die verwarming en buis zijn inmiddels weggehaaldquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef popvette het volgende:
[..]
Kijkend naar de eerste foto van de lege kamer moet ik zeggen dat ik ze liever niet onderlangs zou hebben. Kun je namelijk geen kast meer tegen de muur zetten...
De vloer is van granito.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Zonde dat je de oude wc hebt laten staan, of had dit een bijzondere reden?
Your welcomequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:20 schreef Renesite het volgende:
Reminds me. Van 't weekend de tegels in de tuin ff aanpakken.
Geen idee hoe groot die VVE is en hoeveel invloed je daar hebt.quote:
Iemand of mensen overtuigen is mijn grootste kracht vertelde een collega me laatstquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot die VVE is en hoeveel invloed je daar hebt.
De regelgeving wordt alleen maar strenger. Nu mag je ze waarschijnlijk zelf nog verwijderen binnen een paar jaar moeten er mannen met witte pakken aan te pas komen en dat is heel duur.
Bij het verwijderen de bende lekker nat houden met de tuinslang en stoppen als je de platen niet heel kunt houden.
Kun je ze via de VVE niet laten verwijderen ? Als dit nog bij jou op het balkon zit dan zou dat bij anderen net zo zijn.quote:
Ja, ik heb net een mail gestuurd. Komt vast goed, zijn prima mensen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je ze via de VVE niet laten verwijderen ? Als dit nog bij jou op het balkon zit dan zou dat bij anderen net zo zijn.
Ik wil het schoonmaken, ziet er toch niet uit zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef Gieliovd het volgende:
Zo niet zou ik ze persoonlijk lekker laten zitten. Lekker dik in de verf zetten desnoods.
Zolang je eraf blijft is er niets mis mee.
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:59 schreef Duufje het volgende:
tof hoe je dat voor elkaar krijgt. En ik ben fan van jouw topics
ik wou dat ik zo lang aan een project kon werken waar niemand anders aan zou beginnen. Je maakt mooie dingen.
Ghe, die gebruiken we tijdens het rollenspel uiteraardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef Marthinezruit het volgende:
Late reactie! Maar volger meld zich, moest alleen even bijlezen haha!
Gezellige woonkamer! Vroeg me trouwens wel af wat die mooie blonde pruik?! bij het opklapbare bed...
Vermoede al zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ghe, die gebruiken we tijdens het rollenspel uiteraard
Nee, de manier hoe het is bevestigd is waardeloos en kan voor lekkage zorgen. Daar moet een geheel nieuwe oplossing voor komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:17 schreef esox83 het volgende:
Als je dat asbest eraf schroeft is er helemaal niks aan de hand toch?, en dan vervangen voor trespa
Ik denk dat ze bedoelt dat het frame waardeloos is bevestigd aan het dak, wat voor lekkage kan zorgen.quote:
Dat is precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:57 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat het frame waardeloos is bevestigd aan het dak, wat voor lekkage kan zorgen.
Hoe hebben jullie dat schilderij/die poster van de kat met bril gedaan? Op a4'tjes uitgeprint of zo?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:48 schreef Saisai het volgende:
Vandaag (eindelijk!) de computer van mijn vriend verhuist naar het voormalige klushok.
Ik had al een begin gemaakt aan de tv meubel. Hij is nog niet helemaal af, maar we kunnen het al wel gebruiken. Er komt nog een mooie dikke plank op, het liefst een schaaldeel.
Even een terugblik van de kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, wat moet hier nog gebeuren:
* een mooie grote eetkamertafel kopen
* de tv meubel afmaken
* de booglamp een nieuwe plaats geven
* andere salontafel denk ik
* lamp maken voor boven de tafel
Ja, lekker gemakkelijkquote:Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie dat schilderij/die poster van de kat met bril gedaan? Op a4'tjes uitgeprint of zo?
Nou, heel gemakkelijk, kijk zo!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Oke, ik zie dit topic nu pas en heb meteen alles teruggelezen. Wat ontzettend tof!
Zijn er nog vorderingen TS?
En hoe heb je de lampjes gemaakt?
Wij gaan in november ook een betonnen blad maken. Vind het een beeeeetje spannend, maar denk ook dat het wel goed komt.
Tof, txs. Die gaan op het lijstjequote:Op woensdag 8 juli 2015 11:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou, heel gemakkelijk, kijk zo!
Betonnen blad maken vond ik best moeilijk, zorg dat je goede gereedschappen gebruikt.
Er zijn alleen kleine vorderingen die het fotograferen niet echt waard zijn. Ik zal strakjes een foto maken van het dakterras, die ziet er een stuk beter uit.
Extra pootjes inderdaad. Nu weet ik niet welke keuken je gaat kopen, maar als je voor ikea gaat lijkt het verstandig om het én aan de wand te hangen én ook pootjes (aan de voorkant) te gebruiken. Zo weet je zeker dat het goed gaat. Uiteraard hangt ook mijn keuken netjes aan de muur met dikke bouten. Mijn vriend, die behoorlijk zwaar is kan zonder problemen op het aanrecht staan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof, txs. Die gaan op het lijstje
En dat blad, tjah.. ik vind het best eng. Hebben ook nog overwogen om het ondersteboven te gieten, maar daarna verplaatsen is gruwelijk zwaar.
Jij hebt je kastjes extra pootjes gegeven, toch? En verder? Geen houten balkje langs de muur ofzo om het blad op te laten rusten?
Een Bruynzeel. Eén deel van 210 cm,1 deel van 20 cm en een deel van 90 cm. (zie mijn topic voor de indeling).quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Extra pootjes inderdaad. Nu weet ik niet welke keuken je gaat kopen, maar als je voor ikea gaat lijkt het verstandig om het én aan de wand te hangen én ook pootjes (aan de voorkant) te gebruiken. Zo weet je zeker dat het goed gaat. Uiteraard hangt ook mijn keuken netjes aan de muur met dikke bouten. Mijn vriend, die behoorlijk zwaar is kan zonder problemen op het aanrecht staan.
Ondersteboven gieten is het mooiste, maar beton is erg broos en breekt helaas snel. Ondersteboven gieten is daarom alleen geschikt voor kleine oppervlakten. Wij wilden het aanrecht uit één stuk, dus was dit de enige optie. Nu maar hopen dat de aanstaande kopers van betonnen aanrechtbladen houden
Ik heb alleen een balk aan de muur gemaakt om aan langs te kunnen schrapen met een balk, om het beton waterpas te krijgen. Echter kwam ik er al snel achter dat dit toch beter ging met een spatel.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef Saisai het volgende:
Je hebt me wel weer 'aan' gezet, ik heb net de vloer in de keuken opnieuw gelegd
Wel toch? Op de foto van de 'dit is niet genoeg beton'-momentjes is duidelijk bewapening te zien. Punt is natuurlijk wel dat het loodzwaar is en dat je zwakke punten houdt, zolang de uitsparing voor de spoelbak en kookplaat. Daar kun je met betonijzer wel wat aan doen, maar je neemt toch een risico.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:51 schreef Puala het volgende:
Pics![]()
Maar heb je in je aanrechtblad dan helemaal niets van bewapening verwerkt? Want als je dat doet dan kan je toch prima zo'n blad optillen?
Jawel, maar dat is helaas niet genoeg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:51 schreef Puala het volgende:
Pics![]()
Maar heb je in je aanrechtblad dan helemaal niets van bewapening verwerkt? Want als je dat doet dan kan je toch prima zo'n blad optillen?
Hmm. Dus eigenlijk moet je het zien als een gipsplaat. Dat is met de juiste technieken ook te doen.. Maar word wel complex inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Wel toch? Op de foto van de 'dit is niet genoeg beton'-momentjes is duidelijk bewapening te zien. Punt is natuurlijk wel dat het loodzwaar is en dat je zwakke punten houdt, zolang de uitsparing voor de spoelbak en kookplaat. Daar kun je met betonijzer wel wat aan doen, maar je neemt toch een risico.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is helaas niet genoeg.
Hangt er vanaf. Het zwakste punt is het vlak naar zijkant en weer vlak. Als je dan zo lang mogelijk de bekisting er om kan laten en zo beheerst mogelijk kan kantelen kan het prima gaan. Als je hem vlak houd en gaat tillen breekt het sowieso. Je zal met de bekisting er om heen naar de zijkant moeten, dan is het stabiel genoeg om te kunnen tillen en dan in 1 beweging naar vlak. Dan gaat het prima. Mits sterke kerelsquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:13 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat het omdraaien precair blijft...Die plaat zou dan helemaal niet mogen veren. Als het beton een beetje moet doorhangen, heb je zo een scheur of breuk. Ik zeg niet dat het niet kan hoor (ik zie genoeg betonnenbladmakers het wel doen), maar het lijkt me doodeng.
Gaat goed, is af. Ik heb stiekem het volgende project al gevondenquote:
Nooh zo lang klussen en doen en dan verhuizen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gaat goed, is af. Ik heb stiekem het volgende project al gevonden![]()
Maar.. ik ben koos werkloos en dat is wat lastig als je een huis wilt kopen. Dus hopen dat ik snel werk krijg, iemand anders het huis niet wegkaapt en we het alsnog kunnen kopen. Fingers crossed dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nooh zo lang klussen en doen en dan verhuizen?
Ja, we hebben het niet alleen gekocht om in te wonen, maar ook als investering. Ik durf best te zeggen dat we een goede investering gedaan hebben. Maar toch is het verstandig om te wachten totdat we met de VVE de buiten- en binnenkant aan hebben gepakt voordat we het te koop gaan zetten. Ik zit zelf in de technische commissie van de VVE en heb de kleuren/ materialen mogen kiezen. Het wordt wel echt heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ik heb hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, we hebben het niet alleen gekocht om in te wonen, maar ook als investering. Ik durf best te zeggen dat we een goede investering gedaan hebben. Maar toch is het verstandig om te wachten totdat we met de VVE de buiten- en binnenkant aan hebben gepakt voordat we het te koop gaan zetten. Ik zit zelf in de technische commissie van de VVE en heb de kleuren/ materialen mogen kiezen. Het wordt wel echt heel mooi
Mijn tijdelijke contract liep af, dus het was niet echt een verassing. Wel balen dat dit net gebeurt in een reorganisatie waar geen externen mogen worden aangenomen, maar ja, niets aan te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaanMaar ik ben toch wel van plan om er zelf iets langer te blijven wonen. Vervelend trouwens dat je je baan kwijt bent. Hopelijk vind je snel wat nieuws.
Ik ben benieuwd
Het zijn nep Charles Eames "DAW" stoelen. Omdat het patent is verlopen mogen ze nu legaal worden nagemaakt dus zijn ze veel te koop. Zoek er eens op. Voor 60 euro kun je ze wel vinden in verschillende kleuren. Die van mij heb ik via marktplaats, nieuw.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:24 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Mooi hoor!! Waar komen die leuke stoelen vandaan??
'Gezegdes' van de Gamma kleurlijn. De verf die we gebruikt hebben is Flexa Supermatte muurverf. De één ziet grijs-blauw, de ander grijs-groen. Dat maakt het een mooie kleur vind ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:56 schreef R2R het volgende:
Sorry als het al eens gevraagd is, maar welke kleur heb je op de muur achter de televisie en eettafel?
Ze kunnen elke witte verf mengen, ook grondverf bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef R2R het volgende:
Hmm ik wist niet dat je een Gamma kleur in een Flexapotje kon krijgen. Dat belemmerde me altijd om een Gamma kleur te kiezen.
De combinatie van de gebruikte kleuren en materialen in je woonkamer vind ik erg geslaagd.
ja hč, ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:39 schreef derLudolf het volgende:
Die lamp op de TV (het zou mij storen als ie niet midden op de kast zou staan), 2 poezen en die kleuren. Zie wel overeenkomsten
Thanks. Toch is mijn keuken eigenlijk vrij standaard, en érg goedkoop. Wel veel werkquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:54 schreef Puala het volgende:
Prettig sfeertje zeg.
Ik blijf je keuken echt ongelofelijk mooi vinden
Ik vind gewoon die witte tegeltjes met dat voegwerk echt gaaf. Heel simpel, heel klassiek. Maar de sfeer die het geeft heel gaafquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks. Toch is mijn keuken eigenlijk vrij standaard, en érg goedkoop. Wel veel werk
Thanks!quote:
Waarom zou dit niet kunnen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind gewoon die witte tegeltjes met dat voegwerk echt gaaf. Heel simpel, heel klassiek. Maar de sfeer die het geeft heel gaaf![]()
Ik zou willen dat t met mijn keuken straks ook zou kunnen
Eilandkeuken met kastenwandquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Waarom zou dit niet kunnen?
Ik weet nu wat de valkuilen zijn!quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef derLudolf het volgende:
Nalv dat topic van vandaag es even bekeken hoe jij je aanrechtblad hebt gestort. Dat je het nog aan iemand anders aan durft te raden
Nog updates trouwens?
nope, dat kan niet want dat is zwart.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Molo het volgende:
Plastic wel aan de droge kant van de wand mag ik hopen?
Dit .... Fijn sfeertje. Alles mooi op elkaar afgestemdquote:
Thanks! Ik wil je best helpen hoor als je dat leuk vindt, interieur is écht een hobby van mequote:Op maandag 15 februari 2016 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit .... Fijn sfeertje. Alles mooi op elkaar afgestemd
Iets wat ik zelf niet zo voor elkaar krijg in mijn eigen huis.
Ben je in te huren, ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil je best helpen hoor als je dat leuk vindt, interieur is écht een hobby van me
Jah, maar er gaat wel weer nieuwe tegenaan, maar het kan gelukkig dus wel aan de achterkantquote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Molo het volgende:
Dus eigenlijk ga je het gewoon ont-Gerda-en?
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jah, maar er gaat wel weer nieuwe tegenaan, maar het kan gelukkig dus wel aan de achterkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |