abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146522591
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet mijn plan. Binnen 3-5 jaar.
Nog vrij oud, maar goed.

Het lijkt mij dat je kinderen wil met iemand waar je stapelverliefd op bent, dat kun je niet af dwingen he. Of zie jij kinderen gewoon als een soort product?
pi_146522600
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat ze het leven zo ziet ja. Ik zie dat duidelijk anders.
Dan vervalt toch dat hele ''het is oke omdat ze er niet naar vraagt'' en ''ik zie het probleem niet zo'' gezemel? Het is NIET oké omdat ZIJ het niet oké vindt. Het gaat niet om gelijk hebben, het gaat er om dat jullie niet dezelfde normen delen.

Dus, even een opsomming;

1) Jullie delen niet dezelfde normen
2) Zij weet niet dat jullie niet dezelfde normen delen
3) Jij handelt tegen haar normen in
4) Jij houd dit alles voor haar verbogen
5) Je neemt haar daarmee niet serieus
edit: 6) ondertussen jat je haar laatste vruchtbare jaren

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:27:33 ]
pi_146522603
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nog vrij oud, maar goed.

Het lijkt mij dat je kinderen wil met iemand waar je stapelverliefd op bent, dat kun je niet af dwingen he.
Klopt. Daar worstel ik ook wel mee. Ze is echt een bijzondere vrouw, zo lief zal ik nooit meer tegenkomen, niet normaal. Enkele FOK!kers kennen d'r.

quote:
Of zie jij kinderen gewoon als een soort product?
Zeer, zeer, zeer zeker niet. Integendeel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146522606
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. Daar worstel ik ook wel mee. Ze is echt een bijzondere vrouw, zo lief zal ik nooit meer tegenkomen, niet normaal. Enkele FOK!kers kennen d'r.

[..]

Zeer, zeer, zeer zeker niet. Integendeel.
Kut voor je man, toch?
pi_146522611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan vervalt toch dat hele ''het is oke omdat ze er niet naar vraagt'' en ''ik zie het probleem niet zo'' gezemel? Het is NIET oké omdat ZIJ het niet oké vindt. Het gaat niet om gelijk hebben, het gaat er om dat jullie niet dezelfde normen delen.

Dus, even een opsomming;

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens.
Zij weet wel dat wij andere normen hebben. Zij houdt van mij zoals ik ben. En ik van haar zoals ze is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146522613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus, even een opsomming;

Conclusie; ze kent jou niet en jij interesseert haar niet in d'r gevoelens
Zij weet wel dat wij andere normen hebben. Zij houdt van mij zoals ik ben. En ik van haar zoals ze is.

pi_146522618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kut voor je man, toch?
Dank je.

Het is een heel rare situatie, daarvan ben ik me bewust. Het is mooi en gezellig maar ik mis net het allesoverheersende. Daarom heb ik het ook uitgemaakt toen. Maar het is erg gezellig samen. Inderdaad meer als een beste vriendin.

pi_146522623
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank je.

Het is een heel rare situatie, daarvan ben ik me bewust. Het is mooi en gezellig maar ik mis net het allesoverheersende. Daarom heb ik het ook uitgemaakt toen. Maar het is erg gezellig samen. Inderdaad meer als een beste vriendin.
Ahja, maar ik bedoel meer dat de kans best aanwezig is dat je nooit kinderen zal krijgen. Want met deze vrouw zie je het niet echt voor je, maar het is maar de vraag of je nog iemand tegenkomt waar je echt stapelverliefd op raakt. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Hoe graag wil je kinderen? zou je ongelukkig worden zonder?
pi_146522625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ahja, maar ik bedoel meer dat de kans best aanwezig is dat je nooit kinderen zal krijgen. Want met deze vrouw zie je het niet echt voor je, maar het is maar de vraag of je nog iemand tegenkomt waar je echt stapelverliefd op raakt. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Hoe graag wil je kinderen? zou je ongelukkig worden zonder?
Oh ik krijg zeker kinderen. Daar ben ik niet bang voor. Ik vind het moeilijker voor haar, want zij wil ook 1 kind en is al 37, bijna 38...

pi_146522629
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ik krijg zeker kinderen. Daar ben ik niet bang voor. Ik vind het moeilijker voor haar, want zij wil ook 1 kind en is al 37, bijna 38...
Wtf?
pi_146522632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wtf?
Ja, ik niet zelf natuurlijk. :P

En als ik of mijn partner onvruchtbaar zou zijn zou het ook lastig worden... ;)

pi_146522633
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik niet zelf natuurlijk. :P
Nee, maar hoezo ben je daar zo zeker van?
pi_146522652
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
Om op je 20e een vader van eind 50 te hebben is zo raar? Kan nog best.
pi_146522662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:51 schreef Miou het volgende:

[..]

Om op je 20e een vader van eind 50 te hebben is zo raar? Kan nog best.
Jezus................
pi_146522668
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit soort reacties :') :

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?

Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?

Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?

Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.

Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.

Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?

We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?

Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"... :N
Gr8 b8 m8

Dat of je spoort niet.
pi_146522676
woops

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 10:18:03 (derp) ]
pi_146523435
Neuk die bedrijfsleidster keihard in haar kont!!
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:28:28 #168
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146523509
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef NoInspiration het volgende:
Terechte klacht. Beste oplossing is eeuwig single blijven, weet je tenminste zeker dat je niet wordt belazerd :)
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
Gewoon beetje rondneuken, boeie.
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind goed nieuws

volgens mij ziet treinmeisje me wel zitten namelijk ook al heeft ze vriendje

ik ga dr echt xtje aanspreken als ik weer kans krijg

als ze al niet op me afgeknapt is hopelijk

O+
dit zijn echt typische antwoorden van mensen die hun hele leven maagd blijven :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_146523730
Vind dit ook wel jammer inderdaad, ik ben erg loyaal en verwacht dat ook van mijn partner. Er is toch ook niets mooiers dan je meisje het gevoel te geven dat ze de bijzonderste is. Al mijn relaties duurden ook minstens 2 jaar. Alleen in die fases tussendoor scharrel ik een beetje rond, maar zodra ik verliefd word ga ik er 100% voor.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:48:20 #170
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146524956
Je ega onmenselijk pijn doen alleen om een keer strange te neuken :')
Mensen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_146527227
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Dit soort reacties :') :

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Even zonder dollen en trollen, ik begrijp met de beste wil van de wijde wereld niet dat er in uitgerekend het "vrije" Nederland nog zo conservatief over "vreemdgaan" gedacht wordt?

Hele scheidingen uitvechten, je partner de laan uit sturen, ruziemaken, zelfs anderen die vreemdgaan de goot in willen zien belanden, wat bezielt jullie?

Zien jullie je partner als je "bezit" ofzo? Of zij jou? Lijkt me zwaar ongezond?

Wat is er nou mis mee als je ergens een leuke meid of gast tegenkomt, het klikt, je hebt het leuk, om dan gewoon een leuke nacht met elkaar te hebben? Wat is daar nou het probleem van? Je doet er niemand kwaad mee en je hebt het naar je zin.

Vind je dan je partner opeens minder leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar er zijn meer paarmaatjes op de wereld, met wie het ook leuk kan klikken.

Daar hoef je toch niet moeilijk over te doen? Toch geen ruzie om te gaan maken, en toch zeker niet je liefde voor de deur uit te schoppen? Wat voor liefde is het dan eigenlijk?

We zijn allemaal mensen en hebben allemaal wel es dat we iemand tegenkomen met wie het klikt. Nou, prima, beetje zoenen, als het goed klikt samen naar bed. Lekker toch?

Snap werkelijk waar niet dat mensen juist in Nederland nog zo bekrompen kunnen denken over een slippertje, over "vreemdgaan"... :N
In theorie heb je gelijk, maar: jealousy is a bitch. Dat, en het gaat vaak niet om het vreemdgaan zelf, maar beschamen van het vertrouwen en respect naar je partner toe.
pi_146527253
Het heeft voor mij niks met jaloezie te maken, maar als je in een relatie zit dan blijf je elkaar trouw. Wil je rondneuken dan blijf je maar single.
pi_146527351
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogmaals; hoe kan ze nou een mening hebben over iets dat ze niet weet?
Dit is natuurlijk een drogreden van de bovenste plank. Je kan best inschatten hoe ze erover zou denken als ze erachter zou komen.
pi_146527411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Het heeft voor mij niks met jaloezie te maken, maar als je in een relatie zit dan blijf je elkaar trouw. Wil je rondneuken dan blijf je maar single.
Dat is een aspect, maar jaloezie is wel degelijk een tweede. De reden dat sommige mensen een open relatie aangaan is omdat ze die gevoelens van jaloezie niet hebben. Bovendien, als je vriendin vreemdgaat met een gozer, dan wil je die gozer waarschijnlijk op zijn bek slaan, compleet irrationeel als dat is want hij zit niet fout. En je zal ze misschien samen in je hoofd seks zien hebben, dat beeld. Zonder jaloezie zou het puur om de vertrouwensbreuk gaan, maar dat is niet zo.
pi_146527443
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:28 schreef haan33 het volgende:

[..]

[..]

[..]

dit zijn echt typische antwoorden van mensen die hun hele leven maagd blijven :')
haha

je hebt wel gelijk dushi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')