Anders ik wel...quote:Op zondag 9 november 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
trillend en zwetend boven mijn toetsenbord.
Zeg dat wel. Dit ging bijna verkeerd.quote:Op zondag 9 november 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
trillend en zwetend boven mijn toetsenbord.
Owh, Specu vind Uc wel lief..quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit ging bijna verkeerd.
Trustequote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Whiskers in het topic. Die gaat altijd mannen hosselen en dat kan ik niet handelen.
Ik zoek mijn nachtzuster maar eens op.
Shock...horror...overigens heb ik uit betrouwbare bronnen, dat de leverancier een paar potten in voorraad heeft gekocht, dus mocht je heel erg omhoog zittenquote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Kon mijn honingleverancier niet meer bereiken.. STRESSS
quote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Shock...horror...overigens heb ik uit betrouwbare bronnen, dat de leverancier een paar potten in voorraad heeft gekocht, dus mocht je heel erg omhoog zitten
Honingquote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Kon mijn honingleverancier niet meer bereiken.. STRESSS
Je loopt achter...we zijn getrouwd en alles.quote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, Specu vind Uc wel lief..
*schattig*
Owhquote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je loopt achter...we zijn getrouwd en alles.
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zittenquote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Webschip het volgende:
En ik maar denken dat Speculaas een beetje op Kees lijkt.
Kees???quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zitten
quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees???
En ik kan me niet voorstellen dat Uccie en.. NEE
Misschien eerder bij Thijs van de EO.quote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Specu bij Ivo Niehe gaat zitten
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?quote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Whiskers in het topic. Die gaat altijd mannen hosselen en dat kan ik niet handelen.
Ik zoek mijn nachtzuster maar eens op.
Goeie party was dat, niemand uitgenodigd enzo.quote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je loopt achter...we zijn getrouwd en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |