Mits veilig? Nee, waarom zou ik? Is haar lichaam, haar keuze. Ik ben toch geen slavenhouder ofzo die haar dat zou kunnen verbieden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zou er geen probleem mee hebben als je meid met een andere vent neukt?
Waarom? Het gaat toch prima zo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stel dan gewoon een open relatie voor.
Rustig jochie, je woordgebruik laat zien dat je wat hysterisch bent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mits veilig? Nee, waarom zou ik? Is haar lichaam, haar keuze. Ik ben toch geen slavenhouder ofzo die haar dat zou kunnen verbieden?
Dus een open relatie waarin je elkaar bedriegt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch prima zo?
Jij hebt ook gewoon seks met andere vrouwen ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch prima zo?
haha, ik ben niet hysterisch, ik begrijp het gewoon echt met de beste wil van de wereld niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rustig jochie, je woordgebruik laat zien dat je wat hysterisch bent.
Het gaat om een vertrouwenskwestie, dat heeft allemaal niets met conservatief denken of slavenhouderij te maken.
Ja. Ik heb een min of meer vaste scharrel en af en toe kom je es een meid tegen en daar is het ook leuk mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon seks met andere vrouwen ?
Je hebt inderdaad de empathie niet om het te begrijpen, dit is geen rationele/technische discussie he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, ik ben niet hysterisch, ik begrijp het gewoon echt met de beste wil van de wereld niet.
Vertrouwenskwestie? Welk vertrouwen is er dan mis? Ik kies toch niet voor die scharrel, die one night stand? Ik kies toch voor mijn partner?
Houd dat in dat je geen mens meer bent? Dat je niet af en toe iemand tegenkomt, met wie het klikt en daar gaat het wat verder mee dan met andere mensen? Daar doe ik toch niemand kwaad mee?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een min of meer vaste scharrel en af en toe kom je es een meid tegen en daar is het ook leuk mee.
Verandert verder niets aan wat ik voor Miss Escobar voel hoor.
Zij komt het niet te weten, wat is dan het probleem? Dan kwets ik haar toch nergens mee? Ze weet het immers niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad de empathie niet om het te begrijpen, dit is geen rationele/technische discussie he.
Je moet wel een beetje je best doen om in iemand in te leven, anders zal het je nooit duidelijk worden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Mijn vriendin kan me vertrouwen dat ik gewoon bij haar in bed kruip, daar heeft die ander toch niks mee te maken? Net als dat ik haar vertrouw dat ze dat bij mij doet.
Als je geen vertrouwen in elkaar hebt, heb je sowieso geen goeie relatie, lijkt me.
Is het een beetje een leuke dame?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Mijn vriendin kan me vertrouwen dat ik gewoon bij haar in bed kruip, daar heeft die ander toch niks mee te maken? Net als dat ik haar vertrouw dat ze dat bij mij doet.
Als je geen vertrouwen in elkaar hebt, heb je sowieso geen goeie relatie, lijkt me.
Je weet dat je fout zit, want je moet het achter haar rug doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij komt het niet te weten, wat is dan het probleem? Dan kwets ik haar toch nergens mee? Ze weet het immers niet.
Ik zou niet met een vriendin van haar in bed duiken nee. Dat zou haar kwetsen. Maar zolang ze het niet weet, is er toch niks aan de hand?
Zeer leuk, maar ik denk niet dat ze interesse in je heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Is het een beetje een leuke dame?
Zoja, mag k dr een avondje lenen?
Hoe ben jij daar zo zeker van?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij komt het niet te weten, wat is dan het probleem? Dan kwets ik haar toch nergens mee? Ze weet het immers niet.
Ik zou niet met een vriendin van haar in bed duiken nee. Dat zou haar kwetsen. Maar zolang ze het niet weet, is er toch niks aan de hand?
Whyquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer leuk, maar ik denk niet dat ze interesse in je heeft.
Nee, ik zit niet "fout". Er is sowieso niet iets "fout" in die hele zaak, dat vind ik juist het bizarre.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet dat je fout zit, want je moet het achter haar rug doen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet "fout". Er is sowieso niet iets "fout" in die hele zaak, dat vind ik juist het bizarre.
Als ik het zou vertellen, zou ze gekwetst zijn. Maar daarom doe ik dat dus ook niet. Ik wil haar niet kwetsen.
Andersom zou ik totaal niet gekwetst zijn als zij het mij zou vertellen. Maar zij gaat niet vreemd, dat weet ik vrijwel zeker. En zowel? Prima. Ik doe het tenslotte ook.
Maar wil je dr delen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeer leuk, maar ik denk niet dat ze interesse in je heeft.
Bedriegen? Wat doe ik dan precies bij haar? Ik raak een andere vrouwelijke mens aan, nou nou, wat een ramp. We zijn toch allemaal mensen? Wat is daar het probleem van?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:39 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hoe ben jij daar zo zeker van?
Dat is gewoon bedriegen. En wat als ze het niet via jou achterkomt? Wat ga je dan doen?
Zolang ze het niet weet klopt dat inderdaad. Maar door het te doen neem je ook het risico dat het uitkomt en dus dat ze gekwetst wordt. Dat neem je dus voor lief.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij maakt haar keuzes, ik maak de mijne. Ik weet dat zij niet vreemdgaat. En als je haar kent zou je dat begrijpen. Maar mocht ze dat toch doen, met iemand die ik niet ken? Nou en? Waarom zou ik in godsnaam haar plezier willen vergallen? Ze is mijn bezit toch niet? Noch ik het hare.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar wil je dr delen?
En, als iemand vraagt wie het is, wat is je antwoord dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |