Kingstown is een beetje een watje kennelijk.. Tsjaquote:Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?
Die ligt met trillende handen mobiel te fok!-en op zijn bejaardentelefoon.quote:Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zien jullie dat Henk er nog gewoon is?
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.quote:Op zondag 9 november 2014 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie party was dat, niemand uitgenodigd enzo.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.
Let op:quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou zeg.
Kees is wereldberoemd. In Nederland!
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou zeg.
Kees is wereldberoemd. In Nederland!
Google is your friend!quote:Op zondag 9 november 2014 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Let op:
-----> N00B
Dus OF info OF erover ophouden
Ferquote:Op zondag 9 november 2014 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.
Is dat Limburg?quote:Op zondag 9 november 2014 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan woon ik in een deel dat zich heeft afgesplitst van Nederland.
Die was goed nat ja.quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon alle taart zelf opeten...natte appeltaart FTW.
Denk het wel ja, ik herkende de peren.quote:Op zondag 9 november 2014 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was goed nat ja.
Volgens mij had Marianne hem gemaakt.
Whisquote:
Nee, wel woonde ik officieel een tijdje op een paar kilometer van de Schotse grens vandaan.quote:
Best veel idd. En met kinderenquote:
Minimaal één.quote:
Leer mij EG kennenquote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine doet nooit vriendelijk tegen vrouwen.
Lief zijn!quote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel veel zelfsquote:Op zondag 9 november 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn zelfs FOK! baby's.
Maar dat weet jij natuurlijk allemaal weer niet met je slappe anus.
Gefokte baby's?quote:Op zondag 9 november 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn zelfs FOK! baby's.
Maar dat weet jij natuurlijk allemaal weer niet met je slappe anus.
Wat? Ik ken je toch al 5 jaar ofzo?quote:
Zo lang alweer?quote:Op zondag 9 november 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Ik ken je toch al 5 jaar ofzo?
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.quote:Op zondag 9 november 2014 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou daarom.. Voortplantende Fok!-ersquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.
Wel.quote:Op zondag 9 november 2014 00:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook geen vrouwen op fok!.
Welnee, die vindt zichzelf geilquote:Op zondag 9 november 2014 00:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voorschrift is wel bedrijfsgoddelijk hoor.
Tegen lelijkheid is geen kruid gewassen idd. Maar sommigen kunnen mooi van lelijkheid zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat hij daar iets aan kan doen overigens
Nope. Foto'squote:Op zondag 9 november 2014 00:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb je hem irl wel eens gezien dan?
Nou ja, hij schijnt wel een CLA te rijden.quote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, die vindt zichzelf geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |