Boven of onder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
*bekijkt agenda....ik moet dan wel mijn haar wassen
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niks, denk rustig saai avondje.
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Ik kon het ook niet weerstaan...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Buiten....weet je hoe koud het daar is??!!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Te rustig hier, mensen doen net alsof ze buiten zijn.
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
VS is gestopt met DM's sturen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
Jullie zijn nu aan het skypen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS is gestopt met DM's sturen.
Kusje op je topje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.quote:
Heel teder en lief inderdaad.quote:
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.
Speculaas houdt me warm natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Dus dat doet ie als ik er niet ben...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speculaas houdt me warm natuurlijk.
Dat is net zo groot als Uccie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.
Webschip noemt zo zijn pener.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zo groot als Uccie.
Ik voel me vereerd!quote:
Hij heeft ook zo z'n behoeften.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus dat doet ie als ik er niet ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |