quote:TIJS VAN DEN BRINK HAAT AJAX
U dacht misschien, die Tijs van den Brink is een Christelijke jongen, dus die houdt van alle schepselen Gods. NOU MOOI NIET. De voormalige sidekick van Kneef - het duo werd dit jaar aan de kant gezet ten faveure van Eva Jinek - is namelijk een groot PSV fan en heeft derhalve een bloedhekel aan supporters van die ene club uit de hoofdstad. Het was dan ook vervelend wakker worden vandaag voor Tijssie, want zo net is bekend gemaakt dat Ziggo de nieuwe sponsor wordt van Ajax. En laat dat nu net de kabelaar zijn waar het EO-gezichtje een abonnement heeft lopen! Dat is schrikken natuurlijk voor Van den Brink, die zich derhalve afvraagt of hij in de toekomst nog wel naar zijn geliefde cluppie uit Eindhoven mag kijken. En had Ziggo de sponsordeal nou niet even kunnen overleggen met hem, ofzo? Dat bedoelt ie een beetje als grapje hopen we, al is Andries maatje zelden op humor te betrappen. En Tijs is niet de enige, overal in ons prachtige Nederlandje zijn mensen pisboos over het bericht en roepen ze hun abonnement vandaag nog te zullen opzeggen. Dat zal Ziggo leren, jongens.
Ik heb maar een Q10 set, wel bijna net zo hoog als ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze klinken gewoon goddelijk. Ik zou graag een extra setje willen.
Vb. RR 101 of een andere ls3/5a.
En natuurlijk de Cresta, 104ab of Carlton.
Ja joh is al bijna Sinterklaas. Ik ga dit weekend pepernoten maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag marsepein gekocht, het is november, nu mag het wel.
Ik ben lekker wezen shoppen met mama, geen marsepein gekocht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag marsepein gekocht, het is november, nu mag het wel.
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben lekker wezen shoppen met mama, geen marsepein gekocht.
2 paar nieuwe sokken en 3 nieuwe boxershorts.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.
Nee, die neemt ze gewoon mee, daar hoef je niet zelf bij te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 paar nieuwe sokken en 3 nieuwe boxershorts.
Hoe raad je het zo in 1 keer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die neemt ze gewoon mee, daar hoef je niet zelf bij te zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo in 1 keer?
.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
En 2 broeken, die ik uiteraard niet aan heb.
Ja, maar als mijn moeder bh's gaat kopen ben ik er weer meestal niet bij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uiteraard!
En bh's maar die heb jij niet nodig.
Ik wel bij mijn moeder, omdat we 1. naar dezelfde winkel gaan en 2. mijn vader zegt dat hij na bijna 40 jaar wel weet hoe dat er allemaal bij hangtquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar als mijn moeder bh's gaat kopen ben ik er weer meestal niet bij.
Hehe.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
mijn vader zegt dat hij na bijna 40 jaar wel weet hoe dat er allemaal bij hangt
Hij kreeg als antwoord: Dat gevoel herken ik wel.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kreeg als antwoord: Dat gevoel herken ik wel.
Ze zijn wel aan elkaar gewaagd, die oudjes van mij.
Ik stoor mij mateloos aan die kutreclame.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij hebben ze die vorige stem van de HoyHoy-luiaard doorgeschoven naar de Vueling-reclame, wat een apenaids.
Goede reden om nooit met die maatschappij te vliegen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik stoor mij mateloos aan die kutreclame.
Ja dat heb ik ook altijd geleerd, aangezien mijn school zo heette en dat elk jaar herhaald werd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
Er was trouwens ook nog een St. Maarten optocht met lampionnetjes.
Kon gelijk niet meer de normale route doorlopen, kutkinderen.
Dacht dat dat altijd de 11e was.
Dus jij zat op de St. Maarten school?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd geleerd, aangezien mijn school zo heette en dat elk jaar herhaald werd.
Nee, de Lampionquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij zat op de St. Maarten school?
Goh.
Dat verklaart ook waarom....quote:
Doe maar niet, dan kan ik namelijk ongestoord grapjes over je leeftijd maken indien die kans zich voordoet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom....
Ow nee....had mezelf voorgenomen om geen grapjes over je lengte meer te maken.
Ik kijk nu helaas geen tv, dit had ik erg graag willen zien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Tem het volgende:
Stinkfinger bij Giel en DWDD Saturday Night.
Ja? Broekje uit?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
Lekker naar oude- en dikke mannen kijken op RTL7.
Je moet blij zijn dat ze vanmorgen langs zijn geweest om je broek aan te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De thuishulp is er niet en in m'n ééntje lukt me dat niet.
Die steunkousen in je eentje uitdoen is ook een ramp.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
De thuishulp is er niet en in m'n ééntje lukt me dat niet.
Je hoort mij niet klagen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Tem het volgende:
Je moet blij zijn dat ze vanmorgen langs zijn geweest om je broek aan te doen.
Komt Harry dan langs met de vaseline?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen.
1 keer in de maand een happy-end included.
Niets mis met ons zorgstelsel.
Ligt eraan waar hij is, anders is het Helga, zo'n echte Oostenrijkse moeke.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt Harry dan langs met de vaseline?
Vuist vol vaseline.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hij is, anders is het Helga, zo'n echte Oostenrijkse moeke.
Oh dus hier zit je verstopt met je vunzige taal.quote:
Die andere sc is op zaterdag een gaycafé.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dus hier zit je verstopt met je vunzige taal.
Ik wil best je hetero maatje zijn hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die andere sc is op zaterdag een gaycafé.
Moet jij niet vanavond naar een of andere regenbooghut?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best je hetero maatje zijn hoor.
Hab kein lust dazu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet jij niet vanavond naar een of andere regenbooghut?
Nee niks, denk rustig saai avondje.quote:
Dan al?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Voorschrift komt trouwens ook naar de volgende NWS meet in 2018 heb ik net besloten.
Boven of onder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
*bekijkt agenda....ik moet dan wel mijn haar wassen
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niks, denk rustig saai avondje.
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Ik kon het ook niet weerstaan...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Buiten....weet je hoe koud het daar is??!!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Te rustig hier, mensen doen net alsof ze buiten zijn.
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
VS is gestopt met DM's sturen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
Jullie zijn nu aan het skypen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS is gestopt met DM's sturen.
Kusje op je topje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.quote:
Heel teder en lief inderdaad.quote:
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.
Speculaas houdt me warm natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Dus dat doet ie als ik er niet ben...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speculaas houdt me warm natuurlijk.
Dat is net zo groot als Uccie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.
Webschip noemt zo zijn pener.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zo groot als Uccie.
Ik voel me vereerd!quote:
Hij heeft ook zo z'n behoeften.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus dat doet ie als ik er niet ben...
Oh, was je gestruikeld over een stoeprand?quote:
Uccie Kroos, dames en heren!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, was je gestruikeld over een stoeprand?
Welke?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:01 schreef Tem het volgende:
Chantal mag ook wel bij mij blijven slapen.
quote:
Ik voel me iets levendiger dan dat.quote:
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel me iets levendiger dan dat.
Onze Seth is een insider joke.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Met je zonnebril smiley.
Alsof je heel gevat bezig bent met je iets te wijde anus.
Moet ik hem nou weer inkoppen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig zijn de rest van de grappen hier wel van hoog niveau.
Dat is een heel leuk setje!quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb maar een Q10 set, wel bijna net zo hoog als ik
Heb je zojuist gedaan.quote:
Doe ik morgen wel. Het is bijna 0u, de nachtzuster heeft hem allang toegedekt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je zojuist gedaan.
Misschien kun je hem nog even uitleggen aan Henktown, die snapt het vaak niet.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:58 schreef Webschip het volgende:
Vroeger had de zuster een veel leukere outfit dan tegenwoordig.
Terechtquote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
5 minuten keiharde stress hier.
Wat was er dan aan de hand?quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
trillend en zwetend boven mijn toetsenbord.quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders ik wel...quote:Op zondag 9 november 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
trillend en zwetend boven mijn toetsenbord.
Zeg dat wel. Dit ging bijna verkeerd.quote:Op zondag 9 november 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
trillend en zwetend boven mijn toetsenbord.
Owh, Specu vind Uc wel lief..quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit ging bijna verkeerd.
Trustequote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Whiskers in het topic. Die gaat altijd mannen hosselen en dat kan ik niet handelen.
Ik zoek mijn nachtzuster maar eens op.
Shock...horror...overigens heb ik uit betrouwbare bronnen, dat de leverancier een paar potten in voorraad heeft gekocht, dus mocht je heel erg omhoog zittenquote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Kon mijn honingleverancier niet meer bereiken.. STRESSS
quote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Shock...horror...overigens heb ik uit betrouwbare bronnen, dat de leverancier een paar potten in voorraad heeft gekocht, dus mocht je heel erg omhoog zitten
Honingquote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Kon mijn honingleverancier niet meer bereiken.. STRESSS
Je loopt achter...we zijn getrouwd en alles.quote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, Specu vind Uc wel lief..
*schattig*
Owhquote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je loopt achter...we zijn getrouwd en alles.
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zittenquote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Webschip het volgende:
En ik maar denken dat Speculaas een beetje op Kees lijkt.
Kees???quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zitten
quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees???
En ik kan me niet voorstellen dat Uccie en.. NEE
Misschien eerder bij Thijs van de EO.quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zitten
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?quote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Whiskers in het topic. Die gaat altijd mannen hosselen en dat kan ik niet handelen.
Ik zoek mijn nachtzuster maar eens op.
Goeie party was dat, niemand uitgenodigd enzo.quote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kingstown is een beetje een watje kennelijk.. Tsjaquote:Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?
Die ligt met trillende handen mobiel te fok!-en op zijn bejaardentelefoon.quote:Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.quote:Op zondag 9 november 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie party was dat, niemand uitgenodigd enzo.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.
Let op:quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou zeg.
Kees is wereldberoemd. In Nederland!
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou zeg.
Kees is wereldberoemd. In Nederland!
Google is your friend!quote:Op zondag 9 november 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Let op:
-----> N00B
Dus OF info OF erover ophouden
Ferquote:Op zondag 9 november 2014 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.
Is dat Limburg?quote:Op zondag 9 november 2014 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.
Die was goed nat ja.quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.
Denk het wel ja, ik herkende de peren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was goed nat ja.
Volgens mij had Marianne hem gemaakt.
Whisquote:
Nee, wel woonde ik officieel een tijdje op een paar kilometer van de Schotse grens vandaan.quote:
Best veel idd. En met kinderenquote:
Minimaal één.quote:
Leer mij EG kennenquote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine doet nooit vriendelijk tegen vrouwen.
Lief zijn!quote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel veel zelfsquote:Op zondag 9 november 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn zelfs FOK! baby's.
Maar dat weet jij natuurlijk allemaal weer niet met je slappe anus.
Gefokte baby's?quote:Op zondag 9 november 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn zelfs FOK! baby's.
Maar dat weet jij natuurlijk allemaal weer niet met je slappe anus.
Wat? Ik ken je toch al 5 jaar ofzo?quote:
Zo lang alweer?quote:Op zondag 9 november 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Ik ken je toch al 5 jaar ofzo?
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.quote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou daarom.. Voortplantende Fok!-ersquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.
Wel.quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.
Welnee, die vindt zichzelf geilquote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voorschrift is wel bedrijfsgoddelijk hoor.
Tegen lelijkheid is geen kruid gewassen idd. Maar sommigen kunnen mooi van lelijkheid zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat hij daar iets aan kan doen overigens
Nope. Foto'squote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb je hem irl wel eens gezien dan?
Nou ja, hij schijnt wel een CLA te rijden.quote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, die vindt zichzelf geil
Geen idee wat het is en het kan me niet schelen ookquote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ja, hij schijnt wel een CLA te rijden.
Een mooie auto.quote:Op zondag 9 november 2014 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat het is en het kan me niet schelen ook
"Wat maakt het uit??quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mooie auto.
Ik stelde me voor dat hij uitziet als Luka Rocco.
VS is gewoon in mijn hoofd net zo goddelijk als die plaatjes die hij post.quote:Op zondag 9 november 2014 00:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mooie auto.
Ik stelde me voor dat hij uitziet als Luka Rocco.
Je kent hem nietquote:Op zondag 9 november 2014 00:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
VS is gewoon in mijn hoofd net zo goddelijk als die plaatjes die hij post.
Laat me maar gewoon in die waanquote:
Wat jij wilquote:
Ja en?quote:Op zondag 9 november 2014 00:39 schreef Webschip het volgende:
Ik dacht dat je VS altijd wel leuk vond, Whiskers.
En het is eigenlijk niet waar ook. Niks tegenquote:
Ja, ik!quote:
Als ik op iemand kan rekenen (al zijn we het nooit eens)quote:
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik op iemand kan rekenen (al zijn we het nooit eens)
En toen werd het stil jaquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Die momenten koesteren we gewoon.quote:
Ja, laten we die hier ook even gaan voeren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
Doe jij mee aan Zwarte Pieten -discussie, Whiskers?
Hij is lelijk. Is gewoon zo.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschrift is gewoon een hete boy met een razende pener.
Nee. En hier ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
Doe jij mee aan Zwarte Pieten -discussie, Whiskers?
Hier is iedereen bloedmooi en zo niet, dan toch.quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is lelijk. Is gewoon zo.
Ben ik ook wellicht
Echt,he, ik zie NOOIT eens iets positiefs je mond verlaten....quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we die hier ook even gaan voeren.
Jezustering zeg.
Dat mag toch?quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we die hier ook even gaan voeren.
Jezustering zeg.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt,he, ik zie NOOIT eens iets positiefs je mond verlaten....
Iedereen is hier een hete boy met een razende pener.quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier is iedereen bloedmooi en zo niet, dan toch.
Had ik maar een hete boi met een razende pener..quote:Op zondag 9 november 2014 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen is hier een hete boy met een razende pener.
Vooral Whiskas.
Moet je VS een DM sturen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik maar een hete boi met een razende pener..
Homo meets hetrro> Nahquote:
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.quote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bij Sint denk ik ook aan Speculaas!
Suikershotje voor het slapen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.
Marsepein vind ik altijd ongelofelijk vies.quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.
quote:
Ik zie een match!quote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Marsepein vind ik altijd ongelofelijk vies.
Ook hier zijn we het niet eens.quote:
Nee een Engelse luizenpoot.quote:Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bedoel je hier mee een voetbalwedstrijd in dat rare belgenland?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja halloquote:
Ah, hier dan welquote:
Ook waar.quote:
Nachtzuster zal hem wel hebben vastgebonden, anders valt hij steeds uit bed.quote:
Enige rake opmerking van de afgelopen nacht.quote:
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit.quote:Op zondag 9 november 2014 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud nieuws. Slotje.
CUL / Tjolk komt terug !
MLN / Kinderdrank Tjolk komt terug!
Johannes vindt het niet leuk om te lezen dat jij nooit zijn culinaire hoogstandjes volgt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit.
Ik ga er niet vanuit.quote:Op zondag 9 november 2014 19:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zolang het maar geen verschijnselen van ebola zijn...
Ja, weer iemand die geforceerd The Daily Show wil nadoen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
Dus ik kijken bij tvgids.
Hebben ze die apenkut nou echt een eigen show gegeven?
Lubach.quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Lubach een eigen show? Of over wie gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |