abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146522428
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:59 schreef Inspireme het volgende:
Appels en peren.
Scheten en sex zijn niet hetzelfde. Tenzij jij van het scheten in andermans mond bent.
Ondanks dat ik zijn denkwijze niet helemaal volg, slaat deze post nergens op.

Het gaat erom dat je niet alles tegen je geliefde zegt , dat was zijn punt.
pi_146522429
Er zijn -in bepaalde culturen (vooral die waar jij nu bent)- onbesproken regels...
...die onbesproken blijven omdat ze als vanzelfsprekend worden geacht
en jij denkt dát (die vanzelfsprekendheid) te kunnen gebruiken als excuus om haar te bedriegen ? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:01:14 ]
pi_146522433
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij snapt serieus niet dat iemand niet graag heeft dat een ander met zijn vriendin heeft lopen neuken?
Wat is dat voor iets "niet graag hebben dat"?

Ik zou het niet tof vinden als zij aan de heroine zou gaan. Niet tof vinden als zij baby'tjes doodt. Niet tof vinden als ze haar ouders de deur uitschopt. Maar verder? Ik heb vertrouwen in haar en in haar keuzes. We zijn beide volwassen mensen. Met elk hun eigen voorkeuren en bezigheden. Niks mis mee, lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146522438
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ondanks dat ik zijn denkwijze niet helemaal volg, slaat deze post nergens op.

Het gaat erom dat je niet alles tegen je geliefde zegt , dat was zijn punt.
Dat is mijn punt ook?
pi_146522441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef LelijKnap het volgende:
Er zijn -in bepaalde culturen (vooral die waar jij nu bent)- onbesproken regels...
en jij denkt dát (die vanzelfsprekendheid) te kunnen gebruiken als excuus om haar te bedriegen ? :')
Zijn post kun je samenvatten met: ik wil kunnen genieten van seks met meerdere vrouwen, en zolang mijn vrouw daar niet achter komt is er geen probleem.

Wat valt daar rationeel gezien tegen te zeggen? niets volgens mij.
pi_146522443
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Ja, die "vanzelfsprekendheid" van elkaar en elkaars lichaam dan wel keuzes claimen, dat volg ik gewoon niet? Waarom? Je bent allebei een mens, hebt allebei wel eens dat je iemand tegenkomt, die leuk is, waar het mee klikt. Prima, is toch niet erg?
Dan zou je het toch gewoon kunnen bespreken... als het gewoon menselijk en normaal is...
niet erg? Waarom vermijden?

Het maakt niet uit of je gelijkt heb of niet...het gaat erom dat zij het niet met je eens kan zijn; je neemt haar eventuele (waarschijnlijke) mening/overtuiging niet serieus.
pi_146522448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:00 schreef LelijKnap het volgende:
Grappig dat je het zegt. Juist in deze cultuur is mijn gedrag echt niet raar ofzo. Het gebeurt zoveel. En waarom ook niet? Je liefde voor je partner verandert er toch niet door? Waarom zou je "haar aan de kant zetten", "het uitmaken", daar schiet toch niemand iets mee op?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146522449
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets "niet graag hebben dat"?

Ik zou het niet tof vinden als zij aan de heroine zou gaan. Niet tof vinden als zij baby'tjes doodt. Niet tof vinden als ze haar ouders de deur uitschopt. Maar verder? Ik heb vertrouwen in haar en in haar keuzes. We zijn beide volwassen mensen. Met elk hun eigen voorkeuren en bezigheden. Niks mis mee, lijkt me.
Nou zo lastig is dat dan toch niet?

Jij legt de grens bij het gebruiken van heroine en het doden van een baby en andere mensen bij vreemdgaan.
pi_146522450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan zou je het toch gewoon kunnen bespreken... als het gewoon menselijk en normaal is...

Het maakt niet uit of je gelijkt heb of niet...het gaat erom dat zij het niet met je eens kan zijn; je neemt haar eventuele (waarschijnlijke) mening/overtuiging niet serieus.
Dit
pi_146522452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik weet dat zij van mij houdt en mij niet kwijt wil. Waarom zou ik dat veroorzaken? Waarom zou ik haar daarmee pijn doen? Daar is toch niemand mee geholpen?

pi_146522455
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt. Juist in deze cultuur is mijn gedrag echt niet raar ofzo. Het gebeurt zoveel. En waarom ook niet? Je liefde voor je partner verandert er toch niet door? Waarom zou je "haar aan de kant zetten", "het uitmaken", daar schiet toch niemand iets mee op?
Waarom ga je er vanuit dat je vriendin niet vreemd zal gaan?
pi_146522465
quote:
Ligt eraan wat je wil bereiken met dat ''opschieten''. Ik deel liever mijn tijd/liefde met iemand waartegenover ik eerlijk kan zijn, in mening en gedrag.
pi_146522467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nou zo lastig is dat dan toch niet?

Jij legt de grens bij het gebruiken van heroine en het doden van een baby en andere mensen bij vreemdgaan.
Ja, en dat laatste snap ik niet.

Je hebt mensen die nog bekrompener zijn en die het uitmaken als partner weet ik het, een keertje niet belt, of witte sokken draagt of weet ik veel wat voor nonsens. Maar waarom je als je van elkaar houdt elkaar zou moeten beperken, dat snap ik gewoon niet.

pi_146522471
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik weet dat zij van mij houdt en mij niet kwijt wil. Waarom zou ik dat veroorzaken? Waarom zou ik haar daarmee pijn doen? Daar is toch niemand mee geholpen?
Ze houd niet van jou want ze heeft geen kennis van wie jij bent.
pi_146522476
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat laatste snap ik niet.

Je hebt mensen die nog bekrompener zijn en die het uitmaken als partner weet ik het, een keertje niet belt, of witte sokken draagt of weet ik veel wat voor nonsens. Maar waarom je als je van elkaar houdt elkaar zou moeten beperken, dat snap ik gewoon niet.
Dus je snapt niet dat mensen eerder ergens een grens trekken dan jij?

Zowel cognitief als affectief niet?
pi_146522480
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:04 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat je vriendin niet vreemd zal gaan?
Omdat ik haar en haar sociale omgeving ken.

Dat is voor mensen van buitenaf moeilijk voor te stellen, maar hoeveel vrouwen ken jij die naar een meisjesschool geweest zijn? :)

Maar zelfs als ze het zou doen, dan gun ik het haar. Ik vertrouw op haar keuzes. Ze is volwassen genoeg dat zelf te bepalen, heeft ze zeker mij niet voor nodig. En het haar verbieden zou natuurlijk enorm hypocriet zijn.

pi_146522487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus je snapt niet dat mensen eerder ergens een grens trekken dan jij?

Zowel cognitief als affectief niet?
Ik begrijp niet dat men niet inziet hoeveel praktische consequenties en shit ze opentrekken. Zo enorm veel scheidingen. Die gewoon voorkomen kunnen worden in veel gevallen door niet zo moeilijk te doen over de menselijke (en met name maar niet alleen mannelijke) geest.

pi_146522491
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat men niet inziet hoeveel praktische consequenties en shit ze opentrekken. Zo enorm veel scheidingen. Die gewoon voorkomen kunnen worden in veel gevallen door niet zo moeilijk te doen over de menselijke (en met name maar niet alleen mannelijke) geest.
Je reageert naast de kwestie en dat laatste is achterhaald.
pi_146522493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze houd niet van jou want ze heeft geen kennis van wie jij bent.
Oh ik denk dat ze genoeg vermoedens heeft. Maar ze vraagt er nooit naar.

pi_146522494
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:08 schreef El_Matador het volgende:
Nogmaals; haar mening (en daarbij behorende emoties) boeien jou dus geen flikker. Je neemt ze iig niet serieus..?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:09:59 ]
pi_146522501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:09 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom stel je haar niet voor aan mij>

[..]

Nogmaals; haar mening (en daarbij behorende emoties) boeien jou dus geen flikker. Je neemt ze iig niet serieus..?
Nogmaals; hoe kan ze nou een mening hebben over iets dat ze niet weet?

pi_146522509
Dat je het geheim houdt geeft ook wel aan hoe je er eigenlijk over denkt.
pi_146522512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:55 schreef deadprez het volgende:
Wel een beetje denigrerend om over "je scharrel" te spreken.
Waarom? We appen elkaar voor een date, hebben het gezellig en dan na een tijdje weer zo. Niks mis mee, toch?

pi_146522517
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:
Nogmaals; hoe kan ze nou een mening hebben over iets dat ze niet weet?
Haar mening over wat een relatie in haar ogen is of moet zijn, over monogamie, over liefde, over de menselijke natuur, etc...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 03:13:37 ]
pi_146522519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat je het geheim houdt geeft ook wel aan hoe je er eigenlijk over denkt.
Nee, ik heb uitgelegd waarom ik er niet over praat. Zij vraagt er niet naar. Is dat "geheim houden"? Mwah. Er zijn ergere dingen, lijkt me.

pi_146522522
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? We appen elkaar voor een date, hebben het gezellig en dan na een tijdje weer zo. Niks mis mee, toch?
Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.

Die hebben alleen morele bezwaren, waar jij je duidelijk niets van aantrekt.
pi_146522526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haar mening over wat een relatie in haar ogen is of moet zijn, over monogamie, over liefde, over de menselijke natuur, etc...
Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?

Liefde verandert hier niet door. :)

pi_146522527
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik heb uitgelegd waarom ik er niet over praat. Zij vraagt er niet naar. Is dat "geheim houden"? Mwah. Er zijn ergere dingen, lijkt me.
Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.
pi_146522528
Godsamme, je zou maar in een relatie eindigen met een peuterverkrachtende pedo die zichzelf voorhoudt dat het oké is in een relatie te blijven met iemand die er geen weet van heeft OMDAT die er geen weet van heeft _O-
pi_146522529
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeker niet, eigenlijk leef jij het leven dat vrijwel iedere man maar ook vrouw zou willen leven.

Die hebben alleen morele bezwaren, waar jij je duidelijk niets van aantrekt.
Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.

pi_146522532
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haar mening is ook dat God de wereld geschapen is, denk ik ook anders over. Ga ik toch ook niet moeilijk over doen?

Liefde verandert hier niet door. :)
Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?
pi_146522533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen maar het lijkt me ook niet dat je vriendin vaak vraagt of je ook andere meiden neukt.
Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen. :)

pi_146522537
Maar is het je vriedin of niet?
pi_146522539
quote:

Liefde verandert hier niet door.
Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?
pi_146522541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zou je echt kapot zijn als ze een einde aan de relatie maakt?
Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.

pi_146522542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit wordt steeds mooier lol. Toevallig de christelijke God?
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.

pi_146522544
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat doet ze inderdaad niet. We hebben het eigenlijk altijd hartstikke leuk samen. :)
Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.
pi_146522547
quote:

[..]

Ik zie moraliteit in andere dingen. Ik kwets haar niet, omdat ze het niet weet.
Hehe
pi_146522550
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Kun je überhaupt wel echt spreken van een relatie. Of is het gewoon een meid waar je af en toe mee afspreekt en die je een keer neukt. Ik heb niet het idee dat jullie onder hetzelfde dak bivakkeren iig.
We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.

pi_146522554
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik met haar mijn leven samen kan zijn. Ik zou het wel erg vinden, maar ik zou haar een leven met een ander ook heel hard gunnen. Ik houd van haar, daarom juist.
Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn? wil je kinderen?

En als je kinderen zou hebben, hoe zou je dan denken over vreemdgaan?
pi_146522555
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Ja, 95% hier is katholiek, dus dat is vrijwel onontkoombaar.
Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.
pi_146522563
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben een heel warme en goeie band. Het is echt een heel bijzonder meisje. Nee, we wonen niet samen, zij woont bij haar moeder en ik alleen.
klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatie
  dinsdag 11 november 2014 @ 03:20:17 #143
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146522564
quote:

[..]

In mijn geval is het vertrouwen weg.. een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Noodzakelijk om uberhaupt een relatie met iemand aan te gaan. Die vertrouwensband moet er gewoon zijn. Blind.. te allen tijde.

Natuurlijk is de liefde niet opeens over, maar ze zou me op dat moment zo kwaad maken, me zo ontzettend kwetsen. Denk ik, want ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146522567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen: zou je het erg vinden om weer single te zijn?
Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.
quote:
wil je kinderen?
Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.

quote:
En als je kinderen zou hebben, hoe zou je dan denken over vreemdgaan?
Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.

pi_146522569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus je weet gewoon dat ze met 99% zekerheid een monogame relatie wil en verwacht.
Ik denk dat ze het leven zo ziet ja. Ik zie dat duidelijk anders.

pi_146522572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

klinkt om de een of andere reden meer als een hele goede vriendin waar je af en toe iets meer mee doet dan een echte relatie
Ja, en toch hebben we een relatie. Klopt, het is heel vaag. Ook niet dat ik dit eerder heb meegemaakt ofzo.

pi_146522573
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou haar missen, maar heb het zelf al 2 keer uitgemaakt. Toch is het erg leuk met d'r dus zochten we elkaar weer op.

[..]

Zeker, maar ik twijfel dus of ik dat met haar wil.

[..]

Ik weet niet of ik de behoefte dan nog zou hebben. Mijn aandacht zou primair naar mijn kind(eren) gaan.
Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.
pi_146522577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent toch al dik in de 20? de tijd dringt.
Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.

pi_146522579
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dik in de 20? Ik ben 35, zij is 37. Voor haar dringt het zeker. Ik zie het wel voor de komende 3-5 jaar.
Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
pi_146522581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 03:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jezus 35, jij bent zo een die er geen probleem in ziet om op 50 jarige leeftijd nog papa te worden?
Dat is niet mijn plan. Binnen 3-5 jaar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')