gelijk dushi
pi_146527486
Terechte klacht / vraag.
Copthorne 2.0
pi_146527487
Heb je gelijk in en dat bedoelde ik eigenlijk inderdaad :') het ergste vind ik die vertrouwensbreuk, maar jaloezie speelt idd ook mee. Sowieso zou ik geen open relatie hebben, imo kies je voor elkaar en als je toch een ander wil heeft een relatie blijkbaar geen nut en kun je beter allebei je eigen weg gaan.
pi_146527641
quote:

[..]

Omdat ze het niet weet, ja. :') Wat een schijnrelatie heb je dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je gelijk in en dat bedoelde ik eigenlijk inderdaad :') het ergste vind ik die vertrouwensbreuk, maar jaloezie speelt idd ook mee. Sowieso zou ik geen open relatie hebben, imo kies je voor elkaar en als je toch een ander wil heeft een relatie blijkbaar geen nut en kun je beter allebei je eigen weg gaan.
Ik neem aan dat een relatie meer is voor je dan een vast neukmaatje. Dus hoezo geen nut? Alles blijft hetzelfde, alleen laat je de lust die je voor anderen voelt soms de vrije loop gaan. Ik zou het niet kunnen, overigens. :)
pi_146527757
"wat niet weet wat niet deert" wtf? een normaal persoon voelt zich toch kut dat je degene waar je het meest van houdt en die lief is voor je vanalles voor je doet en laat etc zo bedriegt
pi_146527825
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank. Je kan best inschatten hoe ze erover zou denken als ze erachter zou komen.
Het is geen drogreden, het is een verschil in moreel-denken.

Hij hanteert gewoon het principe: wat niet weet, wat niet deert.
pi_146527854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef Arident het volgende:
"wat niet weet wat niet deert" wtf? een normaal persoon voelt zich toch kut dat je degene waar je het meest van houdt en die lief is voor je vanalles voor je doet en laat etc zo bedriegt
Mwau, denk dat je je daar nog behoorlijk in kan vergissen.
pi_146527918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef Arident het volgende:
Je kan in je hoofd een heleboel goedpraten voor jezelf, als je maar graag genoeg wilt.
pi_146527990
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan in je hoofd een heleboel goedpraten voor jezelf, als je maar graag genoeg wilt.
Klopt, maar je moet ook weten dat vreemdgaan geen moord is, dus voor veel mensen is er ook serieus weinig verkeerd aan.
pi_146528300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet ook weten dat vreemdgaan geen moord is, dus voor veel mensen is er ook serieus weinig verkeerd aan.
Ik kan moord beter begrijpen dan vreemdgaan. Want bij vreemdgaan bedrieg je iemand waar je zgn van houdt of om geeft. Als een pedofiel zich aan je kind vergrijpt en je legt die om bijv.. veel begrijpelijker :P voor mij dan.
pi_146528312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik kan moord beter begrijpen dan vreemdgaan. Want bij vreemdgaan bedrieg je iemand waar je zgn van houdt of om geeft. Als een pedofiel zich aan je kind vergrijpt en je legt die om bijv.. veel begrijpelijker :P voor mij dan.
:P
pi_146528313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

DOE HET GVD LAPZWANS/FALER.
treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lol

we ware zo bij pc ruimte

en we zitten in zelfde groepje voor practicum

we hebben een eigen tafel met allemaal pc's

ik ging helemaal in hoekje tegen de muur zitten

komt zo precies schuin tegenover me zitten aan de overkant

zodat je elkaar kan zien zegmaar

links en rechts van haar waren de pc's vrij

maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
pi_146528353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is geen drogreden, het is een verschil in moreel-denken.

Hij hanteert gewoon het principe: wat niet weet, wat niet deert.
Andere moraal, ja. Hij beoordeelt goed/fout aan de hand van de consequenties die het berokkent. Wij beoordelen de daad an sich. Wat betreft die consequenties kan hij nooit 100% garantie hebben dat ze er nooit achter komt. Maar goed. Het voelt als een cirkelredenering om telkens haar gevoelens buiten de discussie te zetten omdat 'ze het toch niet weet'. Terwijl haar gevoelens, haar wensen, juist de basis zijn van de hele discussie. Het bewust buiten spel zetten van zo'n belangrijke factor, zeker als het een relatie betreft tussen twee wilsbekrame personen met ieder eigen overtuigingen en wensen, getuigt mijns inziens niet van ander moreel-denken, maar van egoistisch omdenken.
pi_146528371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:P
ben je pedofiel ofzo?
pi_146528388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vreemde redenering. Diefstal is ook geen moord. Vreemdgaan met iemands broer is ook geen moord.
pi_146528426
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vreemde redenering. Diefstal is ook geen moord. Vreemdgaan met iemands broer is ook geen moord.
Dat bedoel ik niet, iedereen heeft zijn eigen morele-kader. De een legt de grens bij vreemdgaan, voor de ander stelt dat allemaal niet veel voor.

Doe je niets aan.
pi_146528434
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:57 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

ben je pedofiel ofzo?
Ben jij puber ofzo?
pi_146528521
Pics van de bedrijfsleidster.
Blub
pi_146528886
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ben jij puber ofzo?
Ja en ik heb een stijfje voor je moeder
pi_146528919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja en ik heb een stijfje voor je moeder
ok
pi_146528991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, iedereen heeft zijn eigen morele-kader. De een legt de grens bij vreemdgaan, voor de ander stelt dat allemaal niet veel voor.

Doe je niets aan.
Klopt maar je kan in ieder geval hopen op een betere onderbouwing dan "wat niet weet, wat niet deert"
pi_146529018
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt maar je kan in ieder geval hopen op een betere onderbouwing dan "wat niet weet, wat niet deert"
Waarom is een betere onderbouwing nodig?

Iemand hoeft toch niet te onderbouwen dat hij/zij gewoon wil genieten van het leven? (ik speel hier de advocaat van de duivel).
pi_146529177
quote:
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_146529208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is een betere onderbouwing nodig?

Iemand hoeft toch niet te onderbouwen dat hij/zij gewoon wil genieten van het leven? (ik speel hier de advocaat van de duivel).
Zonder onderbouwing is er geen discussie mogelijk. Zonder mogelijkheid tot een discussie is er geen reden om het te bespreken op een forum.
pi_146529256
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zonder onderbouwing is er geen discussie mogelijk. Zonder mogelijkheid tot een discussie is er geen reden om het te bespreken op een forum.
Een discussie hoeft niet eindeloos te zijn, dit is geen rationele/technische discussie he.

El_matador wil gewoon genieten van het leven en dus ook seks hebben, zolang hij daar iemand anders maar geen pijn mee doet. Wat valt daar nu tegen in te brengen? niets toch?

Dat je het er moreel gezien niet mee eens bent is een ander verhaal.
pi_146529263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Nounounou
pi_146529269
Wat een nutteloze discussie. Moeten we mensen die niet inzien waarom vreemdgaan verachtelijk is t echt uitleggen? Kunnen we ze niet gewoon allemaal stenigen? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 12:25:12 ]
pi_146529302
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik probeerde te zeggen wat ik niet goed begrijp; dat het niet gaat knagen. Bij sommige mensen.
pi_146529594
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een nutteloze discussie. Moeten we mensen die niet inzien waarom vreemdgaan verachtelijk is t echt uitleggen? Kunnen we ze niet gewoon allemaal stenigen? :')
Ja; laten we mensen met een andere mening allemaal doodmaken.
pi_146529607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zou t toejuichen, eerlijk :P
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:47:30 #205
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146553286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

treinmeisje dr schoolvriendin ziet me ook wel zitten volgens mij lol

we ware zo bij pc ruimte

en we zitten in zelfde groepje voor practicum

we hebben een eigen tafel met allemaal pc's

ik ging helemaal in hoekje tegen de muur zitten

komt zo precies schuin tegenover me zitten aan de overkant

zodat je elkaar kan zien zegmaar

links en rechts van haar waren de pc's vrij

maar ik ging toen eentje naar rechts opschuiven zodat ik naast een jongen zat en zodat ik tegenover haar zat zodat we elkaar niet konden zien
Ja klopt.
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:59:54 #206
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146553953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hitler en Bush hadden ook een ander mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')