Hangt er vanaf. Het zwakste punt is het vlak naar zijkant en weer vlak. Als je dan zo lang mogelijk de bekisting er om kan laten en zo beheerst mogelijk kan kantelen kan het prima gaan. Als je hem vlak houd en gaat tillen breekt het sowieso. Je zal met de bekisting er om heen naar de zijkant moeten, dan is het stabiel genoeg om te kunnen tillen en dan in 1 beweging naar vlak. Dan gaat het prima. Mits sterke kerelsquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:13 schreef Tink89 het volgende:
Ik denk dat het omdraaien precair blijft...Die plaat zou dan helemaal niet mogen veren. Als het beton een beetje moet doorhangen, heb je zo een scheur of breuk. Ik zeg niet dat het niet kan hoor (ik zie genoeg betonnenbladmakers het wel doen), maar het lijkt me doodeng.
Gaat goed, is af. Ik heb stiekem het volgende project al gevondenquote:
Nooh zo lang klussen en doen en dan verhuizen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gaat goed, is af. Ik heb stiekem het volgende project al gevonden![]()
Maar.. ik ben koos werkloos en dat is wat lastig als je een huis wilt kopen. Dus hopen dat ik snel werk krijg, iemand anders het huis niet wegkaapt en we het alsnog kunnen kopen. Fingers crossed dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nooh zo lang klussen en doen en dan verhuizen?
Ja, we hebben het niet alleen gekocht om in te wonen, maar ook als investering. Ik durf best te zeggen dat we een goede investering gedaan hebben. Maar toch is het verstandig om te wachten totdat we met de VVE de buiten- en binnenkant aan hebben gepakt voordat we het te koop gaan zetten. Ik zit zelf in de technische commissie van de VVE en heb de kleuren/ materialen mogen kiezen. Het wordt wel echt heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ik heb hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, we hebben het niet alleen gekocht om in te wonen, maar ook als investering. Ik durf best te zeggen dat we een goede investering gedaan hebben. Maar toch is het verstandig om te wachten totdat we met de VVE de buiten- en binnenkant aan hebben gepakt voordat we het te koop gaan zetten. Ik zit zelf in de technische commissie van de VVE en heb de kleuren/ materialen mogen kiezen. Het wordt wel echt heel mooi
Mijn tijdelijke contract liep af, dus het was niet echt een verassing. Wel balen dat dit net gebeurt in een reorganisatie waar geen externen mogen worden aangenomen, maar ja, niets aan te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gedaanMaar ik ben toch wel van plan om er zelf iets langer te blijven wonen. Vervelend trouwens dat je je baan kwijt bent. Hopelijk vind je snel wat nieuws.
Ik ben benieuwd
Het zijn nep Charles Eames "DAW" stoelen. Omdat het patent is verlopen mogen ze nu legaal worden nagemaakt dus zijn ze veel te koop. Zoek er eens op. Voor 60 euro kun je ze wel vinden in verschillende kleuren. Die van mij heb ik via marktplaats, nieuw.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:24 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Mooi hoor!! Waar komen die leuke stoelen vandaan??
'Gezegdes' van de Gamma kleurlijn. De verf die we gebruikt hebben is Flexa Supermatte muurverf. De één ziet grijs-blauw, de ander grijs-groen. Dat maakt het een mooie kleur vind ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:56 schreef R2R het volgende:
Sorry als het al eens gevraagd is, maar welke kleur heb je op de muur achter de televisie en eettafel?
Ze kunnen elke witte verf mengen, ook grondverf bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef R2R het volgende:
Hmm ik wist niet dat je een Gamma kleur in een Flexapotje kon krijgen. Dat belemmerde me altijd om een Gamma kleur te kiezen.
De combinatie van de gebruikte kleuren en materialen in je woonkamer vind ik erg geslaagd.
ja hè, ik ook hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:39 schreef derLudolf het volgende:
Die lamp op de TV (het zou mij storen als ie niet midden op de kast zou staan), 2 poezen en die kleuren. Zie wel overeenkomsten
Thanks. Toch is mijn keuken eigenlijk vrij standaard, en érg goedkoop. Wel veel werkquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:54 schreef Puala het volgende:
Prettig sfeertje zeg.
Ik blijf je keuken echt ongelofelijk mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |