Nee. En hier ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
Doe jij mee aan Zwarte Pieten -discussie, Whiskers?
Hier is iedereen bloedmooi en zo niet, dan toch.quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is lelijk. Is gewoon zo.
Ben ik ook wellicht
Echt,he, ik zie NOOIT eens iets positiefs je mond verlaten....quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we die hier ook even gaan voeren.
Jezustering zeg.
Dat mag toch?quote:Op zondag 9 november 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we die hier ook even gaan voeren.
Jezustering zeg.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt,he, ik zie NOOIT eens iets positiefs je mond verlaten....
Iedereen is hier een hete boy met een razende pener.quote:Op zondag 9 november 2014 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier is iedereen bloedmooi en zo niet, dan toch.
Had ik maar een hete boi met een razende pener..quote:Op zondag 9 november 2014 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen is hier een hete boy met een razende pener.
Vooral Whiskas.
Moet je VS een DM sturen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik maar een hete boi met een razende pener..
Homo meets hetrro> Nahquote:
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.quote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bij Sint denk ik ook aan Speculaas!
Suikershotje voor het slapen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.
Marsepein vind ik altijd ongelofelijk vies.quote:Op zondag 9 november 2014 01:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik marsepein heb. Niet dat ik daar nu trek in heb.
quote:
Ik zie een match!quote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Marsepein vind ik altijd ongelofelijk vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |