* cv-leiding omleggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:48 schreef Saisai het volgende:
Vandaag (eindelijk!) de computer van mijn vriend verhuist naar het voormalige klushok.
Ik had al een begin gemaakt aan de tv meubel. Hij is nog niet helemaal af, maar we kunnen het al wel gebruiken. Er komt nog een mooie dikke plank op, het liefst een schaaldeel.
Even een terugblik van de kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, wat moet hier nog gebeuren:
* een mooie grote eetkamertafel kopen
* de tv meubel afmaken
* de booglamp een nieuwe plaats geven
* andere salontafel denk ik
Ja, niet echt mooi he. Is in het hele huis zo. Ik irriteerde me er eerst aan, maar zie het nu niet meer zo.quote:
Ik zag het gelijk. Had ook prima onderlangs gekund.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, niet echt mooi he. Is in het hele huis zo. Ik irriteerde me er eerst aan, maar zie het nu niet meer zo.
Zoals je ziet ging het oorspronkelijk de hele kamer door
Ja, eens. Moet eerlijk zeggen dat dit voor mij geen prio heeft. Het verven ervan wel, want ze zijn nog soort van nicotine beige.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:52 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik zag het gelijk. Had ook prima onderlangs gekund.
rokersquote:Op zondag 22 februari 2015 20:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, eens. Moet eerlijk zeggen dat dit voor mij geen prio heeft. Het verven ervan wel, want ze zijn nog soort van nicotine beige.
En wat vind jij, ronde of rechthoekige eetkamertafel?quote:Op zondag 22 februari 2015 20:54 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
rokersVerder is het wel mooi geworden.
Rechthoekig.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
En wat vind jij, ronde of rechthoekige eetkamertafel?
Jij ziet handelquote:Op zondag 22 februari 2015 20:52 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Koofje is ook niet je van het. Gewoon omleggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:16 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jij ziet handel
Anders een koofje misschien?
Gewoon handel dusquote:Op zondag 22 februari 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Koofje is ook niet je van het. Gewoon omleggen.
Nee, dan zit het voor het ventilatierooster, das niet handig.quote:Op zondag 22 februari 2015 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou gordijnen vanaf plafondhoogte doen, dan zie je die lelijke pijpen een stuk minder.
Geen mening over de tafel, ik heb geen goed zich op dat soort dingen
Precies, eigenlijk hebben we gewoon mazzelquote:Op zondag 22 februari 2015 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ach Saisai, ik heb ook een buizenparade. Bij de ene slaapkamer laag, de andere hoog. Beetje meeverven en geen haan die ernaar kraait. Plus je krijgt er ook nog enigszins warmte van. Zie het als een extra radiator
Fuck yeahquote:Op zondag 22 februari 2015 21:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk hebben we gewoon mazzel
Kijkend naar de eerste foto van de lege kamer moet ik zeggen dat ik ze liever niet onderlangs zou hebben. Kun je namelijk geen kast meer tegen de muur zetten...quote:Op zondag 22 februari 2015 20:52 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |