VS is gestopt met DM's sturen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
Jullie zijn nu aan het skypen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
VS is gestopt met DM's sturen.
Kusje op je topje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.quote:
Heel teder en lief inderdaad.quote:
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we niet buiten aan het frivolen zijn.
Speculaas houdt me warm natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Buiten....het is koud, dan krimpen ze.
Dus dat doet ie als ik er niet ben...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Speculaas houdt me warm natuurlijk.
Dat is net zo groot als Uccie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft er nog maar 25cm van over.
Webschip noemt zo zijn pener.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zo groot als Uccie.
Ik voel me vereerd!quote:
Hij heeft ook zo z'n behoeften.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus dat doet ie als ik er niet ben...
Oh, was je gestruikeld over een stoeprand?quote:
Uccie Kroos, dames en heren!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, was je gestruikeld over een stoeprand?
Welke?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:01 schreef Tem het volgende:
Chantal mag ook wel bij mij blijven slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |