Probeer je niet vast te houden aan tijden en ga mee met wat M. aangeeft. Dat heeft mij veel rustiger gemaakt, misschien werkt het voor jou ook? Als hij slaap (nodig) heeft, gaat hij wel slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik kan het me nu nog niet voorstellen Amsel, ik voel vooral innerlijke paniek als hij niet wil slapen. Maar dat komt ook omdat niet slapen hier nu nog huilem of gewiegd worden of alsmaar drinken is. Ik weet dat de wakkere momenten anders zullen worden, en dan ga ik er vast ook meer van genietenen het misschien wel missen.
vooralsnog lijkt hij elke dag minder te gaan slapengisteren wakker en huilen/drinken van 16 tot half elf...en vandaag lijkt het erop dat hij zijn slaapje van 12 tot 15/16 ook niet wil doen...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:16 schreef Franny_G het volgende:
Dus het was voor mij belangrijk om in te zien dat als I even huilt dat niet meteen het eind van de wereld is en het ook niet betekent dat ik iets niet goed doe.
Dat hij noooooit meer gaat slapen en ik van dat moment tot diep in de nacht elk uur mijn tepels moet aanbieden om hem tevreden te houden...quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:05 schreef Franny_G het volgende:
Kun je uitleggen wat je voelt bij die innerlijke paniek, kwak? Waar ben je bang voor?
Niet om je onzeker te maken, maar omdat ik het wel herken geloof ik, van het begin, en het kan fijn zijn om bepaalde gedachtes een beetje om te buigen, als dat kan.
Oh ik zet hem niet op een schema ofzo, maar de afgelopen week komt hij zelf ongeveer met die tijden... Hij slaapt de nacht goed (tussen de voedingen), dan in de ochtend wakker en niet makkelijk tevreden (vandaag werkte de doek ook niet) dan meestal in de middag wel weer even slapen en dan wakker van 15 tot 22 (soms slaapt hij nog wel een keer tussendoor, van 16 tot 19 ofzo).quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Probeer je niet vast te houden aan tijden en ga mee met wat M. aangeeft. Dat heeft mij veel rustiger gemaakt, misschien werkt het voor jou ook? Als hij slaap (nodig) heeft, gaat hij wel slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze zal wel weer eens gruwlijk gelijk hebben zoals moeders altijd gelijk hebben![]()
Ik vind het moeilijk om daar vrede mee te hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:09 schreef Franny_G het volgende:
Je hoeft niet perse te genieten he, kwak. Gewoon zo goed mogelijk de dag door komen samen, is soms ook al heel wat..
Piekeren is gewoon een grote valkuil, als je daar al gevoelig voor bent. Als moeder heb je altijd wel iets om over te piekeren, lijkt het wel. En als controlfreak en/of perfectionist is het helemaal even omschakelen. Maar zoals mijn wijze huisarts zei: gun jezelf de tijd om te wennen aan het moederzijn. Het duurt ongeveer een jaar voor je een nieuwe balans hebt gevonden.
Blue, dat soort dingen zegt mijn oudste zus ook de hele tijd..
Kwak, ik wilde de eerste twee weken m'n jankende kind ergens in een hoekje gooien, hard wegrennen, de auto pakken en niet meer terugkomenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om daar vrede mee te hebbenen dan komt het schuldgevoel om de hoek zetten - blijkbaar hou ik niet genoeg van mijn zoon om het ok te vinden dat ik niet echt geniet van de dagen/niet meer dingen kan doen die ik wil.
Maar goed, t lijkt nu allemaal wel heel dramatisch, deze gevoelens heb ik ook maar in buien. En mezelf kennende word ik stoerder en sterker als ik meer alleen ben en wel zal moeten.
We zijn pas 1 keer buiten geweest met de wagen. Als hij eind van de middag niet wil slapen kunnen we wel weer gaan wandelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:38 schreef Burdie het volgende:
Het wordt inderdaad beter, kwak. Vindt M het leuk om in de wagen mee te gaan wandelen?
Kuiken sliep in het begin ook weinig, maar hij deed het er prima op. Inmiddels zit er veel meer regelmaat in zijn dag, maar alsnog gebeurt het regelmatig dat hij een slaapje skipt, verplaatst op de ochtend- en middagdutjes aan elkaar plakt tot één slaapje. Ik vind het prima.
Amsel, fijn dat ze doorslaaptik hoop voor je dat het zo blijft
.
Snap ik, maar het is echt een valkuil om dingen wel te verwachten maar niet uit te spreken, omdat je als een soort principe punt denkt dat hij zelf gewoon moet snappen dat hij bepaalde zaken moet oppakken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, einde van m'n beklag, sorry, zit een beetje hoog. En ik moet dat gaan uitspreken en dat vind ik moeilijk
Kan je er wat mee om er gewoon in mee te gaan? Kraamtranen zijn heel normaal, zelfs nog weken na de geboorte, zelfs bij een 'normale' bevalling en een voldragen kind. Als je nou eens elke huilbui probeert te zien als emoties die je hebt kunnen uiten, die je dichter bij een 'oplossing' en betere tijden brengen, ipv een stap dichter bij een pnd. Misschien kan je er niks mee hoor, maar het is niet allemaal een groot geheel dat logischerwijze altijd tot pnd zal leiden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:49 schreef JufMariska het volgende:
Hier ook heel erg herkenbaar! Omdat de angst voor pnd steeds groter wordt (elke traan die ik huil voelt als een stapje dichter naar de afgrond, terwijl het niet opkroppen juist goed is natuurlijk..) in overleg met ha hulp ingeschakeld. Nu ik dit allemaal lees voelt dat ergens weer totáál overtrokken, maar in combi met onze start en heftig verleden waarschijnlijk toch wel goed.
Op goede momenten snap ik dat helemaal, maar als ik in zo'n bui 'zak', dan ben ik alleen maar bang. Heeft ook veel met in het verleden behaalde resultaten te maken, periodes waarin ik dacht 'rotweek, komt vanzelf goed' die resulteerden in maandenlange diepe depressies :-/quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je er wat mee om er gewoon in mee te gaan? Kraamtranen zijn heel normaal, zelfs nog weken na de geboorte, zelfs bij een 'normale' bevalling en een voldragen kind. Als je nou eens elke huilbui probeert te zien als emoties die je hebt kunnen uiten, die je dichter bij een 'oplossing' en betere tijden brengen, ipv een stap dichter bij een pnd. Misschien kan je er niks mee hoor, maar het is niet allemaal een groot geheel dat logischerwijze altijd tot pnd zal leiden..
/ontlurktquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Op goede momenten snap ik dat helemaal, maar als ik in zo'n bui 'zak', dan ben ik alleen maar bang. Heeft ook veel met in het verleden behaalde resultaten te maken, periodes waarin ik dacht 'rotweek, komt vanzelf goed' die resulteerden in maandenlange diepe depressies :-/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
dat kan ik ook heel slecht hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even eenvoor Mariska.
Mijn man wordt wel half wakker, maar laatst dacht ik dus van, laat ik hem vragen of hij even wil gaan toen mini alwéér kwam. Ik vroeg het echt heel aardig maar toen kwam er een zucht en een geïrriteerde 'ja hoor'. Toen kon ik wel janken
Nouja vanavond er maar even goed over praten, ik wil niet zeuren of overdrijven oid maar ik loop echt op m'n tandvlees momenteel.
Jupquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat de eerste stap genomen is, Mariska!
Skittles, emili?
Wat heerlijk eerlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Kwak, ik wilde de eerste twee weken m'n jankende kind ergens in een hoekje gooien, hard wegrennen, de auto pakken en niet meer terugkomen![]()
Komt goed!
Ja, eigenlijk nog geen verbeteringquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
Weer naar de grote gele M?
j en ik hebben net de slappe lach gehad. We zijn al drie keer 's nachts onze baby kwijt geweest, leidend tot hilarische gesprekken als
"Waar is de baby?"
"Hier"
"Niet. Waar is de baby?"
"Achter mij/onder het kussen/tussen ons in/naast je"
*wordt langzaam wakker*
"Wtf, waarom zeg je dat, hij ligt gewoon in de wieglol"
ja dank jequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Met je kinderwagen door GLOW, succes
Echt nog NOOIT van gehoord. Ik ken wel kaarsjesavond in Gouda...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar waar heel Nederland komend weekend is
http://www.gloweindhoven.nl
ik draaide me om en toen elleboogde ik mijn babyquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Baby nog niet kwijt geweest. Maar toen ik laatst de wekker op mn foon uit wilde doen, had ik ineens een zacht babybolletje onder m'n hand
de echte vraag is: zoog het oog?quote:
Bij mij nu ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de echte vraag is: zoog het oog?
Met dat ik dit typ rollen de tranen ook over mijn wangen vanwege de visual
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:28 schreef Skittles het volgende:
Mijn vriend had vorige week in z'n slaap een deel van het deken opgerold en ik, net wakker met een waar is mijn baby gevoel, dacht dus dat dat de baby was. En mijn vriend lag er dus half op. Ik heb em letterlijk er vanaf geschopten zelfs daar sliep hij doorheen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de echte vraag is: zoog het oog?
Met dat ik dit typ rollen de tranen ook over mijn wangen vanwege de visual
Sorry!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het duurde lang voor ik het begreep en nu zit ik zo hard te lachen dat ik naast me een baby wakker hoor worden
Das mijn pact met de duivel, named Mquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
De echte rampluiers heb ik altijd, Mariskaal vanaf de eerste nacht
die houden we er inquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef BlueEyes het volgende:
Baggerluiers die overlopen tot in den nek worden hier al mamaluiers genoemd![]()
Gezien het feit dat ze ALTIJD bij mij zijn...
Gepiep horen dat klinkt als de speen is eruit gevallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
En nog iets wat ze baby's moeten verbieden: dat huilen in hun slaap. Twee van die jammerende uithalen en dan weer slapen. Ik zit dan al rechtop in bed
en als ze geluidloos slapen denken we weer dat ze dood zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gepiep horen dat klinkt als de speen is eruit gevallen.
Midden in de nacht schuivel je over het koude laminaat naar zijn kamertje om aldaar te zien dat het piepen met speen in het waffeltje is... Kan je weer terug en waardeer je wel weer het oh zo warme dekbed
Schiet es op met broeden, huphupquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Ik moest hardop lachen..
En nu ben ik weer weg, want hoor hier nog niet![]()
.
*perst alvast een beetje*quote:
ik lachte mijn baby van mijn tietquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Oog pinken was niet het ergst, ik bedenk me nu dat ik bij Sil ooit een drukknoopje van z'n jumpsuit niet dicht kreeg, ff extra hard duwen. Resultaat was een paarse bloeduitstorting in de vorm van een drukknoop. En ik had dus niet meteen iets door omdat het huilen van het niveau nietkunnenademenendusgeengeluid was![]()
Goeie fail, wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know, het is ook al erger geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat valt nog mee Fazz
Maar de schilderjasjes van IKEA
Omg goede babyfoon ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 04:29 schreef Amsel het volgende:
Wakker worden omdat de babyfoon aanslaat... doordat je baby in haar slaap keiharde scheten ligt te laten
Fijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 04:49 schreef Amsel het volgende:
Laatst bij het CB ook al. Zat de hele wachtkamer me aan te kijken met zo'n blik van "deed die baby dat of was je het zelf?"
Ik wil weer verder slapen maar m'n man snurkt
Arm ding. Die schrok zich natuurlijk rot van dat gegil van S.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef BlueEyes het volgende:
Nikki![]()
Mijn knulletje keek verstoord op van de borst toen ik het filmpje aanzette
quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Fazz, ben je na de 6 uur voeding lekker weer je bed in gedoken?
Dat doet die van ons (1 dag ouder dsn die van jou) ook hoor, in de avond clustert hij. Ik ga dan niet rekken tussen voedingen, dat levert alleen frustratie op, maar leg hem gewoon steeds aan als hij hongersignalen heeft. Dat is dan soms wel elk uur (en van dat uur gaat 30 tot 45 minuten op aan een voeding). Ik ga er maar vanuit dat hij wat in te halen heeft na zijn dutjes en ook wat mamahonger. En s avonds heb je geloof ik vaak wat minder voeding maar is aanleggen wel goed voor de productie. Dus ik veer mee en dan gaat hij na een paar uur weer lekker slapen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Poeh, hier wilde de kleine man gister ook niet slapen. Om 8 uur borstvoeding gekregen en om half 10 begon hij alweer een beetje te huilen. Tijdje met hem rondgewandeld, beetje zn beentjes bewogen, op mn pink laten sabbelen; niets.
Uiteindelijk 70ml gekolfde melk warm gemaakt, en dat was binnen 5 minuten op. Zou hij dan lekker slapen? Nope, was nog steeds niet genoeg en mama moest er aan te pas komen voor een toetje.
Onverzadigbaar die baby van ons
Daarna wel 4 en 5 uur achter elkaar geslapen, dat is wel weer fijn
Ja echt heel duidelijk. Normaal was ze in de middag ook heel huilerig, ontroostbaar en plakkerig. Nu kan ik haar zelfs wegleggen. Wel op de bank naast me of in de box, bed weigert ze overdag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als een hele onderneming Skittles. Merk je al verbetering?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:29 schreef Skittles het volgende:
We waren gisteren soep aan het eten en ik hoorde haar wakker worden en beginnen te huilen en uit reflex wilde ik m'n soepkop troostend op m'n schouder leggen
Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
eel lang cheiron, voor een baby van 2,5? week? Vier en vijf uur slapen, de meesten zouden er voor tekenen
Soms verbaas ik me hier nog wel eens over wat als slecht / niet slapen of eten wordt gezien
was het zijn eerste fles? Mijn baby laat zich namelijk ook niet door een fles bevredigenquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh nee, de nacht was heerlijk inderdaad! Alleen dat hij na 70ml nog niet genoeg had zorgde ervoor dat ik echt even niet wist wat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles +1quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh geps, wat naar. Als de mijnes een minuut huilt, verkramp ik al helemaal, en raak ik gestressed. Dat gehuil gaat zo door merg en been. En dan is het bij mij vaak slechts een armpje dat door een mouwtje moetWat moeten jullie wanhopig zijn
![]()
Maar wat Mignonne ook zegt, kijk ajb uit met rijden. Ik ben met huilende baby nml echt een gevaar op de weg![]()
(Disclaimer: ik ga dus ook niet met huilende baby rijden, en als ze huilt, stop ik)
Hoop zo dat dit de oplossing is!quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef geppie het volgende:
Bedankt voor al het medeleven. Man heeft (na zijn vroege dienst![]()
) stad en land afgezocht naar zo'n apparaat met hartslag. En dat ding aan en op haar buik liggen doen het voor nu redelijk.
Al vind ik het doodeng en ga ik om de haverklap kijken/luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh filmpjesen foto's
![]()
Razz, de eerste keer dat ik N bij de oppas achterliet, liep ik huilend naar buiten en zat ik huilend op de fiets.
(Boh de laptop is leeg, verder lezen op de telefoon en hopen dat ik iets onthoud.)Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Eén minuut is de max. Vooruit, twee. :pquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf soms wel even liggen als ze begint te piepen. Soms is het namelijk na een minuut weer stil. Dat is toch niet zorgelijk?
gelukkigquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Eén minuut is de max. Vooruit, twee. :p
Maar je hebt huilen en huilen. Ik begreep mensen die zeiden dat je een baby best even kon laten huilen echt niet tot voorkort. Huilen betekende hier namelijk pijn en paniek en krijsen. Ik snapte niet hoe je dat zou kunnen negeren. Nu die krampfase over is, ontdek ik pas dat er ook huiltjes zijn die gewoon verveling of "waar is m'n speen" betekenen en die inderdaad wel even kunnen wachten tot ik de shampoo uit m'n haar heb gespoeldquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf soms wel even liggen als ze begint te piepen. Soms is het namelijk na een minuut weer stil. Dat is toch niet zorgelijk?
Ooh ja, dat is waar! Ik bedoel inderdaad mopperen, niet hartverscheurend krijsen! Dat kan niemand negerenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar je hebt huilen en huilen. Ik begreep mensen die zeiden dat je een baby best even kon laten huilen echt niet tot voorkort. Huilen betekende hier namelijk pijn en paniek en krijsen. Ik snapte niet hoe je dat zou kunnen negeren. Nu die krampfase over is, ontdek ik pas dat er ook huiltjes zijn die gewoon verveling of "waar is m'n speen" betekenen en die inderdaad wel even kunnen wachten tot ik de shampoo uit m'n haar heb gespoeld
En dus ook een dikkevoor geppie, want het klinkt slopend. Ik hoop écht dat het snel beter zal gaan!
hehehequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef JufMariska het volgende:
Ik kwam deze vanmiddag tegen en moest er erg om lachen
http://pinterest.com/pin/278871401902036650/
En RFR gefeliciteerd!
kijkt ie dan ook trots?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef kwakz0r het volgende:
Die van mij ruft voornamelijk![]()
Gfeliciteerd RFR!
Wat heb jij sowieso een leuke smaak! Ik wil alles wat je gepind hebt ook hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef JufMariska het volgende:
Ik kwam deze vanmiddag tegen en moest er erg om lachen
http://pinterest.com/pin/278871401902036650/
Die van mij in het tripp trapp newborn-zitje tijdens het avondetenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby poept tegenwoordig steeds als ze bij visite op schoot zit
Ja man, compleet met lachstuipje soms, of anders tuitmondje.quote:
hehehe, heerlijk schaamteloos!quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja man, compleet met lachstuipje soms, of anders tuitmondje.
Of hij stopt even met zuigen aan den tiet laat dan tegelijk een boer en een scheet en gaat dam verder met tanken.
Haha, sorry alvastquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Wat heb jij sowieso een leuke smaak! Ik wil alles wat je gepind hebt ook hebben
Nee ik heb het topic nog een keer open in een ander tabje van Safariquote:Op zondag 9 november 2014 06:10 schreef Amsel het volgende:
Razz doe jij zo'n megapost echt uit je hoofd??
rompers in een maatje meerquote:Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef Dot. het volgende:
Ziekmelden om moe zou ik idd ook niet doen, maar omdat je merkt dat je er echt ziek van bent snap ik. Ik zou dan als werkgever ook liever hebben dat iemand even een dag voor zichzelf neemt ipv z'n grenzen voorbij gaat en daarna een hele week of meer uit de running is. Maar ik heb een aantal keer spugend in de trein naar huis gezeten omdat ik te koppig was om me ziek te melden dus ik ben vooral goed in advies geven![]()
Ze wil graag nieuwe kleren aan SQ
Lekker is dat he?quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Razz! En SQ, wat gaat ze hard![]()
En een tand voor S, goed bezig!
Wij zijn na een best goede nacht nu naar de stad gewandeld voor een kop koffie bij m'n vaste hangoutJust like old days, maar nu met 2 mannen! Waarvan er 1 slaapt als een roosje (de kleine, gelukkig
)
quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg gisteren na mijn trotse verkondiging over goed groeiend kind trouwens een verhaal over baby-obesitas en dat ze misschien wel op dieet zou moeten
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv babyquote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]van wie?
Babies op bv groeien in t begin nou eenmaal vaak harder. Dan is ze echt geen obesibaby hoortrekt wel weer bij met de maanden en jaren...
Zelf niks meer eten, krijg je magere melk en val je als bonus ook lekker af!quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, maar ik heb een familielid dat altijd wel ergens een negatieve draai aan weet te geven. Ik moest ook best gnorken. Hoe wil je dat überhaupt doen met een bv babyloskoppelen na 2 minuut 45 en pas vier uur later weer aanleggen? Kolven en verdunnen met water?
quote:Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je een baby op dieet moet zetten. Dat soort dingen zie ik dus voor me. Dan zie ik zo voor me dat als je normaal 20 minuten bv geeft, bij een baby op dieet na 10 minuten je baby loskoppelt met de mededeling: "Sorry meisje, mijn borsten bevatten helaas slagroom, dus je mag echt niks meer. Want over 3 maanden doe je mee met toddlers & tiaras en die moet je uiteraard wel winnen"
Lodger? Wij hadden er gewoon een van de Prenatalquote:Op zondag 9 november 2014 18:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even binnenvallen, een fijne warme wikkeldeken voor een mini baby.
welke raden jullie aan?
Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè?quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Obesibaby krijgt flesje kolfsel:
...pica...
quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Obesibaby krijgt flesje kolfsel:
[ afbeelding ]
nee, want ze ging jankenquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Vriend vond dat zo leuk om flesjes te geven. Bb ook?
Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken![]()
Hier ook een die het ontzettend lollig vindt om overal te gaan staan. En dan hard giechelen: huhuh-uhuhquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]![]()
Vriend vond dat zo leuk om flesjes te geven. Bb ook?
Mijn baby trok zich net een paar keer op aan de salontafel om iets te pakken![]()
deze vind ik wel erg mooi eigenlijk. Maar eens langs de babyzaak zodat ik eens kan voelen. Nu heb ik het idee dat neefje nog wel een tijdje in de kleinste kan, maatje 44is nog te groot.quote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat kolfsel is toch wel aangelengd met water hè?
Bar, ik heb geen idee. Ik had zelf een Lodger wrapper van fleece en een kleinere van katoen. Die kleinere kon je korter gebruiken, maar was wel fijner, de fleece vond ik te kolossaal eigenlijk. Dit is de kleine: http://www.lodger.com/nl-(...),-34/wrapper-newborn
Noooquote:Op zondag 9 november 2014 19:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hier ook Blue, mijn E tijgert de hele kamer door, en eet groente, aardappeltjes en vlees en krijgt een bakje yoghurt na..quote:Op zondag 9 november 2014 20:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb net mijn 4mnd oude jochie uit zijn puckababy the bag gehaald en in de puckababy 4 seasons gelegd.
En dat is zo vreemd![]()
Het hele babyige is er steeds meer vanaf en het is echt een knulletje aan het worden.
Kleertjes zijn ook niet meer newborn (tot maat 68) maar ook nu bij de jongetjes.
Weer zo'n cliché dat waar is; het gaat zo hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |