quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:
Je gaat toch ook niet elke dag bij hetzelfde restaurant eten?
Nou dan.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Gengar het volgende:
Het valt me op dat er enorm veel mensen in mijn omgeving vreemdgaan. Ik kan me daar persoonlijk niet zo aan storen, maar wel wil ik momenteel absoluut geen relatie, omdat de kans imo. te groot is dat mijn chick ooit ook vreemd zou gaan, en ik zou dat niet trekken.
Wat bezielt dit soort mensen?
quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef NoInspiration het volgende:
Terechte klacht. Beste oplossing is eeuwig single blijven, weet je tenminste zeker dat je niet wordt belazerd
quote:Op maandag 10 november 2014 23:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zoiets noemen ze lust. En kennelijk kunnen ze dat thuis niet krijgen.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef Bredemug het volgende:
Wanneer emotioneel dode personen een relatie hebben met iemand zoeken ze vaak een ander om dat leegte te vullen, ook al is het voor een moment.
Dus zorg ervoor dat je zeker weet dat de persoon die je lief hebt niet emotioneel dood is, want voor je het weet laat ze een ander die gat voor haar vullen.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hoop ook altijd dat mensen die vreemdgaan alles kwijt raken en in de goot belanden
quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
De alimentatieplicht zou wat mij betreft wel per direct mogen vervallen als dat de reden van scheiden is.
Verder zou mn vriendin of vrouw er uitvliegen als ze een ander zou neuken. Evenzo zou ze mij eruit mogen flikkeren. Tenzij je een open relatie hebt.. maar dan is het met wederzijds goedkeuren.
Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?quote:
Het is een vertrouwenskwestie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit soort reacties:
Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?
Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?
Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?
Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.
Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.
Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?
We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?
Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"...
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is een vertrouwenskwestie.
Maar wat als beide partijen instemmen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:22 schreef Inspireme het volgende:
Het is niet zomaar wat. Je bedriegt iemand. Je doet het achter je partner zijn rug om. Maak het anders uit als je zonodig met andere wilt aanpappen.
Bij vreemdgaan schend je dat vertrouwen. Jij vertrouwt erop dat jij de 'enige' bent en dan ligt ze stiekem wekelijks met iemand anders te rampetampen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Mijn vriendin kan me vertrouwen dat ik gewoon bij haar in bed kruip, daar heeft die ander toch niks mee te maken? Net als dat ik haar vertrouw dat ze dat bij mij doet.
Als je geen vertrouwen in elkaar hebt, heb je sowieso geen goeie relatie, lijkt me.
Dat is bij vreemdgaan niet vaak het geval hè.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wat als beide partijen instemmen?
Mata doelt vooral op open relaties volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij vreemdgaan schend je dat vertrouwen. Jij vertrouwt erop dat jij de 'enige' bent en dan ligt ze stiekem wekelijks met iemand anders te rampetampen.
Zo moeilijk is het toch niet.
Dat is het wel. Twee mensen die elkaar tegenkomen vinden elkaar leuk en delen een tijdje met elkaar. Nou, boeiend zeg.quote:
Ik bedrieg niemand.quote:Je bedriegt iemand.
Ja en? Ik laat ook wel es een scheet waar ze niks van weet, nou en? Stuur ook wel es een appje; ik ga slapen (en dan doe ik het lekker niet). Wat is nou de fokking problem?quote:Je doet het achter je partner zijn rug om.
Waarom? Waarom gelijk zo definitief? Als je een keer met een ander iets doet, kan je niet meer bij je relatie zijn? Wat is dat voor kolder?quote:Maak het anders uit als je zonodig met andere wilt aanpappen.
Ik vertrouw erop dat ik degene ben die ze liefheeft. Wat ze er verder voor hobbies bij doet, zal me echt niet kunnen schelen. Als zij het leuk kan hebben op een nacht dat ik er niet ben, wie de neuk -haha- ben ik dan om haar daarin tegen te houden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij vreemdgaan schend je dat vertrouwen. Jij vertrouwt erop dat jij de 'enige' bent en dan ligt ze stiekem wekelijks met iemand anders te rampetampen.
Zo moeilijk is het toch niet.
Oh als hij het over open relaties heeft dan is het een ander verhaal idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mata doelt vooral op open relaties volgens mij.
Geen open relatie ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mata doelt vooral op open relaties volgens mij.
Als het om een relatie gaat waarin beiden dit goed keuren wel ja. Maar als één iemand hier niet van gediend is, is het gewoon bedriegen en liegen ja. En dat lijkt me in een relatie niet al te 'handig'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat ik degene ben die ze liefheeft. Wat ze er verder voor hobbies bij doet, zal me echt niet kunnen schelen. Als zij het leuk kan hebben op een nacht dat ik er niet ben, wie de neuk -haha- ben ik dan om haar daarin tegen te houden?
Zelfs Roadtrip is geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen open relatie ofzo.
Gewoon don't ask, don't tell.
Ik heb ook niet tegen haar gezegd: meisje, we vinden elkaar zo leuk, dat ik nu jouw bezit ben en jij nu mijn bezit. Tuurlijk niet? Ik zou niet durven. Je vindt elkaar leuk of niet, zo simpel is het.
Nee, ik ben nuchter (1 biertje) en bloedserieus. Ik begrijp het met de beste wil van de wereld gewoon niet dat mensen zo kunnen denken. Beslag leggen op een ander. Waarom?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef deadprez het volgende:
Maar hij is voornamelijk aan het trollen.
Ik heb geen idee of zij er "van gediend" is. Ik vertel het niet en zij vraagt er niet naar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als het om een relatie gaat waarin beiden dit goed keuren wel ja. Maar als één iemand hier niet van gediend is, is het gewoon bedriegen en liegen ja. En dat lijkt me in een relatie niet al te 'handig'.
Jij zou er geen probleem mee hebben als je meid met een andere vent neukt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit soort reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?
Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?
Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?
Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.
Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.
Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?
We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?
Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"...
Stel dan gewoon een open relatie voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat ik degene ben die ze liefheeft. Wat ze er verder voor hobbies bij doet, zal me echt niet kunnen schelen. Als zij het leuk kan hebben op een nacht dat ik er niet ben, wie de neuk -haha- ben ik dan om haar daarin tegen te houden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |