Ik wil best je hetero maatje zijn hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Die andere sc is op zaterdag een gaycafé.
Moet jij niet vanavond naar een of andere regenbooghut?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best je hetero maatje zijn hoor.
Hab kein lust dazu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet jij niet vanavond naar een of andere regenbooghut?
Nee niks, denk rustig saai avondje.quote:
Dan al?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Voorschrift komt trouwens ook naar de volgende NWS meet in 2018 heb ik net besloten.
Boven of onder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
*bekijkt agenda....ik moet dan wel mijn haar wassen
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boven...onder gaat natuurlijk naar de trimsalon.
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee niks, denk rustig saai avondje.
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je UI niet zo mooi, er zijn betere Zwarte Pieten die je kunt nemen.
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze kwam in alle luiheid bij Google redelijk bovenaan, vandaar de keuze.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er iemand iets weet over het nemen van Zwarte Pieten is het Voorgevel wel.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Ik kon het ook niet weerstaan...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme man, deze was zo makkelijk in te koppen.
Buiten....weet je hoe koud het daar is??!!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Te rustig hier, mensen doen net alsof ze buiten zijn.
Spekkie heeft er wel een likje aan gegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nou al aan elkaars peners gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |