Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? We appen elkaar voor een date, hebben het gezellig en dan na een tijdje weer zo. Niks mis mee, toch?
Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haar mening over wat een relatie in haar ogen is of moet zijn, over monogamie, over liefde, over de menselijke natuur, etc...
Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik heb uitgelegd waarom ik er niet over praat. Zij vraagt er niet naar. Is dat "geheim houden"? Mwah. Er zijn ergere dingen, lijkt me.
Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.
Die hebben alleen morele bezwaren, waar jij je duidelijk niets van aantrekt.
Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?
Liefde verandert hier niet door.
Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.
Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?
Liefde verandert hier niet door.
Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?
Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen.
Hehequote:Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.
We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.
Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn? wil je kinderen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.
Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.
klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatiequote:Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.
In mijn geval is het vertrouwen weg.. een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Noodzakelijk om uberhaupt een relatie met iemand aan te gaan. Die vertrouwensband moet er gewoon zijn. Blind.. te allen tijde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Juist in deze cultuur is mijn gedrag echt niet raar ofzo. Het gebeurt zoveel. En waarom ook niet? Je liefde voor je partner verandert er toch niet door? Waarom zou je "haar aan de kant zetten", "het uitmaken", daar schiet toch niemand iets mee op?
Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn?
Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.quote:wil je kinderen?
Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.quote:En als je kinderen zou hebben, hoe zou je dan denken over vreemdgaan?
Ik denk dat ze het leven zo ziet ja. Ik zie dat duidelijk anders.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.
Ja, en toch hebben we een relatie. Klopt, het is heel vaag. Ook niet dat ik dit eerder heb meegemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatie
Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.
[..]
Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.
[..]
Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.
Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.
Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.
Dat is niet mijn plan. Binnen 3-5 jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |