die verwarming en buis zijn inmiddels weggehaaldquote:Op maandag 23 februari 2015 10:37 schreef popvette het volgende:
[..]
Kijkend naar de eerste foto van de lege kamer moet ik zeggen dat ik ze liever niet onderlangs zou hebben. Kun je namelijk geen kast meer tegen de muur zetten...
De vloer is van granito.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Zonde dat je de oude wc hebt laten staan, of had dit een bijzondere reden?
Your welcomequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:20 schreef Renesite het volgende:
Reminds me. Van 't weekend de tegels in de tuin ff aanpakken.
Geen idee hoe groot die VVE is en hoeveel invloed je daar hebt.quote:
Iemand of mensen overtuigen is mijn grootste kracht vertelde een collega me laatstquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:51 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot die VVE is en hoeveel invloed je daar hebt.
De regelgeving wordt alleen maar strenger. Nu mag je ze waarschijnlijk zelf nog verwijderen binnen een paar jaar moeten er mannen met witte pakken aan te pas komen en dat is heel duur.
Bij het verwijderen de bende lekker nat houden met de tuinslang en stoppen als je de platen niet heel kunt houden.
Kun je ze via de VVE niet laten verwijderen ? Als dit nog bij jou op het balkon zit dan zou dat bij anderen net zo zijn.quote:
Ja, ik heb net een mail gestuurd. Komt vast goed, zijn prima mensen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je ze via de VVE niet laten verwijderen ? Als dit nog bij jou op het balkon zit dan zou dat bij anderen net zo zijn.
Ik wil het schoonmaken, ziet er toch niet uit zo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:01 schreef Gieliovd het volgende:
Zo niet zou ik ze persoonlijk lekker laten zitten. Lekker dik in de verf zetten desnoods.
Zolang je eraf blijft is er niets mis mee.
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:59 schreef Duufje het volgende:
tof hoe je dat voor elkaar krijgt. En ik ben fan van jouw topics
ik wou dat ik zo lang aan een project kon werken waar niemand anders aan zou beginnen. Je maakt mooie dingen.
Ghe, die gebruiken we tijdens het rollenspel uiteraardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef Marthinezruit het volgende:
Late reactie! Maar volger meld zich, moest alleen even bijlezen haha!
Gezellige woonkamer! Vroeg me trouwens wel af wat die mooie blonde pruik?! bij het opklapbare bed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |