Hier wist ik al waar het mis gaat... Dit soort mensen zijn gewoon domme minderwaardige figuren die deterministisch in het leven staan en voortdurend op zoek naar een lichtpuntje in hun uitzichtloze bestaan.quote:Zij werkte als kapster, ik ging studeren.
Ehm ik neem aan dat jouw vriendin liever wilt dat je niet met andere vrouwen seks hebt? En als jij dat alsnog doet achter haar rug om dan BEDRIEG je haar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bedriegen? Wat doe ik dan precies bij haar? Ik raak een andere vrouwelijke mens aan, nou nou, wat een ramp. We zijn toch allemaal mensen? Wat is daar het probleem van?
Als ze er achterkomt? Dan ben ik gewoon eerlijk, uiteraard. Dan liegen zou kwetsend zijn.
Maar zolang je er niet over praat, lijkt me er niks aan de hand. Oprecht niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zolang ze het niet weet klopt dat inderdaad. Maar door het te doen neem je ook het risico dat het uitkomt en dus dat ze gekwetst wordt. Dat neem je dus voor lief.
Dat risico is natuurlijk altijd aanwezig. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Daarom zei ik; ik ga niet met iemand uit haar sociale omgeving. Er wonen in deze stad 9 miljoen mensen, en met reizen erbij nog meer. Die kent zij niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zolang ze het niet weet klopt dat inderdaad. Maar door het te doen neem je ook het risico dat het uitkomt en dus dat ze gekwetst wordt. Dat neem je dus voor lief.
Ik neem aan van niet, maar dat heb ik niet gevraagd. Net zomin als we niet gezegd hebben; "wij vinden elkaar leuk, noemen elkaar novia en novio, dat betekent dat je niet met een ander naar bed mag".quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ehm ik neem aan dat jouw vriendin liever wilt dat je niet met andere vrouwen seks hebt?
Wat bedoel je met "bedriegen"? Ik doe iets waar zij geen weet van heeft. Ja, ik doe zoveel waar zij geen weet van heeft en zij doet dingen waar ik geen weet van heb. Prima toch? Ieder z'n ding.quote:En als jij dat alsnog doet achter haar rug om dan BEDRIEG je haar?
Ja je bent eerlijk maar je hebt haar alsnog gekwets hoor![]()
This jerk aint loyal
Als je post hier waarheidsgetrouw is, dan ben jij gewoon een hedonist to the fullest die geen rekening houdt met andermans gevoelens. Niets mis mee (streven naar eigen geluk is goed), maar geef het gewoon toe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Dat risico is natuurlijk altijd aanwezig. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Daarom zei ik; ik ga niet met iemand uit haar sociale omgeving. Er wonen in deze stad 9 miljoen mensen, en met reizen erbij nog meer. Die kent zij niet.
En toch neem je bewust het risico dat je de vrouw waar van je (neem ik maar even aan) houdt enorm kwetst. Dat snap ik gewoon niet. Ik zeg niet dat ik nooit vreemd zou gaan, maar niet zo stelselmatig en berekenend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Dat risico is natuurlijk altijd aanwezig. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Daarom zei ik; ik ga niet met iemand uit haar sociale omgeving. Er wonen in deze stad 9 miljoen mensen, en met reizen erbij nog meer. Die kent zij niet.
Ik ben echt 100% eerlijk en oprecht in dit topic.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je post hier waarheidsgetrouw is, dan ben jij gewoon een hedonist to the fullest die geen rekening houdt met andermans gevoelens. Niets mis mee (streven naar eigen geluk is goed), maar geef het gewoon toe.
Jij wil graag veel seks (welke man niet) en het liefst ook met verschillende vrouwen, wat je lady daarvan vind interesseert je geen drol.
Haha, ik hou van je mentaliteit man..quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben echt 100% eerlijk en oprecht in dit topic.Ik begrijp die claims ook gewoon oprecht niet. En vooral niet hoe dat leidt tot massale scheidingen, ruzies en weet ik wat voor shit. Tussen juist de mensen die van elkaar houden??
Zij weet het niet, dus hoe kan zij er dan iets van vinden?
Dank je. Nee, maar ff serieus, ik ben het echt. ik ben ervan overtuigd dat elkaar zo vreemd claimen in juist zo'n tolerante en open samenleving als Nederland, dat juist dát zo slecht is. En onnodig, daar gaat het mij om.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, ik hou van je mentaliteit man..![]()
Kill, stop met je moralistische praat. Je wil gewoon zoveel mogelijk punani.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je. Nee, maar ff serieus, ik ben het echt. ik ben ervan overtuigd dat elkaar zo vreemd claimen in juist zo'n tolerante en open samenleving als Nederland, dat juist dát zo slecht is. En onnodig, daar gaat het mij om.
Nee, zeker niet. Ik ben er niet naar op zoek ofzo. Maar soms gebeurt het. En met mijn scharrel klikt het gewoon goed. Prima toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kill, stop met je moralistische praat. Je wil gewoon zoveel mogelijk punani.
Luister, ik doe het natuurlijk wel veilig. Ik wil haar geen ziektes geven, dat zou wreed en onverantwoordelijk en kwetsend zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:54 schreef LelijKnap het volgende:
Ligt eraan of je de populatie wel of niet in stand wil houden
Nee eigenlijk ben jij hartstikke Aseksueel, sorry man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik ben er niet naar op zoek ofzo. Maar soms gebeurt het. En met mijn scharrel klikt het gewoon goed. Prima toch?
Je weet het gewoon niet. Vraag het haar anders, goh als ik een keer vreemd zou gaan, wat voor consequenties zal dat hebben? En nee ik ga niet vreemd hoor ik vroeg het me alleen af.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, maar dat heb ik niet gevraagd. Net zomin als we niet gezegd hebben; "wij vinden elkaar leuk, noemen elkaar novia en novio, dat betekent dat je niet met een ander naar bed mag".
[..]
Wat bedoel je met "bedriegen"? Ik doe iets waar zij geen weet van heeft. Ja, ik doe zoveel waar zij geen weet van heeft en zij doet dingen waar ik geen weet van heb. Prima toch? Ieder z'n ding.
Daar hoef je toch geen ruzie over te maken?
Ik houd het in zoverre verborgen dat ik er niet over praat. Maar ik vertel ook niet welke klant ik precies gezien heb, vertel ook niet dat ik lekker heb zitten schijten. Vertel zoveel niet. En zij vraagt er niet naar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:55 schreef LelijKnap het volgende:
zolang je niet hoeft te liegen en/of zaken verborgen houden, prima.
Ja, die "vanzelfsprekendheid" van elkaar en elkaars lichaam dan wel keuzes claimen, dat volg ik gewoon niet? Waarom? Je bent allebei een mens, hebt allebei wel eens dat je iemand tegenkomt, die leuk is, waar het mee klikt. Prima, is toch niet erg?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:57 schreef Inspireme het volgende:
Tevens is het vanzelfsprekend dat je in een relatie niet vreemdgaan
Jij snapt serieus niet dat iemand niet graag heeft dat een ander met zijn vriendin heeft lopen neuken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd het in zoverre verborgen dat ik er niet over praat. Maar ik vertel ook niet welke klant ik precies gezien heb, vertel ook niet dat ik lekker heb zitten schijten. Vertel zoveel niet. En zij vraagt er niet naar.
Prima, lijkt me.
Ik snap echt met de beste wil van de wereld niet waarom dat zo raar is. Echt gewoon niet. Het is anders misschien, maar raar? Nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |