abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73214140
http://tinyurl.com/ybverko
quote:
Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland.

Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen.

Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’

Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten.

‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."

Organisch
Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’
Nieuwe varianten

Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’
pi_73214184
Doe de Winner Taco dan ook gelijk
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:45:21 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_73214409
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_73214442
Tjolk, dat is lang geleden
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_73214594
Winner Taco inderdaad....
pi_73214726
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_73214765
Ik wil YOR terug. En Domo-vla.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:55:27 #8
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73214774
Als dit waar is...

Tjolk was spul waar eindbazen van werden gebouwd!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73217600
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden
pi_73217656
Dit is echt goed nieuws mattie.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73221487
Tjolk!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:06:38 #12
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_73222309
Nou, dat wordt dan een duur grapje voor ze. Tjolk was best goor namelijk. Dat wordt 2 keer gekocht door 12 mensen die t-shirts dragen met "Fuck" in Ford-letters en daarna is de noviteit er wel weer vanaf.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_73231258
Ze hebben het merk overgekocht, dat wil niet zeggen dat ze het product exact zo gaan maken als destijds.
pi_73235655
quote:
Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren
  woensdag 30 september 2009 @ 14:13:16 #15
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_73241749
Nu de Winner Taco nog... Tjolk mag je houden
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:38:22 #16
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73242698
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:13 schreef sjerren het volgende:
Nu de Winner Taco nog... Tjolk mag je houden
heiden
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:41:33 #17
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_73242797
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:38 schreef Ps2K het volgende:

[..]

heiden
Surrie
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_73242806
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, dat wordt dan een duur grapje voor ze. Tjolk was best goor namelijk. Dat wordt 2 keer gekocht door 12 mensen die t-shirts dragen met "Fuck" in Ford-letters en daarna is de noviteit er wel weer vanaf.
Goede doelgroep-omschrijving .
pi_73242911
Ze moeten dit niet doen. Dat wordt hetzelfde als Overmars' rentree bij GA Eagles. Het kan alleen maar tegenvallen.
BE YOUR DOG
pi_73251556
quote:
verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland.
De link met de 90's?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:53:23 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_73284224
quote:
Kinderdrank Tjolk geherintroduceerd

Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland.

Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen.

Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’

Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten.

‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."

Organisch
Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’
Nieuwe varianten

Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’
Bron

Zou het ook weer zo lekker gaan smaken?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_73284265
Tjolk "vooral populair bij veertigers"
pi_73284337
quote:
Tjolk was een frisdrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren '70. In 1984 verdween Tjolk weer van het toneel.
25 jaar geleden, .
Horikita Maki, O+.
pi_73284390
Als je de meeste dertigers en veertigers tegenwoordig ziet en hoort zou het zeer goed kunnen dat Tjolk hersen-aantastende elementen bevat. Ik denk dat ik ff oversla.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73284523
quote:
Zou het ook weer zo lekker gaan smaken?
Als het nu allemaal organisch moet, vrees ik van niet...
Vroeger stond het spul volgens mij stijf van de suiker en de smaakstoffen. Maar lekker was het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')