Ik vind gewoon die witte tegeltjes met dat voegwerk echt gaaf. Heel simpel, heel klassiek. Maar de sfeer die het geeft heel gaafquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks. Toch is mijn keuken eigenlijk vrij standaard, en érg goedkoop. Wel veel werk
Thanks!quote:
Waarom zou dit niet kunnen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind gewoon die witte tegeltjes met dat voegwerk echt gaaf. Heel simpel, heel klassiek. Maar de sfeer die het geeft heel gaaf![]()
Ik zou willen dat t met mijn keuken straks ook zou kunnen
Eilandkeuken met kastenwandquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Waarom zou dit niet kunnen?
Ik weet nu wat de valkuilen zijn!quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef derLudolf het volgende:
Nalv dat topic van vandaag es even bekeken hoe jij je aanrechtblad hebt gestort. Dat je het nog aan iemand anders aan durft te raden
Nog updates trouwens?
nope, dat kan niet want dat is zwart.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Molo het volgende:
Plastic wel aan de droge kant van de wand mag ik hopen?
Dit .... Fijn sfeertje. Alles mooi op elkaar afgestemdquote:
Thanks! Ik wil je best helpen hoor als je dat leuk vindt, interieur is écht een hobby van mequote:Op maandag 15 februari 2016 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit .... Fijn sfeertje. Alles mooi op elkaar afgestemd
Iets wat ik zelf niet zo voor elkaar krijg in mijn eigen huis.
Ben je in te huren, ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:33 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks! Ik wil je best helpen hoor als je dat leuk vindt, interieur is écht een hobby van me
Jah, maar er gaat wel weer nieuwe tegenaan, maar het kan gelukkig dus wel aan de achterkantquote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Molo het volgende:
Dus eigenlijk ga je het gewoon ont-Gerda-en?
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jah, maar er gaat wel weer nieuwe tegenaan, maar het kan gelukkig dus wel aan de achterkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |